יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:26
גביע הטוטו לאומית 24-25
 בית 1 
92-73הפועל נוף הגליל1
63-43הפועל עפולה2
33-33הפועל א.א. פאחם3
07-13הפועל עכו4
 בית 2 
55-63הפועל רעננה1
53-43הפועל ניר רמה"ש2
47-73מכבי הרצליה3
16-43הפועל כפ"ס4
 בית 3 
92-63הפועל ת"א1
44-53הפועל ר"ג2
23-23בני יהודה3
15-13הפועל כפר שלם4
 בית 4 
52-53הפועל ראשל"צ1
53-43הפועל פ"ת2
43-43מכבי יפו3
16-13מ.ס כפר קאסם4
לוח משחקים
  • הפועל נוף הגליל
  • רביעי, 25/09, 20:00
  • הפועל ת"א

ב-18:00: רעננה וראשל"צ מחפשות תואר ראשון

הקבוצות שמעולם לא זכו בתואר ייפגשו בגמר הטוטו של הלאומית ויחפשו לעשות היסטוריה. חסן: "אנחנו בתקופה טובה". אברבנל: "לא משחק רגיל". יהיה חם

|
גביע הטוטו. מי תזכה להניפו בסיום? (משה חרמון)
גביע הטוטו. מי תזכה להניפו בסיום? (משה חרמון)

התואר הראשון של העונה בכדורגל הישראלי יוענק היום (שלישי) כאשר הפועל רעננה והפועל ראשון לציון ייפגשו בגמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית (18:00, אצטדיון רמת גן).

היסטוריה. זו המילה שמדברים עליה בשתי הקבוצות שינסו לזכות בתואר ראשון אי פעם. ברעננה יגיעו למפגש ממרומי המקום הראשון בליגה ולאחר ה-0:0 בסוף השבוע מול מכבי אחי נצרת. ברעננה ירצו לשלוח מסר לליגה ולהראות עליונות לקראת המאבקים על העלייה לליגת העל.

קשר רעננה, קובי חסן, אמר לקראת המשחק: "התואר הזה מאוד חשוב לנו. זה יכול להיות רגע היסטורי לעיר ולמועדון. אנחנו נשמח להיות חלק מהיסטוריה, גם באופן קבוצתי וגם אני באופן אישי. למיקום בליגה אין משמעות במשחק גביע, אבל אנחנו בתקופה טובה, לא פשוט להביא נקודות מנצרת, כמו שעשינו במחזור האחרון. שיחקנו נגד רוב הליגה, כולם יודעים שהיום מסתכלים על רעננה אחרת, זו לא אותה קבוצה לא יציבה מפעם, יש לנו רק הפסד אחד וזה אומר משהו. יש לנו הרבה אופי וזה מראה על הדרך שמנהיגים במועדון שהיא דרך טובה ונכונה".

בראשון לציון יגיעו למשחק כאשר הם במקום השמיני בליגה, ועם ניצחון חשוב על מכבי א.א. פאחם 0:2 במחזור האחרון. ראשון פתחה את העונה מצוין ואף הייתה בראש הטבלה, אך שלושה הפסדים רצופים דירדרו אותה עד לחלק התחתון.

למרות אין ספור תארים במחלקת הנוער, הבוגרים מעולם לא זכו בתואר ובראשון לציון מתייחסים למשחק כאל הזדמנות פז לעשות סיפתח לארון הגביעים. הקבוצה תוציא שבעה אוטובוסים למשחק, כאשר כל מחלקת הנוער של הקבוצה תגיע למשחק. בחדר ההלבשה של הקבוצה נתלה דף עם כל הזוכות בתואר בשמונה השנים האחרונות. המסר הוא שלהוציא את הפועל עכו, כל הזוכות עלו בסוף השנה לליגת העל.

קובי חסן מנסה להשתחרר מעמירן שקלים (יניב גונן)
קובי חסן. מבין את חשיבות המשחק (יניב גונן)
 

שוערה של הקבוצה, ניל אברבנל, התייחס גם הוא למשחק החשוב: "המשחק חשוב למועדון מבחינה כלכלית וגם מבחינה מוראלית. זה תואר לכל דבר, יש הרגשה באוויר שזה לא משחק רגיל. למרות ההפסדים שהיו לנו, שיחקנו כדורגל טוב וסבלנו קצת מחוסר מזל. אני חושב שבמשחק האחרון חזרנו לעצמנו ועשינו ניצחון שייתן לנו המון ביטחון בהמשך. כל ניצחון נותן דחיפה, אבל במשחק כזה שהוא גמר, זה רק מתעצם, אני מאוד מקווה שננצח ונעשה היסטוריה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */