יום שישי, 20.09.2024 שעה 02:03
ליגה לאומית 24-25
125-164הפועל כפר שלם1
103-64הפועל פ"ת2
910-85הפועל ר"ג3
84-84בני יהודה4
83-64מ.ס כפר קאסם5
89-105הפועל ת"א6
75-84הפועל ראשל"צ7
69-105הפועל ניר רמה"ש8
55-74מכבי יפו9
55-44הפועל כפ"ס10
59-75הפועל רעננה11
411-85הפועל נוף הגליל12
39-54הפועל עפולה13
37-34הפועל עכו14
212-65מכבי הרצליה15
08-24הפועל א.א. פאחם16
לוח משחקים
  • הפועל ר"ג
  • 0 - 2
  • הפועל כפ"ס
  • מכבי יפו
  • 1 - 1
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 4 - 3
  • הפועל כפר שלם
  • הפועל רעננה
  • 2 - 2
  • הפועל נוף הגליל
  • בני יהודה
  • 1 - 1
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל ראשל"צ
  • 1 - 2
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • 1 - 2
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל עפולה
  • שני, 23/09, 19:00
  • הפועל עכו

מכבי פ"ת נכנעה 1:0 ללוד, ניצחון בכורה ליחזקאל

לאומית: מנסור כבש והפתיע את הקבוצה של סיני, 0:2 למאמן החדש של הרצליה באשקלון. 0:2 לראשל"צ על א.א. פאחם, 1:1 בין כפ"ס לבית"ר ת"א/רמלה

|
עמאר מנסור חוגג. ניצחון חשוב לבני לוד (חגי ניזרי)
עמאר מנסור חוגג. ניצחון חשוב לבני לוד (חגי ניזרי)

מכבי פתח תקווה ידעה שאם תשיג ניצחון היום (שישי) על בני לוד באצטדיון המושבה, היא עשויה לעלות למקום הראשון בליגה הלאומית. למרות זאת, היא נראתה כבויה, חסרת מעוף ודרך והפסידה 1:0 לקבוצה של היסאם ברגיתי, דווקא אחרי שלושה ניצחונות ברציפות.

לוד פתחה את המשחק טוב יותר והגיעה לשתי הזדמנויות טובות של נבו מזרחי. החלוץ היה יכול להעלות את האורחת ליתרון כבר בדקות הראשונות, אבל החמיץ מול רובי לבקוביץ'.

בדקה ה-34 כבש עמאר מנסור שער נהדר אחרי שפרץ באגף ימין ובעט לפינה הרחוקה מזווית קשה. בעקבות השער והעמידה של פ"ת על הדשא, הכניס משה סיני את דני פרדה לשחק כבר בדקה ה-39.

הכנסתו של פרדה למשחק, כמו החילופים שבאו אחריה, לא הצליחו לשנות את התוצאה. להיפך - דווקא לוד הייתה קרובה יותר להבקיע בהתקפות המתפרצות שלה. למזלם של המלאבסים, הפועל רעננה נפרדה ב-0:0 ממכבי אחי נצרת ולכן הפער מהפסגה לא גדול מדי.

ברגיתי: "מקווה שננצל מצבים", סיני: "ציפיתי לנצח"
היסאם ברגיתי
, שעמד על הקווים בלוד, אמר בסיום: "ציפינו למשחק קשה ושנגיע למצבים, אבל לא תיארנו שנגיע לכל-כך הרבה מצבים. חבל שהתוצאה לא גבוהה יותר. פ"ת שלטה למראית עין, אבל בפועל הגענו ליותר מצבים ומגיע כל הכבוד לשחקנים. מתחילת העונה אנחנו לא מבקיעים הרבה ואני מקווה שנשפר את ניצול המצבים, כי בהגנה אנחנו עושים את העבודה. עם קצת שינויים נהווה יריב שקול לכל קבוצות הצמרת".

ברגיתי: חבל שהתוצאה לא גבוהה יותר

המאמן המפסיד, משה סיני, אמר בסיום: "אחרי שלושה ניצחונות ציפיתי שננצח, אבל במגרש היינו חלשים מאוד. איבדנו כדורים ולא יצרנו מצבים. בחצי השני היו יותר מצבים, אבל זה מכיוון שהם הסתגרו ורצו לשמור על התוצאה". לגבי דני פרדה שנכנס בשלהי המחצית הראשונה והכניס רוח חדשה בקבוצה ציין סיני: "חלק מהמשחק הוא חילופים. בשני המשחקים הקודמים דני נכנס וגרם לשינוי חיובי, גם הפעם. זה חלק מהמשחק".

משה סיני (חגי ניזרי)
משה סיני. "פרדה גרם לשינוי חיובי" (חגי ניזרי)
 

מחצית ראשונה
המשחק יצא לדרך לעיני 400 צופים, ביניהם סלימאן אזברגה המורחק, בעלי לוד אבו סובחי, יקיר שינה, יושב-ראש הוועדה המקצועית באיגוד השופטים דני קורן וכמובן יושב-ראש ההתאחדות אבי לוזון.

סלימאן אזברגה ביציע (חגי ניזרי)
סלימאן אזברגה ביציע (חגי ניזרי)
 

דקה 17: מצב ראשון במשחק נראשם לזכות בני לוד, שהייתה טובה יותר בדקות הראשונות. ג'ורג' אמסיס התנהל עם הכדור, עבר כמה שחקנים ובעט מחוץ לרחבה, אבל הכדור לא פגע במסגרת.

נאור פסר במהלך המשחק מול לוד (חגי ניזרי)
נאור פסר במהלך המשחק מול לוד (חגי ניזרי)
 

דקה 18: החמצה ענקית ללוד. נבו מזרחי ניצל טעות בהגנת פ"ת וחדר לרחבה, עבר את ניצן דמארי ונותר לבדו מול רובי לבקוביץ'. בדיוק בשנייה הזו הוא קיבל פיק ברכיים ושלח כדור חלש שהשוער קלט.

נבו מזרחי (חגי ניזרי)
נבו מזרחי. החמצה גדולה (חגי ניזרי)
 

דקה 34: 0:1 לבני לוד. בדיוק כשהמשחק נרדם מעט, כבש עמאר מנסור והעיר אותו. מנסור התנהל עם הכדור באגף ימין ומ-15 מטרים מזווית קשה, בעט לפינה הרחוקה של השער. כולם חיכו להגבהה, גם השוער רובי לבקוביץ', שספג שער לא מחויב.

רובי לבקוביץ´ חוטף שער (חגי ניזרי)
רובי לבקוביץ´ חוטף שער (חגי ניזרי)
 

עמאר מנסור חוגג את השער (חגי ניזרי)
עמאר מנסור חוגג את השער (חגי ניזרי)
 

דקה 41: בני לוד הגיעה למצב מצוין, אבל החמיצה כמו קבוצה מליגה ג'. יחיא עיסא פרץ מצוין לבדו באגף ימין, לבקוביץ' יצא אליו ואז הוא העביר שמאלה לעבד אלקאדר. האחרון בעט מול שער חשוף לשמיים. לא להאמין. שתי דקות לפני כן ביצע משה סיני חילוף כשהכניס את דני פרדה והוציא את יוסי אופיר. השחקן המוחלף קיבל עידוד מהקהל בעת ירידתו מהדשא.

עבד אלקאדר נשלח קדימה (חגי ניזרי)
עבד אלקאדר נשלח קדימה (חגי ניזרי)
 

מחצית שנייה
דקה 52: גידי קניוק גלש בברוטליות לרגליו של טל מאיר, שנפגע ולא היה יכול להמשיך. מי שקיבל הוראה להתחמם מיד הוא ריף מסיקה שנכנס בדקה ה-54.

טל מאיר מקבל טיפול (חגי ניזרי)
טל מאיר מקבל טיפול (חגי ניזרי)
 

דקה 58: הזדמנות טובה מאוד למכבי פ"ת. דני פרדה הגביה את הכדור לתוך הרחבה לכיוון עומר גולן. החלוץ ניסה להגיע, אך פספס ויוסף אזברגה המופתע קלט את הכדור. דקה לאחר מכן נגיחה שהלכה לשער נקלטה על ידי אזברגה.

ג´ורג´ אמסיס ואוסקר גררו (חגי ניזרי)
ג´ורג´ אמסיס ואוסקר גררו (חגי ניזרי)
 

דקה 67: אירוע סוער במושבה. השוער יוסף אזברגה יצא מהרחבה כדי לבעוט בכדור ולא פגע בו, אלא בחזהו של עומר גולן. השופט לא הגיב, אם כי היה מדובר בעבירה גסה.

עמאר מנסור מול מרואן קבהא (חגי ניזרי)
עמאר מנסור מול מרואן קבהא (חגי ניזרי)
 

דקה 70: אוסקר גררו החמיץ ממצב טוב. נאור פסר נגח כדור גובה לתוך תיבת החמש וגררו המשיך מקרוב החוצה.

דקה 86: עידן דוד המחליף היה קרוב מאוד לכבוש. הוא בעט כדור חופשי 18 מטרים מהשער, עבר את החומה, אבל הכדור הוסט ופספס את המסגרת מעט.

עבד אלקאדר מול חגי גולדנברג (חגי ניזרי)
עבד אלקאדר מול חגי גולדנברג (חגי ניזרי)
 

דקה 93: מרואן קבהא בעט מחוץ לרחבה, אבל הבעיטה שנבעה מתוך ייאוש חלפה מעל השער של יוסף אזברגה. דקה לאחר מכן הגיע נבו מזרחי למצב של אחד על אחד מול השוער, אבל בעט לגופו.

חגי גולדנברג מאוכזב (חגי ניזרי)
חגי גולדנברג המאוכזב על הדשא (חגי ניזרי)
 

מכבי פ"ת: רובי לבקוביץ', ניצן דמארי (עידן דוד 81'), תומר אלבז, נאור פסר, חגי גולדנברג, מרואן קבהא, יוסי אופיר (דני פרדה 39'), אוסקר גררו, גידי קניוק (דרור דגו 60'), לידור כהן, עומר גולן.

בני לוד: יוסף אזברגה, עודד אמיתי, מוחמד קבהא, עמאר מנסור, יעקב בן חמו, יחיא עיסא, מוחמד עבד אלקאדר (איציק בן סולומון 71'), ג'ורג' אמסיס (רז שביט 80'), טל מאיר (ריף מסיקה 54'), נבו מזרחי, אברטון.

ניצחון בכורה לניסן יחזקאל בהרצליה: 0:2 על אשקלון בחוץ
המאמן שמונה לתפקיד אחרי עזיבתו של עופר טלקר השיג ניצחון במשחקו הראשון, 0:2 על נועלת הטבלה הפועל אשקלון. שי רביבו העלה את הרצליה ליתרון בדקה ה-38 ושימי אלמלם הכפיל בדקה ה-88, מה שהבטיח ניצחון.

ניסן יחזקאל. המשחק הראשון בהרצליה (שי לוי)
ניסן יחזקאל. ניצחון בבכורה בהרצליה (שי לוי)
 

הפועל ראשון לציון ניצחה 0:2 את מכבי א.א. פאחם במשחק ביתי והתאוששה מרצף ההפסדים. בדקה ה-15 הבקיע רז כהן את השער שהעלה את המארחת ליתרון. בדקה ה-90 הבקיע ליאור אסולין את השני והבטיח את הניצחון.

הפועל כפר סבא שעסקת רכישתה מסתבכת, ניסתה לעלות מעל הקו האדום במשחק תחתית מול בית"ר ת"א/רמלה שמדורגת מקום אחד מעליה, אבל לא הצליחה במשימה בלויטה וסיימה את המשחק ב-1:1. דן רומן כבש לזכות האורחת בדקה ה-44 ועומר פדידה איזן בדקה ה-57.

עומר פדידה. קבע 1:1 מול בית&qout;ר ת&qout;א/רמלה (יניב גונן)
עומר פדידה. קבע 1:1 מול בית"ר ת"א/רמלה (יניב גונן)
 

הפועל נצרת עילית שהגיעה למשחק מהמקום השלישי, נחלה הפסד 1:0 להפועל ירושלים בטדי. את השער היחיד במשחק כבש אלי דרעי בדקה ה-50. ירושלים כבר עם 20 נקודות וקרובה מאוד לצמרת הטבלה. המוליכה הפועל רעננה נפרדה ב-0:0 ממכבי אחי נצרת בחוץ, במשחק היחיד שבו לא נכבשו שערים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */