יום ראשון, 06.10.2024 שעה 13:51

לראשונה: אליפות ישראל בטניס עוברת לרמה"ש

עקב ביקוש רב מצד הקהל, האליפות תעבור למגרש המרכזי. סלע רוצה לשמור על התואר: "חשוב מאוד עבורי". גם גלושקו מול פאר. הכניסה למשחקים חופשית

|
דודי סלע. רוצה לשמור על התואר (יניב גונן)
דודי סלע. רוצה לשמור על התואר (יניב גונן)

אליפות ישראל 2012, ה-63 במספר, תצא לדרך בעוד כשלושה שבועות במרכז הטניס רמת השרון בין ה-14 ל-21 בדצמבר. האליפות תתקיים בחסות ווינר, לזכרו של ז'ק אוחנה, ויחולקו בה פרסים על סך 53,000 שקלים.

גם השנה המאבק על התואר ייערך בין ארבעת השחקנים הבכירים של ישראל שרחוקים ברמתם משאר השחקנים.  דודי סלע (107 בעולם) ואמיר וינטרוב (194) יאבקו על התואר בין הגברים. סלע ינסה לשמור על התואר ולזכות בו בפעם הרביעית, וינטרוב, שהפתיע את סלע  לפני שנתיים, יתן לו לבטח פייט צמוד.

בין הנשים, יוליה גלושקו (170) האלופה המכהנת תנסה לזכות בפעם השנייה ברציפות, לאחר שאשתקד הפתיעה את הישראלית הבכירה שחר פאר(74) שרשמה עד כה שבע זכיות בקריירה. פאר עובדת בחודש האחרון עם מאמנה החדש-ישן , פאבלו ג'יאקופלי.

בשל עומס הקהל הרב שנרשם בגמר התחרות אשתקד, ולאחר שנים רבות בהן נערכה התחרות ברעננה, הוחלט השנה על עריכת התחרות במרכז הטניס ברמת השרון, שם תפוסת הקהל גבוהה יותר.

דודי סלע, אלוף ישראל לשנת 2011, אמר: "מבחינתי זה תואר חשוב מאוד ואני בא להגן על ההישג משנה שעברה. זאת תהיה הזדמנות טובה להיכנס לכושר משחק וגם לפגוש חברים ותיקים שמגיעים מדי שנה לאליפות. אני מקווה לצבור ביטחון באליפות ולהתחיל את עונת 2013 ברגל ימין".

וינטרוב. יצליח להחזיר את התואר? (יניב גונן)
וינטרוב. יצליח להחזיר את התואר? (יניב גונן)
 

מוקדמות התחרות ייערכו בתאריכים 14-15 בדצמבר, ובית הגמר ייצא לדרך ב-16 בדצמבר. משחקי הגמר ייערכו ביום שישי החל משעה 10:00. הכניסה למשחקים חופשית, הקהל מוזמן.

ניקולייב ניצחה בתחרות הנוער של שם ג'פרי מרשל
ביום ראשון הגיעה לסיומה תחרות הנוער על שם ג'פרי מרשל (ITF, רמה 5) אשר נערכה במרכז הטניס בקריית שמונה. במשחקי הגמר נרשם ייצוג ישראלי מכובד של שלושה ישראלים - ולריה ניקולייב, אביטל ווייסבוך ויהונתן קאופמן.

ולריה ניקולייב ניצחה בגמר הנערות 1:6,2:6 את אביטל וייסבוך. בגמר הבנים הפסיד יהונתן קאופמן (7) 7:6,6:3 למיכאל פרבולרקיס (1) מקפריסין.

ולריה ניקולייב. נציגות יפה לישראלים בגמר
ולריה ניקולייב. נציגות יפה לישראלים בגמר
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */