יום ראשון, 06.10.2024 שעה 14:05

אליצור רמלה התרסקה באשדוד, הפסידה 87:69

ענבר וחניכותיו התבזו מול הדאבליסטית עם תצוגת נפל. יוסטון, אדאמס ושילדס תרמו יחד 57 נקודות למנצחת. ניצחונות לרמה"ש ולרמת חן. צפו בתקציר

|
יוסטון וגנור חוגגות. משחק מצוין לאשדוד (יניב גונן)
יוסטון וגנור חוגגות. משחק מצוין לאשדוד (יניב גונן)

קרב בין שתיים מהקבוצות הטובות בליגה לנשים? לא אם תשאלו את מכבי אשדוד שרמסה 69:87 את מי שהייתה פעם שם דבר באיזור, אליצור רמלה. האלופה מושלמת לאחר המחזור הרביעי עם ארבעה ניצחונות.

המשחק הועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 וב-HD, ערוץ 550 ב-HOT.

הבלאגן של רמלה מתחילת העונה המשיך לתת את אותותיו והקבוצה של עדן ענבר ירדה מושפלת מהפרקט. מי שעשו את ההבדל הן בעיקר הזרות של אשדוד: דניאל אדאמס, אשלי שילדס ושארדיי יוסטון שקלעו יחד 57 נקודות בערב ענק.

הרבע הראשון היה צמוד אך בסופו של דבר הגנת רמלה החלשה גרמה לאשדוד לברוח לקראת סוף הרבע כאשר הפער היה 12 נקודות. כבר מתחילת המשחק הראו הזרות של אשדוד, ובמיוחד אדאמס, מי בעלות הבית.

ברבע השני ביססה האלופה את יתרונה כאשר ניצחה ב-14 הפרש בניצוחן של שילדס ויוסטון שהצטרפו לאדאמס במשחק מצוין. הזרות גם הורידו ריבאונדים רבים אשר תרמו לצמיחת הפער. במחצית השנייה הגיע ההפרש בין הקבוצות לשיא של 30 נקודות ומכאן דעך המשחק ורובו ככולו התנהל בניסיונות (המוצלחים) של רמלה לצמצם את הפער.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד ונראה שכולם כבר חיכו לשריקת הסיום. אליצור רמלה הצליחה בסופו של דבר להוריד את ההפרש ל-18. מעט מדי מאוחר מדי. יוסטון סיימה את המשחק עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים, אדאמס עם 26 נקודות ו-6 ריבאונדים ושילדס השלימה ערב זרות ענק עם 16 נקודות. אצל רמלה הצטיינה תמרה ג'יימס עם 26 נקודות ו-5 ריבאונדים.

עדני דגן: "הופתעתי לרעה מאליצור רמלה"
המנצח הגדול, מאמן אשדוד, עדני דגן, התייחס למשחק: "בנינו קבוצה טובה. אנחנו רוצים שאנשים יראו כדורסל טוב. אנחנו עדיין יכולים להשתפר. הופתעתי לרעה מרמלה מפני שחיכיתי לפייט".

צפו במכבי אשדוד מנצחת את רמלה

רבע ראשון - 21:32 לאשדוד
המשחק התחיל רע עבור אליצור רמלה עם חוסר ריכוז משווע בהגנה אך מהצד השני אשדוד לא ניצלה זאת כדי לפתוח פער וארבע דקות בתוך המשחק הייתה התוצאה 10:10. שארדיי יוסטון פתחה את המשחק בצורה חלשה עבור האלופה בניגוד לדניאל אדאמס שכבר אחרי שש דקות הייתה עם 10 נקודות. בהמשך חזרה אליצור רמלה לאישית. שלוש דקות לסיום הרבע הראשון, קלעה יוסטון חמש נקודות רצופות והובילה את אשדוד לפער שיא של 10 נקודות. הגנת האורחת ברבע חלש עבורה.

עדני דגן. רבע ראשון טוב לקבוצתו (יניב גונן)
עדני דגן. אשדוד גדולה על רמלה (יניב גונן)
 

רבע שני -  28:53 לאשדוד
שתי הקבוצות עלו מבולבלות לרבע השני ולא נרשמו קליעות בשתי הדקות הראשונות. אדאמס קלעה את הנקודה ה-12 שלה והעלתה את המארחות ליתרון של 13 נק'. 4:23 לסיום הרבע קלעה יוסטון עוד שתי נק' והפער גדל ל-19 הפרש. דקות רעות מאוד לשחקניות של עדן ענבר. המשך הרבע היה פשוט מביך עבור רמלה והפער גדל ל-25 בסיום המחצית. 16 נק' לאדאמס, 13 ליוסטון ו-12 לשילדס.

מירב דורי. רומסות את רמלה  (יניב גונן)
מירב דורי. רומסות את רמלה (יניב גונן)
 

רבע שלישי - 47:73 לאשדוד
פתיחת המחצית הייתה המשך ישיר לסיום הרבע השני כאשר בנות רמלה מתקשות לעצור את האלופה ו-5:42 לסיום צמח ההפרש ל-29. רמלה חסרת תשובות. אדאמס בשלב הזה הייתה עם 18 נק' ו-שש ריבאונדים. לקראת סוף הרבע נגסה רמלה ביתרון של אשדוד בעיקר בזכות תמרה ג'יימס שקלעה 13 נק'. אשדוד לא נבהלה וברחה שוב ל-25.

אוהדי אשדוד. מאושרים (יניב גונן)
אוהדי אשדוד. מאושרים (יניב גונן)
 

סיום - 69:87 לאשדוד
יש בכלל טעם לקיימו? הרבע הרביעי התנהל על מי מנוחות והקבוצות שיחקו כמי שרוצות לשמע כבר את השריקה לסיום. אשדוד ספק ריחמה ספק שמרה כוחות. ג'יימס היחידה שהמשיכה להילחם עבור רמלה עם 26 נקודות שהוריד את ההפרש בסיום ל-18.

עדן ענבר (חגי ניזרי)
עדן ענבר. משחק רע לרמלה (חגי ניזרי)
 

60:66 לרמה"ש על ראשל"צ, רמת חן ניצחה את חולון
רמת השרון של אורנה אוסטפלד המשיכה במומנטום החיובי משבוע שעבר כשניצחה 60:66 את הפועל ראשון לציון של שירה העליון. המשחק עצמו נפתח בצורה צמודה, אך ברבע השני התעוררו השחקניות של אוסטפלד ורצו ל-9:27. מי שבלטה ברמת השרון היא אלכסיס גרי לוסון שהצליחה לרשום דאבל דאבל של 24 נק' ו-13 ריבאונדים. שאר הקלעיות לרמה"שׁ: מקלארן 11 (12 ריבאונדים), קלארק 10 (10 ריבאונדים), ג'אנוארי 8, אלוהים 6, אהרונוב 3, שלום ובארט 2 כ"א. לראשל"צ: הייס 22, פדי 14, לאוסון 11, שני לוי 6, רוס 4, בן ישי 3.

מכבי רמת חן הצליחה להתאושש ממשחק ההפסד בשבוע שעבר לרמת השרון וניצחה 56:69 את אליצור חולון שנשארה ללא ניצחון העונה. בלטו ברמת חן: קריסטמס וראשדן 13 כ"א, גרינפריד וסמית' 10 כ"א, פורת 8, לוקס 6, בן נון 5, גליידה 4. בחולון: וורלי 16, ג'יימס 14, גארדין 8, גוטין 6, פלג 5, וויין 4, לזמי 3.

אורנה אוסטפלד (חגי ניזרי)
אורנה אוסטפלד. קבוצתה חזרה לנצח (חגי ניזרי)
 

הפועל פתח תקווה של גיל סלע הצליחה להפתיע את אליצור נתניה של זהר רייזמן כשניצחה 75:83 ועלתה למאזן של 1:2. רבקה גארדנר הייתה הבולטת בשורות פ"ת כשהייתה כמעט בלתי ניתנת לעצירה עם 21 נק'. עוד בלטו בפ"ת: פול 19 נק', הינטון וגיידן 16 נק', איסרוב 7 נק'. בנתניה בלטו: צ'סטי ריד 20 נק', הארט, ריד וויליאמס 15 נק', מזרחי 6 נק'.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */