יום ראשון, 06.10.2024 שעה 14:50

ראשל"צ הודחה מאירופה, הנשים יוצאות למוקדמות

האלופה הפסידה בסיכום המשחקים לדדמן באקו והודחה מהמשך המשחקים. היו"ר: "ההפסד הוא באחריות ההנהלה". הנשים יוצאות להולנד למוק' אליפות העולם.

|
אריאל רוזנטל. שישה שערים במשחק (מור שאולי)
אריאל רוזנטל. שישה שערים במשחק (מור שאולי)

האלופה, מכבי ראשון לציון, הודחה מגביע אירופה אבל עשתה זאת בצורה מכובדת ברומניה עם 22:22 מול דדמן בקאו (בשבת הפסידה הקבוצה 33:22) ובכך סיימה את דרכה האירופית והחמיצה אפשרות להעפיל לשלב הבתים ואולי לפגוש יריבות כמו ריין נקר לוון מוליכת הבונדסליגה הגרמנית.

ראשל"צ הייתה קרובה לניצחון אחרי שאריאל רוזנטל כבש את שני השערים האחרונים והעלה את קבוצתו ל-21:22, אבל הרומנים השוו. לעמית סטלמן הייתה הזדמנות להכריע את המשחק בסיום אך היא לא נוצלה.

רוזנטל (6) וסטלמן (5) היו הכובשים המובילים של הצהובים הערב (ראשון). אמיר לנגליב וחן בירנבאום הוסיפו 3 כ"א, פיליפ מריאן ודור גבע 2 כ"א, ויואב נאמן 1.

הקבוצה תחזור מחר לארץ ותחל בהכנות למשחק ביום שישי מול בני הרצליה במחזור ה-8, יו"ר מכבי ראשל"צ, יוסי גבע: "התוצאה היא באחריות ההנהלה שהייתה צריכה להגיע לאירופה עם קאדר וספסל יותר עמוק. נדע להסיק את המסקנות ולראות מה ניתן לעשות כדי שהשחקנים הנפלאים שלנו יהיו טובים יותר בהמשך וכמובן שננסה לגייס כסף כדי להתחזק בשחקן נוסף".

נבחרת הנשים יוצאת למוקדמות אליפות העולם בהולנד
נבחרת הנשים של ישראל תפגוש ביום חמישי את הולנד המארחת בפתיחת טורניר מוקדמות אליפות העולם. בשישי ובראשון ייפגשו הבנות את אוסטריה וסלובניה. המאמנים גיל סגל וניב ויינטרוב קבעו את הסגל לנסיעה אחרי מחנה האימונים שנערך בסוף השבוע בויינגייט.

שתי השחקניות הבולטות בסגל הן הליגיונריות: ניצן דונאי (ברה-ברה מספרד) ושיר וקרט (טארנובו מבולגריה). לסגל אף שבה השחקנית המצטיינת של הרצליה, נטלי ברטו.

 (ONE)
"מבחינת רמה, זו הנבחרת הכי טובה בשנתונים האחרונים" (ONE)
 

הסגל המלא: שוערות: רבקה אזרחי (הרצליה), רוית שושן (הפועל ראשל"צ) ורוני מדמון (קרית אונו), שחקניות שדה: שני בביאן, דור סוניגו ואורטל אלבז (ארזים ר"ג), נטלי ברטו, מעין סלונים, דנה אפלבוים, עמית איזק (הרצליה), שיר וקרט (אטר-64 טרנובו, בולגריה), ניצן דונאי (ברה-ברה סן סבסטיאן, ספרד), ירדן ברגמן (חולון), נלי אמינוב, רותם סגל, שרון בן שושן (מ.כ חולון).

"הבנות נמצאות בכושר טוב. שיר וניצן הגיעו מחו"ל ורואים אצלן התקדמות עצומה. הן יעזרו לנו מאוד", סבורה תמי סנדיק, מנהלת נבחרות הנשים והעתודה. "אני חושבת שמבחינת רמה, זו הנבחרת הכי טובה שהייתה לנו בשנתונים האחרונים. אני מאוד סקרנית לראות איך הבנות האלה יתפקדו כי התגבשה קבוצה טובה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */