יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:44

מכבי נחתה, בלאט: שון ג'יימס נתן הופעה אדירה

הצהובים חזרו אחרי ה-89:87 לסיינה, המאמן התלהב מה-MVP של המחזור למרות ההפסד. הסנטר הוסיף: "כואב שלא השגנו ניצחון". צפו בתקציר

|
דייויד בלאט:
דייויד בלאט: "היה כדורסל משובח מאוד" (יוסי ציפקיס)

מכבי תל אביב שבה היום (שבת) מסיינה, שם נחלה אמש הפסד יורוליג שני לעונה, 89:87, וכעת אחרי שאיבדה את המקום הראשון בבית היא תצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להשיג אותו בסיום שלב הבתים ולקראת שלב הטופ 16. 

המאמן, דייויד בלאט, אמר לאחר הנחיתה: "היה כדורסל משובח מאוד. שתי הקבוצות שיחקו מצוין. סיינה הייתה חייבת לעשות משחק גדול כדי לנצח אותנו, והם עשו את זה. הם קלעו באחוזים מדהימים ל-3 וזה הדבר היחידי שאיפשרנו להם לעשות. יש דברים שאתה יכול לעשות באימון והכי הרבה שאתה יכול לעשות בזריקות ל-3 זה להפריע ואכן הפרענו, אבל זה לא עבד אמש”.

על שון ג'יימס אמר: "קשה להאמין ששחקן יכול לבוא ולתת הופעה אדירה בכל שבוע, אבל אני חושב ששון ג'יימס היה מצוין בעונה הזאת וגם אמש היה מצוין גם בהגנה וגם בהתקפה”.

שנשאל על התפוקה של הזרים של מכבי, אמר בלאט: "ברור שאם מישהו לא טוב, ולא רק הזרים, ולא נותן את מה שאנחנו צריכים ממנו, אז הוא צריך להשתפר, זה נכון לגבי כולם. כל אחד מאיתנו חייב לתרום את חלקו ולענות על הדרישות והציפיות, ומי שלא עושה זאת חייב להשתפר כמה שיותר מהר".

בלאט: סיינה נתנה משחק גדול

על הפציעה של מלקולם תומאס אמר: "מלקולם בשבועות האחרונים היה אחד המצטיינים שלנו, הוא נפגע באימון המסכם, לא חשבנו שהוא יוכל לשחק, הוא שיחק 8 דקות ולא היה מלקולם הרגיל וזה היה בעוכרינו. הוא מחלים ואני מקווה שיחלים מהר, גם סמית' והיקמן נפגעו וזה מסוג הדברים שצריך להתמודד איתם".

צפו במכבי סופגת הפסד גם מול סיינה

ה-MVP של מחזור היורוליג האחרון, שון ג'יימס, הוסיף: "ההופעה שלי לא מנחמת אותי. כואב לי, כי לא השגנו את הניצחון, זה ניצחון שהיינו צריכים. זה לא מתפקידי לדבר על שחקנים אחרים בקבוצה, אני לא מאמן. אני יודע שהם מתאמצים ומתאמנים קשה, וזה עניין של זמן, הם רק צריכים להיכנס לקצב".

שון ג´יימס: &qout;ההופעה שלי לא מנחמת אותי&qout; (יוסי ציפקיס)
שון ג´יימס: "ההופעה שלי לא מנחמת אותי" (יוסי ציפקיס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */