יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:55

לוזון: היורו יהיה בישראל, כל צמרת אופ"א תהיה פה

יו"ר ההתאחדות בשיחה משווייץ ל-ONE על הדיווחים כי אופ"א עשויה להעביר את אליפות אירופה עד גיל 21 מישראל לאנגליה: "היורו ייערך כמתוכנן בארץ"

|
לוזון ופלאטיני. היורו ייערך בארץ (יוסי ציפקיס)
לוזון ופלאטיני. היורו ייערך בארץ (יוסי ציפקיס)

בצל מצב הלחימה שנמשך בדרום, באירופה עוקבים בדאגה אחרי ההתפתחויות מאחר ובקיץ הבא אמורה להיערך בארץ אליפות אירופה עד גיל 21. לאור המצב, דיווחים באנגליה טענו כי באופ"א שוקלים להעביר את הטורניר מישראל לאנגליה, כשסטיוארט פירס וחניכיו יהפכו למעשה למארחים.

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, השוהה בימים אלו בשווייץ מתוקף תפקידו כיו"ר ועדת רישוי מועדונים הרגיע בשיחה מחו"ל ל-ONE וסיפר כי אין בסיס לטענות כי היורו עשוי לנדוד: "היורו יהיה בישראל וייערך כמתוכנן בארץ". לוזון ניצל את הגעתו לשווייץ כדי להיפגש עם כל צמרת אופ"א וכפי שזה נראה כעת אותה צמרת רגועה יחסית מהמתרחש בישראל.

ביום רביעי הבא תתקיים הגרלת שלב הבתים של יורו 2013 שייערך בקיץ בישראל. הטורניר שיתחיל ביוני השנה אמור להביא למדינתנו גאווה רבה ועצם האירוח הביא כבוד גדול להתאחדות לכדורגל. כולם יגיעו להגרלה ביום רביעי כולל הנשיא מישל פלאטיני", אמר לוזון. כ-70 נציגים זרים צפויים להשתתף בהגרלה.

אגב, במסגרת ישיבת ועדת רישוי המועדונים הוחלט בין היתר כי החל מעוד שנה כל הקבוצות יחויבו לבנות גישה לאוכלוסיית הנכים באצטדיונים ואף להעמיד איש קשר בכל מועדון שיטפל באוכלוסייה הזו.

גיא לוזון. יכול להמשיך בהכנות ליורו (יוסי ציפקיס)
גיא לוזון. יכול להמשיך בהכנות ליורו (יוסי ציפקיס)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */