יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:33

סערה בכדורסל הנשים: יושבי ראש מאיימים לפרוש

יו"ר אשדוד ויו"ר גליל זעמו על ההחלטה למנות את דני קליין ליו"ר מנהלת הליגה: "המינוי נסגר מאחורי גבנו". המנכ"לית: "פועלים לפתור את המצב"

|
דני קליין. ישמש כראש המנהלת או שמהלך ייפול?
דני קליין. ישמש כראש המנהלת או שמהלך ייפול?

מספר שעות לאחר הידיעה על מינויו דני קליין לתפקיד יושב ראש מנהלת ליגת העל לנשים והעניינים רחוקים מלהירגע. בפגישה שנערכה היום (שני) בין יו"ר האלופה ומחזיקת הגביע, טלי קריאף מכבי אשדוד, לבין יו"ר הפועל גליל עליון, תום פלינק, הוחלט לנקוט בצעדים אופרטיביים להשבת הניהול במנהלת ליגת העל לנשים. 

קריאף ופלינק, ששמעו על המינוי דרך ONE, זועמים על כך: "אנחנו בעד מינוי אדם מצוין וראוי כדני קליין, אבל לא יעלה על הדעת ששמענו על המינוי דרך התקשורת. הובטח לנו שנשוחח איתו לפני שהדבר יעמוד להצבעה, אך לתדהמתנו זומנו לישיבת מנהלת שתיערך ביום שלישי, ללא סדר יום כמתחייב מדריקטוריון מסודר וללא שיחה עם המועמד שהוסתר מאיתנו תקופה ארוכה".

השניים הוסיפו: "חמור מכך, התגלה לנו שכבר לפני מספר ימים המינוי נסגר מאחורי גבנו על סמך משאל טלפוני. לא משתפים אותנו, מסתירים מאיתנו הסכמים ומסרבים לענות לשאלות בסיסיות שחובתנו כדירקטורים לשאול. חשוב להבין, מצב כדורסל הנשים בישראל רחוק מלהיות מצוין. הקופה דלילה, רוב הקבוצות על סף קריסה כלכלית ומרבית הכסף מתועל לטובת הוצאות המנהלת ולא לטובת הקבוצות".

לסיכום אמרו: "צריך לעצור לשנייה ולחשוב איך מתקדמים מכאן, כי המצב הנוכחי בלתי נסבל ויוביל בסופו של תהליך לפירוק כדורסל הנשים בישראל. גם אשדוד וגם גליל עליון מגייסות סכומים נכבדים מחברות פרטיות ואינן רוצות להישען על כספי ציבור כאלה ואחרים. אנו נלחמים את המלחמה עבור הענף.

מנכ"לית מנהלת הליגה, גילי שם טוב, הגיבה לידיעה: "אני פועלת בכל הכלים והכח כדי לנסות ולחלץ את כדורסל הנשים מהמצב הקשה בו הוא נמצא. מאמצים אלה כוללים גם איתור יושב ראש ראוי. פניתי לדני קליין וברצוני להציג את המועמדות שלו לדירקטוריון כמתבקש. אני מקווה שכל מי שכדורסל הנשים יקר לו ירתם למשימה ולא יחבל בה".

ל-ONE נודע כי עקב כך יושבי הראש שוקלים לפרוש ממנהלת הליגה.  

עדני דגן (יניב גונן)
מאמן אשדוד, עדני דגן. באשדוד רותחים על ההחלטה (יניב גונן)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */