יום שישי, 20.09.2024 שעה 19:26

רזבוזוב לוורשביאק: גידי קליגר יפרוש בגלל הקנס

העונש הכבד שספג השייט מעורר הדים. נציג הספורטאים פנה ליו"ר הוועד: "ההחלטה שערורייתית. צריך עונש חינוכי", הוועד: "לא מתערבים בהחלטה"

|
גידי קליגר. יפרוש בגלל הקנס (מור שאולי)
גידי קליגר. יפרוש בגלל הקנס (מור שאולי)

העונש הכבד שספג גידי קליגר מבית הדין של הוועד האולימפי מעורר הדים והביא להתערבות גם של ועדת הספורטאים בוועד האולימפי. הג'ודוקא לשעבר, יואל רזבוזוב, המשמש כנציג הספורטאים בוועד האולימפי שלח היום (שני) מכתב ליו"ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק, בו הוא מביע צער על החלטת בית הדין ומבהיר כי היא עלולה להביא לפרישתו של קליגר מספורט תחרותי.

רזבוזוב כתב במכתב: "קראתי בעצב בכלי התקשורת על ההחלטה השערורייתית של בית הדין בעניין השייט גידי קליגר שכוללת שנתיים הרחקה על תנאי וקנס כבד של 15,000 ש"ח. הקנס הכבד (אם לא יתוקן) יוביל בסופו של דבר, ככל הנראה, לפרישתו של גידי וזאת מעבר לאבדה גדולה לספורט הישראלי גם פגיעה משמעותית במעמד הספורטאי".

"אני מודיע לך כחבר הועד האולימפי וכנציג הספורטאים בוועד, כי גייסתי עו"ד שיעתור בשמו של גידי לביה"ד העליון של הועד האולימפי בבקשה להמיר את עונש הקנס להרצאות בפני תלמידים, או כל עונש חינוכי אחר שלא יגרור בסופו של יום לפרישתו מהענף. אנו מודעים לעובדה כי בית הדין עצמאי, אך אני סבור כי קיימת הזכות והחובה שלך כיו"ר הועד האולימפי להשמיע את קולך ולהצטרף ליוזמה שלי להקלת העונש הבלתי מידתי שהוטל על ספורטאי שייצג את המדינה במאות אירועי ספורט ובשלוש אולימפיאדות".

יואל רזבוזוב (ONE)
יואל רזבוזוב. נלחם בראשי הוועד למען הספורטאים
 

קליגר נחשב לאחד מטובי שייטי ה-470 בעולם, הוא התחרה בשלוש אולימפיאדות, בשתיים מהן עם אודי גל ובאחרונה עם ערן סלע ובאמתחתו מדליות רבות מאליפויות אירופה, עולם ומטורנירים חשובים בסבב העולמי.

דוברת הוועד הוועד האולימפי ברוריה ביגמן מסרה בתגובה: "ועדת המשמעת של הוועד האולימפי בישראל, הינה ועדה עצמאית, ואיננו מתערבים בהחלטותיה. זכותו של גידי קליגר לפנות לבית הדין העליון של הוועד האולימפי בישראל ולערער על העונש".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */