יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:43

מכבי אשדוד התאמנה בת"א, דגן: עוד נצא מחוזקים

בצל האזעקות, ערכה הדאבליסטית אימון בהדר יוסף לקראת המשחק מול חולון ב-19:00. המאמן: "מתרגלים". קולודני: "ניסינו להסביר לזרות את המצב"

|
דנסון, שילדס וצעירי מחויכות בת
דנסון, שילדס וצעירי מחויכות בת"א (משה חרמון)

בצל האזעקות הבלתי נגמרות בדרום מנסים בקבוצת הנשים של מכבי אשדוד לחזור עד כמה שניתן לשגרה. עם תחילת המבצע החליטה הדאבליסטית להעביר את הזרות למלון בבת ים, אלא שגם לשם הגיעה האזעקה ביום חמישי ובסוף השבוע החליט המאמן עדני דגן לקחת את הזרות ולארח אותן בביתו. 

החל מיום שישי מתאמנת הקבוצה בקומפלקס בהדר יוסף, אחרי שהמקום נרתם לטובת הקבוצה ופינה לה שעות אולם. הבוקר (ראשון) קיימה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק מול אליצור חולון בחוץ.

המאמן עדני דגן ניסה להסביר את המצב ואמר: "אפשר להתמודד עם הכל, אפשר לראות איך מהיסטריה השחקניות מתרגלות למצב. אנחנו עושים מאמצים אדירים ועוזרים לנו מאוד, אני רוצה להודות למקום פה בהדר יוסף שנרתם, לרשת מלונות פתאל שעוזרת לנו. זה נותן אווירה של אחדות גם לשחקניות".

"נצא מהמלחמה הזאת מחוזקים, גם אנחנו וגם כל המדינה. ביום הראשון הלכו השחקניות לבת ים ונפל לידן טיל. הן נכנסו להיסטריה", שחזר דגן. "לקחנו אותן אליי הביתה בסוף השבוע, הפכנו את זה לצחוק ולמשהו שמתרגלים אליו. אתמול באימון תפסה אותנו אזעקה וזה היה כמו הפסקת מים בשבילנו. גם לרע מתברר שמתרגלים מהר".

עדני דגן: נצא מחוזקים מהמלחמה

גם נעמי קולודני, שהחליטה לעזוב את אשדוד ביום חמישי עם החרפת המצב ואירחה את השחקניות הזרות של הקבוצה בהרצליה ביום שישי אמרה: "לא משנה כמה פעמים עוברים את זה, אי אפשר להתרגל לזה. זה מצב לא נעים בעליל".

"מן הסתם, לאמריקניות זה לא דבר מוכר. זאת לא המלחמה שלהן", ציינה קולודני. "היה חשש ופחד, אבל ניסינו להסביר להן ובעיקר להרגיע. אלו המקומות שקל יותר להתרכז בהם בכדורסל, יש לך שעה וחצי של בריחה ואחרי זה לחזור לדאגות שיש מסביב".

שחקניות מכבי אשדוד (משה חרמון)
שחקניות מכבי אשדוד נחות מעט (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */