יום שבת, 21.09.2024 שעה 00:30

מושלמים: מטה אשר ניצחה 0:3 ומוכנה לאירופה

כדורעף: חניכיו של נעם כץ ניצחו בצורה חלקה את הפועל ירושלים ופניהם לגומלין מול פמגוסטה בגביע האתגר. המאמן: "באנו דרוכים אחרי יומיים בלי שינה"

|
שחקני מטה אשר חוגגים (קובי אליהו)
שחקני מטה אשר חוגגים (קובי אליהו)

הפועל מטה אשר ניצחה היום (שישי) בחוץ את הפועל ירושלים 0:3 (17:25, 19:25, 18:25) והיא בפתיחת עונה מושלמת בכל המסגרות. יש לציין שהניצחון הגיע למרות יתרון מוקדם של אנשי הבירה, שלא החזיק מעמד מעבר לשליש הראשון של המערכה הפותחת.

בקבוצה של נעם כץ היו חששות מהעייפות עקב המשחק השבוע באירופה אך הן התבדו עם הניצחון. האורחים היו קטלניים ליד הרשת וסיימו את המשחק עם 16 קיל בלוק, כפול מהיריבה. גם האחוזים בהתקפה היו גבוהים משמעותית ולא נתנו אפילו פתח להפתעה מהכיוון הירושלמי.

גיא בן גל הוביל את מטה אשר עם 13 נקודות (44%), סבסטיאן פכרז 11 (50%) והקבוצה ממוקמת ראשונה בטבלה עם חמישה ניצחונות. ג'קי גפט סיים עם 7 נקודות לירושלים, ליאור לוק עם 6.

כץ התייחס למשחק: "החבר'ה באו דרוכים ונחושים, ידענו שיהיה קשה לחזור מהמשחק באירופה לאחר יומיים בלי שינה. בסופו של יום עמדנו במטרה. ירושלים קבוצה טובה, אבל ידענו להתמודד איתה".

מאמן המנצחת, אף התייחס לגומלין גביע האתגר ביום שלישי הבא מול סאלאמינה פמגוסטה: "אני חושב שגם המשחק השני עם הקפריסאים יהיה צמוד. קשה לי באופן אישי שהמשחק לא יהיה באולם הביתי שלנו וצריך להבין שהם מגיעים נחושים כשהם חושבים שהם יכולים לנצח כאן, הם לא ייוותרו, מדובר בקבוצה טובה מאוד".

שחקני מטה אשר חוגגים (ONE)
שחקני מטה אשר חוגגים בקפריסין
 

במטה אשר לא מרוצים מכך שקבוצתם לא תערוך אימון באולם מטרווסט ברעננה לפני המשחק לעומת האורחים שיתאמנו בו שלוש פעמים. יו"ר הקבוצה, מיכאל קישון, פירט: "מדובר בעלויות גבוהות גם של האולם וגם של ההסעות למרכז, אין לי תקציב מיותר ואנחנו חייבים לשמור על המסגרת שלנו".

שאר משחקי המחזור השישי יערכו ביום שלישי: מכבי "מוסינזון" הוד השרון – הפועל "יואב" כפר סבא (מוסינזון, 19:00) ומכבי תל אביב – מנשה/חדרה/עמק חפר (הדר יוסף, 19:30).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */