יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:33

רמלה פתחה עונה עם 85:77 בחוץ לגליל עליון

בסגל חדש, סגנית האלופה פתחה באיחור וברגל שמאל את העונה. העולה החדשה עם ניצחון שני ברציפות. 25 נק' לקארטר אצל המנצחת, ג'יימס הצטיינה ברמלה

|
קטיה לויצקי. גם לשחק זה משהו (משה חרמון)
קטיה לויצקי. גם לשחק זה משהו (משה חרמון)

בשעה טובה, סגנית אלופת המדינה, אליצור רמלה, פתחה היום (חמישי) באופן רשמי את העונה הנוכחית לאחר סאגת הבעיות הכספיות שאיימו על קיומה. כזכור, הקבוצה שיחררה את כל השחקניות הזרות כולל את הקפטנית שי דורון והחתימה במקומן זרות חדשות. כל זה לא עזר לה להיחלץ מהפסד 85:77 בחוץ מול גליל עליון שרשמה ניצחון שני ברציפות.

הקבוצה מהגליל, עולה חדשה לליגת העל, פתחה את המשחק טוב יותר ורצה עד ליתרון של 12:23, אך תמרה ג'יימס שמרה את רמלה במשחק והורידה את ההפרש ל-7, 23:16 בתום הרבע הראשון.

הקבוצה של עדן ענבר פתחה טוב יותר את הרבע השני והצליחה להשוות את אבל העולה החדשה הצליחה לרוץ בעיקר בזכות סידני קארטר שהעלתה אותה ל-35:42 אחרי עשרים דקות של כדורסל.

המחצית השניה נפתחה באותה המגמה, גליל הצליחה להגדיל את הפער אך רמלה החלה לשחק כדורסל וצימקה את ההפרש עד ל-55:54 אחרי שלושה רבעים. במהלך הרבע האחרון לא היה ברור מי סגנית האלופה ומי העולה החדשה. גליל שלטה במגרש והצליחה להגדיל את הפער ולמרות יכולת טובה של ג'יימס, בסופו של דבר רמלה ירדה מנוצחת ופתחה את העונה ברגל שמאל. ברמלה חזרה לשחק קרן נחמה שנפצעה בסוף העונה שעברה וקרעה את הרצועה בברך.

עדן ענבר (יניב גונן)
עדן ענבר. הרבה עבודה מצפה לו ברמלה (יניב גונן)
 

קלעיות בולטות לגליל: קארטר 25 נק', אלונו 21 נק', פלורס 14 נק', צל ציון 9 נק', קרטר ולברון 6 נק' כל אחת. לרמלה: ג'יימס 16 נק', הייטאוור 13 נק', וויטני 10 נק', לוויצקי 9 נק'.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */