יום שבת, 21.09.2024 שעה 06:05

דאבור ואלטמן נתנו לצעירה 0:2 על בלארוס בטדי

עוד תצוגה משכנעת של לוזון וחניכיו: בישול גאוני של גולסה לחלוץ מכבי הוביל לראשון. שחקן פולהאם השלים. המאמן: "רוצה שגולסה יהיה בכל קבוצה שלי"

|
הנבחרת הצעירה חוגגת (יוסי ציפקיס)
הנבחרת הצעירה חוגגת (יוסי ציפקיס)

הנבחרת הצעירה רשמה עוד 'וי' בהכנות לקראת יורו 2013 שייערך בישראל כשגברה 0:2 במשחק הכנה על בלארוס במשחק מוקדם למפגש בין הנבחרות הבוגרות בטדי.

חניכיו של גיא לוזון הפגינו עליונות לאורך כל המשחק ומחקו את האורחים, שלא הצליחו להתקרב לשער של בוריס קליימן. דווקא כשקבוצתו, מכבי חיפה, נמצאת במשבר עמוק, אייל גולסה שוב הראה את הפוטנציאל הטמון בו והיה הטוב בנבחרת.

קשר חיפה הספיק להתקרב לכיבוש פעמיים לפני שמצא את מונס דאבור בצ'יפ נהדר בתוך הרחבה בדקה ה-25 והאחרון השלים עם טאצ' עדין לפינה של השוער. שער קבוצתי נהדר של הנבחרת.

חרף החילופים הרבים במחצית השנייה, ישראל המשיכה לשלוט וממש לקראת השריקה לסיום קבע אלטמן, שנכנס כמחליף, את תוצאת הסיום לאחר שקיבל כדור ממחליף נוסף, סנטיהו סלליך.

גיא לוזון: "הייתי רוצה שגולסה יהיה בכל קבוצה שאהיה בה"
המאמן המנצח, גיא לוזון, טען בסיום המשחק: "אנחנו נבחרת טובה מהם וצריך להצליח גם מול יריבות שפחות טובות ממך. בלארוס התגוננה מולנו. במחצית הראשונה ידענו איך לפרוץ את מערך ההגנה שלהם והבקענו שער יפה. במחצית השנייה היינו פחות טובים, אבל נמשיך להשתפר ולהתקדם. היה חשוב שנשמור על המומנטום וננצח בעוד משחק בלי לספוג".

גיא לוזון (יוסי ציפקיס)
גיא לוזון. "נבחרת טובה מהם" (יוסי ציפקיס)
 

על אייל גולסה הוסיף המאמן: "הוא שחקן מצוין והייתי רוצה שהוא יהיה בכל קבוצה שאהיה בה. הוא מחויב, חיובי, מוכשר ומדובר ביופי של שחקן. מה שקורה בחיפה איתו אלו דברים שלא תלויים בי. מה עושה את ההבדל? בטח שלא אני". על האירוח בירושלים אמר לוזון: "כיף גדול לארח בטדי. אין כמו ירושלים, אני באופן אישי אוהב את העיר הזאת ואת האווירה. יש בה משהו מיוחד. אין אחד שלא יאמר זאת. מבורך שיש הצגה כפולה".

כובש השער הראשון, מונס דאבור, אמר: "אני שמח שכבשתי. נשתפר מהמשחק הזה עד למשחק הבא ונקווה שנהיה מוכנים לאליפות אירופה. אני מרגיש טוב עם החבר'ה. עבדתי ואני עובד קשה על מנת להיות שחקן הרכב בנבחרת הצעירה. במכבי זה בכלל לא אותו הסיפור, שם יש לנו סגל רחב ואני מקווה שגם שם עוד אהיה שחקן הרכב".

דאבור חוגג (יוסי ציפקיס)
דאבור חוגג. "נשתפר ממשחק למשחק" (יוסי ציפקיס)
 

הקשר גיא אסולין הסביר: "הראינו אופי, למרות שהתקשינו ברגעים מסוימים במשחק בהנעת כדור ובניסיון למסור נכון, אבל מה שחשוב הוא שאנחנו מתכוננים לאליפות אירופה כדי שנוכל להציג את הדברים שעליהם אנחנו מתאמנים גם מול הגדולות. אני מרגיש מצוין בנבחרת. הייתה לי פציעה בכתף והחלטתי שלא לעבור ניתוח בשלב כזה. עכשיו צריך לחזור לסנטאנדר ולהתחיל לשחק כדי להראות שבאמת אני רוצה לבוא לידי ביטוי גם בקבוצה ולא רק בנבחרת. זו הפעם הראשונה שלי בטדי, ההרגשה היא מיוחדת ואני מקווה שיירבו הפעמים שנשחק כאן". 

גיא אסולין (יניב גונן)
גיא אסולין. "החלטתי לא לעבור ניתוח בשלב כזה" (יניב גונן)
 

מחצית ראשונה
דקה 12: דאבור נשלח בכדור ארוך, הקדים את השוער הבלארוסי לכדור ומיד אחר שהסיט את הכדור נפל, השופט סימן לקרן בלבד.

דאבור מוכשל (יוסי ציפקיס)
דאבור מוכשל (יוסי ציפקיס)
 

דקה 16: גולסה קיבל כדור בצד שמאל ונכנס למרכז בצורה טובה. הבעיטה של קשר חיפה היתה למרכז השער ואינטוביץ' עצר.

דקה 21: הבלארוס כנראה לא הכירו את גולסה, ששוב נשאר לבד בקצה הרחבה וניסה את כוחו בבעיטה לעבר השער, אך פספס את המסגרת.

עומרי בן הרוש מרחיק (יניב גונן)
עומרי בן הרוש מרחיק (יניב גונן)
 

דקה 25, 0:1 לנבחרת הצעירה: מהלך נדיר של הכחולים-לבנים. דאבור העביר לגולסה, שהחזיר לו בהקפצה נהדרת והחלוץ עצר על החזה ושלח במדוייק לקורה ופנימה. עוד מהלכים כאלה והנבחרת של גיא לוזון תעשה הרבה רעש ביורו.

דאבור וקבהא חוגגים (יוסי ציפקיס)
דאבור וקבהא חוגגים (יוסי ציפקיס)
 

דקה 41: הנבחרת הישראלית נרגעה אחרי כיבוש השער ורק 16 דקןת אחרי השער הגיעה הזדמנות, כאשר עזאם היה קרוב בבעיטה מ-18 מטרים.

דקה 45: שנית לפני השריקה למחצית יצאה ישראל להתקפה טובה. אסולין העביר לגולסה החופשי באגף, אך הבעיטה של הקשר לא מצאה את המסגרת.

אייל גולסה דוהר (יוסי ציפקיס)
אייל גולסה דוהר (יוסי ציפקיס)
 

מחצית שניה
דקה 47: דאבור ניסה בעיטה מעשרים מטרים, אחרי הרחקה לא טובה של קלאפוטסקי בנגיחה היישר לרגליו. הכדור הלך מחוץ למסגרת.

דקה 57: גולסה קיבל כדור במרכז המגרש, התקדם וניסה את מזלו מ-16 מטרים אך נבלם. הקשר השתלט על הכדור החוזר וניסה שוב את מזלו מרחוק והכדור הלך מעל השער.

בוריס קליימן. לא הייתה לו הרבה עבודה (יניב גונן)
בוריס קליימן. לא הייתה לו הרבה עבודה (יניב גונן)
 

דקה 63: חילופי מסירות בין כליבאת לדאבור בתוך הרחבה הסתיימו כאשר דאבור נותר לבדו מול השוער הבלארוסי, אך החלוץ החמיץ בכמה סנטימטרים את הקורה הרחוקה. כעבור דקה, כליבאת פרץ נהדר באגף ימין ומסר רוחב לדאבור, שבעט מ-16 מטרים חלש מידי לידיו של השוער אינטוביץ'.

דקה 67: עימות קטן בין דאבור לפושניאקו התפתח לחילופי דברים בין השניים, השופט הרגיע את הרוחות והמשחק נמשך. לאחר מכן, התקפה טובה של הנבחרת הישראלית הסתיימה קצת פחות טוב כאשר אחמד עאבד פרץ נהדר באגף שמאל ממרכז המגרש עד לרחבה, אבל מסר רוחב לדאבור במקום לבעוט לשער וההגנה הרחיקה.

עומרי בן הרוש (יניב גונן)
עומרי בן הרוש שומר על הכדור (יניב גונן)
 

דקה 77: לדאסקו הכניס כדור לסיבאצקי, שעבר את השומר שלו בסיבוב אך בעט כדור חלש מתוך הרחבה לידיו של קליימן. ההתקפה המסוכנת הראשונה של בלארוס במחצית השנייה.

דקה 82: אוהדי בית"ר שהגיעו למשחק, החל לשיר שירים בגנותו של סלים טועמה.

פאלח נוגח (יניב גונן)
פאלח נוגח (יניב גונן)
 

דקה 85: אופיר קריאף ניסה בעיטה מרחוק בכדור מסוכן שפגע בדרך בשחקן בלארוס וחלף מעל המשקוף.

דקה 90, 0:2 לצעירה: אלטמן קיבל מסירה לאגף שמאל מסלליך בתוך הרחבה והכניע את השוער עם בעיטה לפינה הרחוקה.

הכדור של אלטמן בדרך לשער (יניב גונן)
הכדור של אלטמן בדרך לשער (יניב גונן)
 

הנבחרת חוגגת את השני (יניב גונן)
הנבחרת חוגגת את השני (יניב גונן)
 

ישראל: בוריס קליימן, עופר ורטה, עומרי בן הרוש, סארי פלאח, אדי גוטליב, עאהד עזאם, אייל גולסה, גיא אסולין, מרוואן קבהא, מוחמד כליבאת, מונס דאבור. כן שותפו: אחמד עאבד, אופיר קריאף, סינטיהו סלליך, אופיר דוידזאדה, עומרי אלטמן, בן בוטבול, דור מיכה.

בלארוס: סרגיי אינטוביץ', אלכסנדר אניוקביץ', סטניסלאו סזאנוביץ', ייבגני קלפוטסקי, סרגיי פושניאקו, ואדים קורלוביץ', קיריל פרמודראו, ארטסם ביקאו, פאבל סביצקיל, מיקלאי סינביץ', אזם רג'באו.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */