יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:20

ואן חאל מוותר מראש, זלאטן מחמיא בדרכו לג'רארד

מאמן הולנד יארח ב-21:30 את גרמניה: "הם יותר טובים". קפטן אנגליה יערוך הופעה 100 ב-21:30, השבדי: "הוא מוכשר, לא כמו שחקן אנגלי טיפוסי"

|
ג´רארד מתכונן להופעה ה-100 (רויטרס)
ג´רארד מתכונן להופעה ה-100 (רויטרס)

אחת היריבויות הגדולות ביותר בכדורגל העולמי תתחדש כשהולנד תארח באמסטרדם את גרמניה הערב ב-21:30 במשחק ידידות שהוא הכל חוץ ממשחק ידידות.

מהניצחון של המנשאפט על ה"דרים טים" ההולנדי בגמר המונדיאל ב-1974 (עד היום טוענים ההולנדים שהם הפסידו בגלל השקרים של התקשורת הגרמנית), דרך היריקה המפורסמת של פרנק רייקארד לכיוון התלתלים  של רודי פלר באליפות העולם ב-1990 ועד ה-1:2 להולנד ביורו האחרון תמיד המפגשים בין השתיים היו טעונים.

למרות שגרמניה תחסר לא פחות מ-5 שחקנים בכירים (בסטיאן שוויינשטייגר, סמי חדירה, מסוט אוזיל. מירוסלב קלוזה ומאריו גומז), מאמן הולנד, לואיס ואן חאל, מנמיך ציפיות: "גרמניה נבחרת יותר איכותית מהולנד, יש להם מבחר יותר גדול של שחקנים והם משחקים כדורגל נהדר". יש לציין כי גם הולנד תיאלץ להסתדר בלי הכוכב הגדול שלה, רובין ואן פרסי, הפצוע.

במשחק נוסף בין שתי מעצמות אירופאיות, תארח איטליה בטרדיני את צרפת ב-21:45. מאמן האזורי, צ'זארה פראנדלי, פירסם את ההרכב שיפתח יותר מ-24 שעות לפני המשחק. סלבטורה סיריגו, כריסטיאן מאג'יו, ג'יורג'יו קייליני, מתיה בארזגלי, פדריקו בלזרטי, ריקרדו מונטוליבו, מרקו וראטי, קלאודיו מרקיסיו, אנטוניו קנדרבה, מאריו באלוטלי וסטפן אל שעראווי יהיו ה-11 שינסו להוכיח שמקומם בהרכב גם במוקדמות המונדיאל.

מנגד, דידייה דשאן מתרגש מהחזרה לאיטליה, שם בילה כמה מהשנים היפות בקריירה שלו (יובנטוס): "אני שמח לחזור לאיטליה. אמנם זה משחק ידידות, אבל התוצאה תמיד חשובה". אוליבייה ג'ירו מארסנל צפוי להחליף את קרים בנזמה הפצוע בחוד של נבחרת הטריקולור.

דידייה דשאן (רויטרס)
דידייה דשאן. טיול שורשים (רויטרס)
 

משחק הידידות של נבחרת אנגליה ב-21:30 בשטוקהולם מול שבדיה יעמוד בסימן ההופעה ה-100 של סטיבן ג'רארד במדי נבחרת שלושת האריות. לכבוד המאורע, זכה סטיבי ג'י למחמאות מכוכב השבדים, זלאטן איברהימוביץ': "הוא שחקן פנטסטי. יש לו כישרון והוא יודע לגעת בכדור, הוא משחק כמו שחקן בינלאומי ולא שחקן אנגלי". וויין רוני הפצוע לא בסגל של רוי הודג'סון.

משחק יחיד בבית של ישראל, פורטוגל ללא רונאלדו מול גאבון
במשחק יחיד במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014, צפון אירלנד תארח את אזרבייג'אן בבית 6, הבית של ישראל ב-21:45. מאמן צפון אירלנד, מייקל אוניל, שהשיג תיקו מכובד עם פורטוגל, מקווה להשיג ניצחון ראשון במוקדמות, מול האזרים: "הגיע הזמן שנשיג שלו נקודות. גם אני וגם השחקנים יודעים את זה".

רונאלדו חוגג (רויטרס)
רונאלדו. לא רואה בעיניים (רויטרס)
 

היריבה הבאה של ישראל במוקדמות האלופות, פורטוגל, תתארח אצל גאבון במשחק הכנה ב-21:30. פאולו בנטו ייחסר את הכוכב הגדול, רונאלדו, שעדיין לא התאושש מהפגיעה מעל עינו בניצחון ריאל מדריד 1:2 על לבאנטה. גם מגן ולנסיה, ז'ואאו פריירה וקשר דינמו קייב, מיגל ולוסו, לא יהיו בסגל בשל פציעות.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */