יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:16

סופית: יוסי בניון לא ישחק מול נבחרת בלארוס

קפטן נבחרת ישראל, שנפצע במשחק הליגה האחרון של ווסטהאם והוחלף, לא יהיה כשיר למשחק הידידות ברביעי. עדן בן בסט ותומר חמד אמורים לפתוח בחוד

|
יוסי בניון. יחזור אולי במשחק הבא (משה חרמון)
יוסי בניון. יחזור אולי במשחק הבא (משה חרמון)

קשר וקפטן נבחרת ישראל, יוסי בניון, לא ישחק במשחק הידידות של הכחולים לבנים מול בלארוס ביום רביעי הקרוב ב-20:35. הקשר נפצע במשחק האחרון של קבוצתו ווסטהאם מול ניוקאסל, פציעה שבעקבותיה הוחלף. המאמן הלאומי עדיין לא החליט אם לזמן שחקן קישור אחר במקום הקפטן.

הנבחרת תפתח היום (שני) את הכנותיה ללא ביברס נאתכו, דודו אוואט ותומר חמד שאמורים לנחות במהלך היום ולא יספיקו לערוך את האימון שיתקיים בשפיים. בהיעדרו של בניון, שאמור היה לפתוח בהרכב, יהיה זה אוואט שימשיך לענוד את סרט הקפטן.

המשחק מול בלארוס הוא אחד משני משחקי הידידות שאמורים להוות הכנה לקראת המשחק מול נבחרת פורטוגל ב-22 במארס במסגרת מוקדמות המונדיאל. אחרי בלארוס, הנבחרת תפגוש את נבחרת פינלנד.

ביום שלישי תקיים הנבחרת אימון מסכם בטדי שם יתקיים המשחק. גוטמן אמור לתרגל את ההרכב ובשלב זה נראה שהוא שוב שובר את הראש לגבי עמדת הקשר הקדמי אחרי שמאור מליקסון, גילי ורמוט ובניון לא יעמדו לרשותו. חן עזרא עשוי לקבל את חולצת ההרכב ולשחק בתפקיד.

עוד קודם למשחק הבוגרת, הנבחרת הצעירה תקיים משחק מול הנבחרת המקבילה של בלארוס. בהתאחדות לכדורגל החליטו להוזיל את המחירים ולעמידם על 20 שקלים לכרטיס.            

תומר חמד ושיר צדק לצד מליקסון (משה חרמון)
תומר חמד עם שיר צדק. החלוץ יפתח בחוד של אלי גוטמן (משה חרמון)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */