יום שבת, 05.10.2024 שעה 05:14

לפני קפריסין: מטה אשר מושלמת עם 0:3 חלק

הקבוצה של נועם כץ טיילה מול הוד השרון (21:25, 26:28 ו-23:25) ותצא עם ראש שקט למשחק מול פמגוסטה בגביע האתגר. אוסוקין: "הקהל היה על הרגליים"

|
דודוצ´ין ואוסוקין מאושרים (קובי אליהו)
דודוצ´ין ואוסוקין מאושרים (קובי אליהו)

הפועל מטה אשר השלימה את ההכנות לקראת המשימה האירופית בהמשך השבוע, עם ניצחון ביתי בנעמן על מכבי הוד השרון 0:3 (21:25, 26:28, 23:25) לעיני 450 צופים. המשחק שהתפתח על הפרקט היה צמוד אך האדומים דאגו להיות בשליטה לאורך הדרך כשגיא בן גל וסבסטיאן פכרז מובילים את טבלת הניקוד. ליד הרשת, סלבה בצ'קלה 8 נק' ואלכס אוסוקין 7 נק' דאגו ליתרון של מטה אשר ולמאזן מושלם לאחר ארבעה משחקים.

"לא היה משחק גדול שלנו ונתקלנו בהתנגדות קשה אבל, אני שמח שידענו לעשות בסופו של דבר את המהלכים המנצחים", סיכם המאמן נעם כץ שהתייחס גם למפגש עם סאלאמינה פמגוסטה ביום שלישי הקרוב:  זאת קבוצה טובה שטרם פגשנו כמותה העונה. הם משחקים עם שלושה זרים, יש להם מוסר סרבי מצוין ומצליב קנייתי יוצא מהכלל".

"היה משחק מאוד מותח וברמה גבוהה" אמר חוסם האמצע אלכס אוסוקין, "כל המערכות היו צמודות הקהל היה על הרגליים ושתי הקבוצות שיחקו מצוין, אבל אנחנו היינו קצת יותר טובים וזהו, זה הספיק".

האדומים ישובו ביום שלישי הקרוב למסגרת האירופית לאחר למעלה מעשור כשיתמודדו בסיבוב השני המוקדם בגביע האתגר האירופי עם סאלאמינה פמגוסטה. הקבוצה הקפריסאית שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בליגה המקומית, נחשבת לאחר משתי הגדולות בכדורעף המקומי עם שמונה אליפויות ושמונה גביעים.

נועם כץ. ניצחון חשוב לאדומים (מור שאולי)
נועם כץ. ניצחון חשוב לאדומים (מור שאולי)
 
            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */