יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:14

פדרר הבטיח עלייה לחצי הגמר לאחר ניצחון על פרר

אליפות סוף השנה בלונדון: השני בעולם ניצח 4:6 ו-6:7 (5:7) את הספרדי וקטע לו רצף של 11 ניצחונות רצופים. דל פוטרו גבר 0:6 ו4:6 על טיפסרביץ'

|
רוג´ר פדרר חוגג לאחר העלייה לחצי הגמר (רויטרס)
רוג´ר פדרר חוגג לאחר העלייה לחצי הגמר (רויטרס)

השני בעולם, רוג'ר פדרר, הבטיח היום (חמישי) את עלייתו לחצי גמר טורניר אליפות סוף השנה בלונדון כשגבר בשתי מערכות על דוד פרר הספרדי 4:6 ו-6:7 (5:7). פדרר, אלוף הטורניר בשנתיים האחרונות, ניצח בפעם השנייה בשתי מערכות בטורניר, כך שגם אם יפסיד מחרתיים מול חואן מרטין דל פוטרו, הוא יעלה לחצי הגמר.

פרר הגיע למשחק הזה עם 11 ניצחונות רצופים אחרי שזכה גם בוולנסיה וגם בפאריס בשבועיים האחרונים בתוספת ניצחון על דל פוטרו בטורניר הנוכחי. השווייצרי השיג בכך ניצחון 41 במפעל וניצחון 70 העונה והוא מתקרב לזכייה שביעית בטורניר ושלישית רצופה. כדי לעשות זאת יהיה ייאלץ, כנראה, לנצח גם את נובאק ג'וקוביץ וגם את אנדי מארי שיהיו ככל הנראה העולים מבית B  וזו כמובן משימה קשה ביותר בכושרם הנוכחי של יריביו.

פדרר פתח טוב את המשחק כששבר ועלה ל-0:2, פרר נלחם ואחרי שבע נקודות שבירה שהוחמצו הצליח בשמינית להשוות ל-3:3. אבל בשוויון 4:4, פדרר שבר שוב והגיש בהצלחה למערכה. במערכה השנייה לא היו שבירות והשניים הגיעו לשובר שוויון, בו ניצח השני בעולם 5:7.

חואן מרטין דל פוטרו גבר בקלות על ינקו טיפסרביץ הסרבי 0:6 ו-4:6. בכך שמר הארגנטיני על סיכוייו לעלות לחצי הגמר, אך לשם כך יצטרך לנצח בפעם השניה תוך שבועיים את רוג'ר פדרר ביום שבת. "אני שמח שניצחתי את ינקו אבל כדי לנצח את רוג'ר אני אהיה חייב לשחק הרבה יותר טוב", אמר דל פוטרו שהפסיד רק 5 נקודות על הסרב שלו במערכה הראשונה .במערכה השנייה טיפסי עלה על הלוח, אבל דל פוטרו שבר ל-2:3  וסיים את התקוות של הסרבי.

רוג´ר פדרר (רויטרס)
רוג´ר פדרר בפעולה. הדרך לגמר רצופה במכשולים (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */