יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:18

ב-21:45 בשידור ישיר ב-ONE: מכבי מתארחת בברלין

הצהובים מול אלבה בגרמניה (שידור ישיר ב-ONE). רגע לפני, הפורוורד, ניק קיינר מדלי דיבר על ההשתלבות: "ככל שאשחק, דברים טובים יקרו לנו"

|
קיינר-מדלי.
קיינר-מדלי. "כבר רוצה שהמשחק יתחיל" (יניב גונן)

עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות מארבעה משחקים, תפגוש הערב (חמישי, 21:45) מכבי תל אביב את יריבתה האחרונה בסיבוב הראשון של שלב הבתים, אלבה ברלין, במטרה לשמור על המאזן ולהמשיך לבסס את מעמדה בראש הטבלה.

המשחק של מכבי ת"א בברלין, כמו כל משחקיה ביורוליג, יועבר באתר ONE בשידור ישיר בחינם וללא תשלום. ניתן לצפות במשחקים גם בסמארטפון וכן בטאבלט.

בניגוד להתנהלות השוטפת שלהם, המריאו הצהובים לגרמניה רק אתמול בערב ואת האימון המסכם שלהם למשחק ערכו דווקא בישראל, זאת למרות שבדרך כלל נוהגים בקבוצה לערוך את האימונים המסכמים באולם הביתי שמארח את המשחק.

בשורותיה של האלופה הישראלית ויתרו על אימון מסכם בגרמניה על מנת שיוכלו לתת לשחקנים עוד מנוחה מהטיסות המתישות ובעיקר על מנת שיוכלו לטוס בטיסה ישירה לברלין ולא יצטרכו שוב לערוך סיבובים באירופה בדרכם אל היעד.

פורוורד הצהובים, ניק קיינר-מדלי, שבשבוע שעבר מול פרוקום גדיניה החל להיכנס לעניינים ואף פתח את סנטרו, כבר מוכן למשחק: "אני מרגיש טוב ורוצה כבר שהמשחק יתחיל. זה משחק חשוב מאוד שלנו. מדובר במשחק חוץ שאנחנו צריכים לנצח בו, מול קבוצה קשה שזקוקה לניצחון הזה. לכן אנחנו נצטרך לשחק מצוין כדי להשיג את הניצחון".

בלאט: מגיעים לברלין כדי לנצח

על היריבה הגרמנית אותה למדו במכבי במהלך השבוע האחרון אמר קיינר-מדלי: "אלבה קבוצה פיזית מאוד, מסוכנת בבית ואנחנו צריכים להגיע מרוכזים, רציניים ומפוקסים. הם יגיעו מוכנים למשחק מולנו ואנחנו צריכים להיות מוכנים מולם".

ניק קיינר-מדלי. &qout;הם יגיעו מוכנים למשחק מולנו&qout; (משה חרמון)
ניק קיינר-מדלי. "הם יגיעו מוכנים למשחק מולנו" (משה חרמון)
 

על ההשתלבות שלו בקבוצה ועל העובדה שהוא מתחיל לצבור יותר ניסיון הוסיף הפורוורד: "אני עובד קשה כל הזמן ומנסה להוכיח את עצמי בכל הזדמנות שאני מקבל. ככל שאקבל יותר הזדמנויות ודקות על המגרש, דברים טובים יקרו".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */