יום שישי, 20.09.2024 שעה 03:08

ישראל עלתה ארבעה מקומות, ארגנטינה שלישית

בעקבות הניצחונות על לוקסמבורג, הכחולים-לבנים עלו למקום ה-78, אחרי נבחרות כמו אלבניה וטוגו. ספרד עדיין ראשונה, ברזיל שוב מחוץ לעשירייה

|
שחקני הנבחרת מרוצים. הדרך עוד ארוכה (יוסי ציפקיס)
שחקני הנבחרת מרוצים. הדרך עוד ארוכה (יוסי ציפקיס)

מעטים האנשים שהתרגשו מצמד הניצחונות של נבחרת ישראל על נבחרת לוקסמבורג במוקדמות המונדיאל. אמנם נכנסו שש נקודות נוספות לקופה אך עדיין נראה כי סיכוייהם של המאמן הלאומי, אלי גוטמן וחניכיו, להעפיל לשלב הבא, נמוכים.

עם זאת, בזכות אותם ניצחונות, עלתה ישראל בדירוג פיפ"א, מהמקום ה-82 בעולם למקום ה-78. במארס יפגשו הכולים-לבנים את נבחרת פורטוגל, שירדה מהמקום השלישי לרביעי. ארגנטינה תפסה את המקום השלישי על חשובנה.

ספרד שמרה על המקום הראשון בדירוג, גרמניה על המקום השני. במקום החמישי נמצאת איטליה שעלתה שלושה שלבים ובשישי אנגליה. במקום השביעי הולנד, בשמיני קולומביה ובתשיעי יריבה נוספת של נבחרת ישראל, רוסיה. אורוגוואי ירדה ארבעה מקומות למקום ה-11 בעולם. ברזיל, שתארח את המונדיאל ב-2014, עלתה מקום אחד למקום ה-13.

עוד בבית של ישראל: צפון אירלנד עלתה 17 מקומות למקום ה-100 בעולם, אזרבייג'אן ירדה 12 מקומות למקום ה-123 ולוקסמבורג ירדה שני מקומות למקום ה-144.

שש נבחרות הגיעו לדירוג שיא מאז שהחלה שיטת הדירוג ב-1993: אלג'יריה (עלתה חמישה מקומות למקום ה-19), האיטי (שלושה מקומות למקום ה-57), הרפובליקה הדומיניקנית (עשרה מקומות למקום ה-92), סנט קיטס ונוויס (16 למקום ה-106), פיליפינים (ארבעה מקומות למקום ה-143) וטימור-לסטה (19 למקום ה-187).

וויין רוני תופס את מאג´יד בוגרה (רויטרס)
מאג´יד בוגרה בורח מוויין רוני. דירוג שיא לאלג'יראים (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */