יום שישי, 20.09.2024 שעה 16:26

הפ' י-ם פותחת עונה באירופה, דאנקן בספק

הקבוצה מהבירה תתארח ב-19:00 אצל רודופיס פרינאיי הליטאית, שעדיין לא הפסידה העונה. המאמן: "נמשיך לשחק קבוצתי". הפורוורד סובב את קרסולו

|
סמית' וגרונפלד. ירושלים פייבוריטית (גיא בן זיו)
סמית' וגרונפלד. ירושלים פייבוריטית (גיא בן זיו)

מעודדת מניצחון הליגה הראשון שלה, תפתח הפועל ירושלים ברביעי בערב את הופעותיה במסגרת היורוקאפ, המפעל השני בחשיבותו באירופה, כשתתארח אצל רודופיס פרינאיי הליטאית (19:00 שעון ישראל).

הקבוצה של שרון דרוקר נחתה כבר אמש בליטא והערב ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק כאשר כל שחקני הסגל בריאים ואמורים לעמוד לרשותו של שרון דרוקר. ג'וש דאנקן סובב את הקרסול באימון והוא בספק.

למרות הפתיחה הלא קלה לעונה הנוכחית והעובדה שהמשחק נערך בחוץ, הקבוצה של דרוקר מגיעה למשחק כפייבוריטית. הליטאים אומנם פתחו את העונה מצוין ומדורגים במקום הראשון בליגה המקומית בליטא ובליגה הבלטית עם מאזן מושלם וללא הפסדים לאחר 12 משחקים, אך על הנייר, הסגל שלהם נופל משמעותית מזה של הירושלמים כאשר קשה לראות אותם מצליחים להתמודד בצבע עם שחקן פנים מנוסה ואיכותי ברמתו של קרייג סמית'.

לקבוצה הליטאית אין שחקנים זרים ומלבד הפורוורד הצעיר והמוכשר של נבחרת אסטוניה, סים סנדר-ואנה (2.03 מ', בן 22), כל שחקני הסגל הם מקומיים ורובם צעירים כאשר 24 הוא הגיל הממוצע של שחקני הקבוצה.

מאמן הקבוצה הוא וירג'יניוס שאשקוס, שזוהי עונתו הרביעית ברציפות כמאמן ראשי ברודופיס והכוכבים הבולטים הם הסמול פורוורד, גדמינאס אורליקאס (2.00 מ', בן 22) שלמרות גילו הצעיר נחשב לסקורר הבכיר של הקבוצה עם 19.6 נקודות בממוצע למשחק, הרכז הכשרוני, זיגמנטס ינביצ'יוס (1.92 מ',בן 23), הגארד גינטארס קדזיוליס (1.92 מ', בן 32), שהוא השחקן המבוגר והמנוסה ביותר בקבוצה וסנדר-ואנה האסטוני, שכבר עשה צרות הקיץ לנבחרת ישראל ותורם כמעט בכל האספקטים של המשחק.

דרוקר (יניב גונן)
דרוקר. "הם מתבססים על קליעה ואתלטיות כמיטב המסורת הליטאית" (יניב גונן)
 

דרוקר אמר ערב המשחק ל-ONE: "מדובר במשחק חוץ קשה מול קבוצה שעוד לא הפסידה השנה בשום מסגרת, זו קבוצה שמתבססת על קליעה ואתלטיות כמיטב הכדורסל הליטאי. אני רוצה להמשיך לעשות עבודה טובה כמו בראשון, לשחק קבוצתי ובעיקר לשמור על ריכוז 40 דקות. זאת לא קבוצה עם שם ידוע, אבל לא מדובר בקוטלת קנים. כבר שנה שנייה ברציפות שהיא עושה תוצאות יפות מאוד ומשחקת כדורסל חיובי אבל אני תמיד רוצה ושואף להיות תלוי בקבוצה שלנו וזאת המטרה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */