יום שבת, 05.10.2024 שעה 07:13

כעס בנתניה: דרשה ניצחון טכני על אליצור רמלה

באיגוד שללו את הבקשה להנחיל לרמלה הפסד טכני, לביא: "בהרכב הנוכחי לא נוכל לפתוח את העונה". צעירי על ניצחון אשדוד: "יצאנו מהבור". צפו בתקציר

|
יואל לביא. בעיות כלכליות  (קובי אליהו)
יואל לביא. בעיות כלכליות (קובי אליהו)

עונת המשחקים החדשה בליגת העל לנשים בכדורסל יצאה לדרך, אבל לא אצל אליצור רמלה שמשחקה מול אליצור נתניה נדחה עקב הבעיות הכלכליות. בנתניה לא עברו על כך לסדר היום וכתוצאה מכך שלחה הקבוצה מכתב תקיף בו היא דורשת לקבל ניצחון טכני בטענה שנגרמו לה נזקים קשים בעקבות ההחלטה לדחות את המשחק ולא לבטלו.

באיגוד מצידם סבורים כי אין להטיל על הקבוצה עונש של הפסד טכני אלא לקיים משחק חוזר לאחר שהקבוצה תאושר. הסיבה העיקרית לכך שמדובר בליגה מקצועית ואין שום סיבה שהקבוצה נגדה אמורה הייתה לשחק תזכה לניצחון טכני ועדיפות על קבוצות אחרות בליגה בשל התנהגות קלוקלת של אליצור רמלה; כל זאת כמובן בכפוף לשיקול דעתו והחלטתו של בית הדין המשמעתי.

באליצור רמלה ינסו בימים הקרובים לפתור את הבעיות כשגם כעת לא ברור מה יהיה גורלה של סגנית האלופה. ל-ONE נודע כי בהנהלת הקבוצה מתלבטים בין שתי אופציות, הראשונה היא ללכת לעונה כלכלית ואילו השניה היא לפרק את הקבוצה ולנסות ולהעלות העונה את קבוצת הבת של המועדון מהליגה השניה ולחזור עם גב כלכלי נקי לעונת המשחקים הבאה.

ראש עיריית רמלה ומי שנחשב לאוהד מספר 1 של המועדון, יואל לביא, אמר בהתבטאות ראשונה מתחילת המשבר: "אני לא כל כך מצוי בפרטים ואני עוד לא יודע ממשית מה מצב התזרימים בקבוצה. אני רק יודע שלא אישרנו לנו את המתכונת התקציבית שהגענו אליה. רוצים שנקטין את הסכומים עבור הוצאות לשכר שחקניות והמשמעות היא שבהרכב הנוכחי לא נוכל לפתוח את העונה. אמרתי את זה בציניות אבל זה כנראה הולך להתממש, יש לנו קבוצה בליגה הלאומית אנחנו נעלה את הקבוצה הזאת ליגה ונבנה אותה לעתיד".

שי דורון מניפה את גביע ווינר. רגע זוכים, רגע לא משחקים (יניב גונן)
שי דורון מניפה את גביע ווינר. רגע זוכים, רגע לא משחקים (יניב גונן)
 

ראש העיר הוסיף ואמר: "אנחנו אוהבים את כדורסל הנשים ורוצים את אליצור רמלה בליגת העל אבל לא בכל התנאים אפשר לקיים אותה. כרגע, המצב התזרימי לא מאפשר לרמלה לשחק בליגת העל".

צעירי: "חפרנו לעצמנו בור והצלחנו לצאת ממנו"
אך למרות המחזור הראשון החסר היה גם כדורסל: בוקר אחרי הניצחון 64:74 של מכבי אשדוד על הפועל ראשון לציון במחזור פתיחת העונה בליגת ווינר קמו באשדוד מרוצים מהניצחון אך לא מהיכולת. הקבוצה של עדני דגן רדפה אחרי ראשון לציון לאורך כמעט שלושה רבעים עד שהגיעה אשלי שילדס, יחד עם הגנה טובה של שירן צעירי ונועה גנור והפכו את המשחק.

צפו במכבי אשדוד מנצחת את ראשל"צ

אצל הדאבליסטית הישראלית יכולים לסמן וי אחד על ניצחון במשחק הבכורה של הליגה אך היכולת, בעיקר במחצית הראשונה צריכה להדאיג את דגן במיוחד לקראת המשחק שצפוי לו בשבוע הבא בו תגיע רמת השרון לאולם בעיר הנמל למשחק שעל הנייר אמור להיות אחד ממשחקי העונה אך ביכולית הנוכחית של הקבוצה ניצחון שני ברציפות הוא סימן שאלה גדול.

גארדית אשדוד, ומי שהיתה אחת מהאחראיות לתפנית במשחק שירן צעירי אמרה: "לא היה משחק טוב של אף אחת. חפרנו לעצמנו בור והצלחנו לצאת ממנו. חזרנו למשחק דרך ההגנה. לא היינו שאננות, אולי הציפיות מהקבוצה השפיעו והגענו קצת לחוצות. במחצית השניה כבר קלטנו שאנחנו צריכות להוכיח למה אנחנו מועמדות לאליפות".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */