יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:11

פלצ´וק מאוכזב אחרי עוד החמצה בוורסמיל (חגי ניזרי)

כבר לא מוליכה: אשדוד שנייה אחרי 0:0 בבאר שבע

הדרבי הדרומי הסתיים ללא שערים, ב"ש קופחה ע"י זטמה. תיקו 6 לקבוצה של אלישע: "הדרך טובה". מזרחי: "המיקום לא מעניין". צפו בתקציר

יום שבת, 03/11/2012, 18:00אצטדיון וסרמיל - 5000 צופיםליגת העל - מחזור 8
מ.ס אשדוד
הסתיים
0 0
שופט: חלים זטמה (ציון: 13)
הפועל ב"ש
ליגת העל 12-13
 פלייאוף עליון 
8030-7836מכבי ת"א1
6733-6236מכבי חיפה2
5845-4736הפועל ת"א3
5540-5036בני יהודה4
5338-4536עירוני ק"ש5
4050-3136הפועל ניר רמה"ש6
 פלייאוף תחתון 
4340-3833מ.ס אשדוד1
4139-3233הפועל ב"ש2
3945-3633הפועל חיפה3
3954-4433בית"ר ירושלים4
3748-3933הפועל עכו5
3749-3133בני סכנין6
3550-3833מכבי נתניה7
3047-3733הפועל ר"ג8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 1 - 3
  • הפועל ר"ג
  • בני סכנין
  • 0 - 2
  • הפועל חיפה
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 1
  • הפועל עכו
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 0
  • מ.ס אשדוד
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 1
  • הפועל ניר רמה"ש
  • מכבי נתניה
  • 1 - 2
  • הפועל ת"א
  • מכבי חיפה
  • 1 - 1
  • בני יהודה
הרכבים וציונים
 
 

הדרבי הדרומי בין הפועל באר שבע למ.ס. אשדוד באצטדיון וסרמיל שנערך הערב (שבת) הבטיח הרבה, אבל הסתיים ב-0:0 מאכזב עבור שלושה צדדים.

הראשונה להתאכזב היא אשדוד שערב המחזור הוליכה את ליגת העל, אך ירדה למקום השני אחרי ניצחונה של מכבי תל אביב, 1:3 על הפועל רמת גן. כמו כן אשדוד לא הצליחה לנצח את ב"ש בחוץ כבר שמונה שנים. ב"ש מאוכזבת אף היא אחרי תיקו שישי משמונה משחקים העונה. הצד השלישי המאוכזב הוא הקהל שהגיע ליציעים (5,000 אוהדים) ולא ראה את הרשת זזה.

הדקות הראשונות היו חלשות יחסית ושתי הקבוצות לא השכילו להגיע בהן למצבים. אשדוד הייתה ראשונה להתעורר והגיעה למספר מצבים, אבל לא כאלו שסיכנו מאוד את השער של אוסטין אג'ידה. הבולט בשורות האורחת היה הקשר ניר ביטון.

במחצית השנייה התעורר המשחק. סיראז' נסאר היה השחקן הדומיננטי במדי המארחת ששלטה, אבל יחד עם ניקולאס פלצ'וק רשמו השניים מספר החמצות ליד השער של אופיר מרציאנו. בצד השני היה סאנדי ארקון קרוב למצוא את הרשת. 0:0 בסיום המשחק, תוצאה שהשאירה את הקבוצה מבירת הנגב במרכז הטבלה, אך עם ניצחון אחד בלבד עד כה.

האם הגיע להפועל ב"ש פנדל?

יוסי מזרחי: "התיקו משקף", אלישע לוי: "הדרך שלנו טובה"
מאמן אשדוד, יוסי מזרחי, הסביר בסיום: "אני מרוצה מהתוצאה ולא מהיכולת. במחצית הראשונה היה קצת טוב ומשחק קצבי מצד לצד. לא היו הרבה הזדמנויות כי שתי הקבוצות לקחו את הכדור במסירה האחרונה. פתחנו טוב את המחצית השנייה, אבל לאחר מכן הלכנו אחורה וחבל שזה קרה. תיקו משקף את המשחק הזה".

אלישע: הדרך טובה, צריך להמשיך כך

בהתייחס לחילוף שבו הוציא את מוראד אבו ענזה והכניס את מיקי סירושטיין, אמר מזרחי: "להתגונן עם חלוצים זו לא חוכמה. טוב יותר להתגונן עם קשרים. ב"ש שלטה והיינו צריכים לעצור את השליטה שלה. שיחקנו יותר מדי מהרגש ולא מהשכל, אז עשינו שטויות ולא הגענו למספיק מצבים". על הירידה למקום השני הוסיף מזרחי: "זה לא מעניין. באנו למשחק חוץ קשה".

יוסי מזרחי (חגי ניזרי)
יוסי מזרחי בפנים חמוצות. "חבל שהלכנו אחורה" (חגי ניזרי)
 

מאמן הפועל ב"ש, אלישע לוי, דיבר על המשחק מנקודת מבטו: "זה אמנם תיקו מאופס, אבל היה משחק מעניין וטוב שלנו עם מחויבות גדולה של השחקנים. זה היה המשך מהשבוע שעבר. שיחקנו נגד קבוצה טובה שלא בכדי נמאצת בצמרת. לא אפשרנו לאשדוד להגיע ליותר מדי הזדמנויות. הכי חשוב לשים את הכדור ברשת. הדרך שלנו טובה ואנחנו צריכים להמשיך בצורה הזו".

אלישע לוי (חגי ניזרי)
אלישע לוי. "הכי חשוב לשים את הכדור ברשת" (חגי ניזרי)
 

בהתייחס לכך שעודד גביש פתח למרות שעבר תאונת דרכים קלה, אמר לוי :"אני שמח שגם לו וגם לרכב השני לא קרה כלום. הרופא בדק אותו, אפשרנו לו לנוח קצת וברגע שלא היו דברים מיוחדים לקחנו את ההחלטה שהוא יפתח. לא הייתה המלצה חד משמעית לא לשתף אותו, אז אני מקווה שהכל בסדר".

בב"ש כעסו על השופט חלים זטמה, שהתעלם משני מצבים שבהם הגיע לקבוצה בעיטת עונשין מ-11 מטרים. דוברת המועדון, ציפורה חלפון, מסרה בתגובה: "היו מספר מקרים שבהם שריקה לכדור עונשין מ-11 מטרים הייתה מתבקשת ולא ברור איך לא נשרקה. המקרה הברור ביותר היה בנגיעת היד של עופר ורטה וחבל שהשופט שהיה קרוב מאוד החליט להתעלם".

מחצית ראשונה
השופט חלים זטמה הוציא לדרך את המשחק באצטדיון וסרמיל לעיני כ-4,500 צופים. מדובר באכזבה גדולה מאוד עבור אשדוד, שהביאה למשח כ-300 אוהדים, אחרי שבמהלך השבוע דובר על למעלה מ-1,000 אוהדים שיישבו ביציעים.

אוהדי הפועל ב&qout;ש בווסרמיל (חגי ניזרי)
אוהדי הפועל ב"ש בווסרמיל (חגי ניזרי)
 

דקה 9: ניקולאס פלצ'וק ראה כרטיס צהוב אחרי שעצר את ג'ואן אושינווה בהתקפה מתפרצת. זה היה האירוע המרכזי בעשר הדקות הראשונות, שכן שתי הקבוצות לא סיכנו את השער. עד הדקה העשירית נוספו עוד כ-500 צופים ליציעים.

אוהדי אשדוד בווסרמיל. אכזבה ממספרם (חגי ניזרי)
אוהדי אשדוד בווסרמיל. אכזבה ממספרם (חגי ניזרי)
 

דקה 17: אבירם ברוכיאן ניסה את כוחו מ-20 מטרים, אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה ולא הפתיעה את אופיר מרציאנו.

תומר סוויסה אחרי שמרציאנו הוציא לו כדור מהרגליים (חגי ניזרי)
תומר סוויסה אחרי שמרציאנו הוציא לו כדור מהרגליים (חגי ניזרי)
 

דקה 20: הזדמנות ממשית ראשונה למ.ס. אשדוד. עופר ורטה הכניס כדור עומק לניר ביטון שמזווית קשה ניסה להכניע את אוסטין אג'ידה, אבל השוער היה מוכן והדף לקרן.

אבירם ברוכיאן מול עבד אלחמיד (חגי ניזרי)
אבירם ברוכיאן מול עבד אלחמיד (חגי ניזרי)
 

דקה 31: הזמנות מצוינת לאשדוד. ג'ואן אושינווה פרץ באגף שמאל ושלח כדור לניר ביטון. האחרון בעט שטוח וחזק מ-25 מטרים, אבל אג'ידה הגיב מצוין והדף. דקה לאחר מכן הוגבה כדור חופשי של דוד רביבו לתוך הרחבה. יאיא פטי התגנב ונגח למסגרת, אבל אג'ידה הדף נהדר. באותה הדקה נכנס ניקולאס פלצ'וק לרחבה ומעד, אבל השופט חלים זטמה הורה להמשיך במשחק.

אוסטין אג´ידה מאגרף כדור (חגי ניזרי)
אוסטין אג´ידה מאגרף כדור (חגי ניזרי)
 

דקה 34: סיראז' נסאר חתך מאגף שמאל למרכז המגרש ומ-16 מטרים ניסה את כוחו, אבל פספס את המסגרת.

דקה 43: ההזדמנות הכי טובה של הפועל ב"ש במחצית הראשונה הגיע. כדור עומק פנטסטי על 50 מטרים של אבירם ברוכיאן הגיע לרגל של סיראז' נסאר. האחרון הגיע למצב של אחד על אחד מול מרציאנו, אך במקום לבעוט לשער ניסה לפרגן לניקולאס פלצ'וק ואופיר מרציאנו קלט.

סיראז´ נסאר מנסה לפרגן לפלצ´וק (חגי ניזרי)
סיראז´ נסאר מנסה לפרגן לפלצ´וק (חגי ניזרי)
 

דקה 46: בעיטה מצוינת של סאנדי ארקון חלפה מעל המשקוף והפועל ב"ש ניצלה מספיגה. חצי דקה חלפה וסיראז' נסאר ניסה את כוחו במספרת כתוצאה מכדור קרן, אבל פספס את הכדור.

וויליאם סוארס מחפש אופציות מסירה (חגי ניזרי)
וויליאם סוארס מחפש אופציות מסירה (חגי ניזרי)
 

מחצית שנייה
דקה 48: הפועל ב"ש טענה לנגיעת יד של עופר ורטה בתוך הרחבה, אבל השופט חלים זטמה הורה להמשיך. לפי מצלמות הטלווזיה הייתה נגיעת יד וב"ש קופחה. דקה לאחר מכן הגבהה נהדרת של אביתר אילוז הגיעה לרחבה, ניקולאס פלצ'וק התרומם ונגח, אבל הכדור חלף סנטימטרים מהקורה.

ניקולאס פלצ´וק מול מוראד אבו ענזה (חגי ניזרי)
ניקולאס פלצ´וק מול מוראד אבו ענזה (חגי ניזרי)
 

דקה 55: התקפה מצוינת של אשדוד. סאנדי ארקון עלה לנגוח בסיומה, אבל הכדור שלו חלף ליד הקורה. המשחק היה טוב מאוד בדקות האלה והכדור נע מרחבה לרחבה.

ניקולאס פלצ´וק מאוכזב על הדשא (חגי ניזרי)
ניקולאס פלצ´וק מאוכזב על הדשא (חגי ניזרי)
 

דקה 66: עוד הזדמנות להפועל ב"ש. כדור של אבירם ברוכיאן הגיע לרחבה. סיראז' נסאר ודובב גבאי המחליף הפריעו אחד לשני. נסאר בעט בסופו של דבר, אבל הכדור חלף מעל המשקוף.

פטריק אוסיאקו מול עבד אלחמיד (חגי ניזרי)
פטריק אוסיאקו מול עבד אלחמיד (חגי ניזרי)
 

דקה 74: התקפה מצוינת של הפועל ב"ש. אבירם ברוכיאן עבר באגף ימין את יאיא פטי והעביר כדור רוחב לתוך הרחבה. דובב גבאי בעט משבעה מטרים לרשת החיצונית ורשם החמצה גדולה.

אביתר אילוז ויאיא פטי מתווכחים עם זטמה (חגי ניזרי)
אביתר אילוז ויאיא פטי מתווכחים עם זטמה (חגי ניזרי)
 

דקה 89: וויליאם נג'ובו פרץ מאגף ימין והעביר כדור רוחב לדובב גבאי שבעט לשער משבעה מטרים. אופיר מרציאנו הדף את הכדור לקרן.

אבירם ברוכיאן. פעיל מאוד במחצית השניה (חגי ניזרי)
אבירם ברוכיאן. פעיל מאוד במחצית השנייה (חגי ניזרי)
 

דקה 93: כמעט שער עצמי של ב"ש. עודד גביש ניסה להרחיק, אבל הכדור שלו הלך למסגרת ולמזלו אוסטין אג'ידה היה במקום. שתי דקות לאחר מכן, עמוק בתוך תוספת הזמן, בעט דיא סבע מתוך הרחבה, אבל פספס את המסגרת.

עופר ורטה לא מאמין. קבוצתו ירדה למקום השני בטבלה (חגי ניזרי)
עופר ורטה לא מאמין. קבוצתו ירדה למקום השני בטבלה (חגי ניזרי)
 

הפועל ב"ש: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן, סיראז' נסאר (דיא סבע 66'), תומר סוויסה (דובב גבאי 60'), ניקולאס פלצ'וק (וויליאם נג'ובו 72').

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואן אושינווה, ניר ביטון, חאתם עבד אל חמיד, דוד רביבו (ציון צמח 66'), סאנדי ארקון (איציק נאש 81'), מוראד אבו ענזה (מיקי סירושטיין 74'), דימיטאר מקרייב.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס