יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:19

דן מירקוס עלול להחמיץ את המשחק מול גרמניה

שחקן נבחרת הכדוריד שפונה לטיפול בבי"ח לאחר שפתח את השפה ב-27:22 בצ'כיה נמצא בספק ליום ראשון. עוזר המאמן, שחר הבר: "מקווה שנפתיע וננצח"

|
מירקוס. נפגע בשפה במהלך המשחק בצ'כיה (אמיר לוי)
מירקוס. נפגע בשפה במהלך המשחק בצ'כיה (אמיר לוי)

נבחרת הכדוריד של ישראל פתחה הבוקר (חמישי) בהכנות למשחק מול נבחרת גרמניה ביום ראשון בגן נחום, משחק שיהווה את המפגש השני במסגרת מוקדמות היורו. היריבה גרמניה תשחק הערב מול מונטנגרו, ותעשה לאחר מכן את דרכה לארץ.

המאמנים דראגן ג'וקיץ' ושחר הבר, יחד עם מאמן השוערים אלכסנדרו בוליגאן, ערכו קטעי וידאו על היריבה ובנוסף מהמשחק אמש שבו הפסידה הנבחרת 27:22 לצ'כיה בחוץ. אנשי הצוות קיימו שיחה עם השחקנים, סקרו את הדברים הטובים יותר ואלו שדורשים שיפור ובנוסף הקרינו קטעי וידאו.

דן מירקוס שנפצע במשחק מול הצ'כים עלול להחמיץ את המפגש מול גרמניה. מירקוס פונה לטיפול רפואי בבית חולים לאחר שפתח את השפה הפנימית ונזקק לתפרים. כמו כן המאמנים שוקלים שינוי או שניים בסגל. בשישי הם יקיימו אימון בגן נחום ובשבת אימון כפול לקראת המשחק בראשון.

האווירה בנבחרת טובה ואחרי המשחק בצ'כיה ציינו השחקנים את יום הולדתו של אבישי סמולר. בשיחות ביניהם הם שאבו הרבה עידוד מצורת המשחק, מהדרך ובעיקר מהאופי. כזכור, הנבחרת לא נשברה גם כאשר בתשע הדקות הראשונות של המשחק לא הצליחה להבקיע שער.

נבחרת הכדוריד של ישראל מול צ´כיה (איגוד הכדוריד)
נבחרת הכדוריד של ישראל מול צ´כיה (איגוד הכדוריד)
 

עוזר המאמן, שחר הבר, התייחס למפגש ביום ראשון: "למדנו את הגרמנים ואנחנו מתכוננים מבחינה טקטית. יש לנו עוד שלושה אימונים ואנחנו מקווים לשמור על השיטה והדרך שבה שיחקנו מול הצ'כים. בהחלט ניתן להתמודד מולם בתמיכה ובעידוד הקהל שלנו. כמעט כל הסגל ששיחק מולנו לפני שלוש שנים המשיך בנבחרת גרמניה, ואנחנו מקווים שהפעם ההתמודדות מולם תהיה טובה יותר וצמודה יותר עם אפשרות להפתיע ולנצח".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */