יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:27

איגור מאיור: תחושה עילאית, נקמנו בהם על הגביע

קולע סל הניצחון עם הבאזר לזכות ר"ג ב-80:82 על נהריה עדיין לא נרגע: "הייתי במקום הנכון בזמן הנכון. אני שואב מידע מתמיר וגרינבוים". צפו בתקציר

|
מאיור חוגג מול נהריה. נקמה (יוסי ציפקיס)
מאיור חוגג מול נהריה. נקמה (יוסי ציפקיס)

המחזור השלישי בליגת הלאומית בכדורסל נערך אתמול (שלישי) ובמרכזו המשחק הדרמטי בזיסמן בו גברה עירוני ר"ג 80:82 על עירוני נהריה מסל של איגור מאיור עם הבאזר.

אפשר לומר כי המשחק בין הקבוצות היה שווה כוחות ולמרות שר"ג ברחה פעמיים, נהריה מיד השוותה ונלחמה בשיניים, אך המזל והתזמון הנכון נתנו את הניצחון לר"ג בסיום. המשחק שודר בערוץ ONE, ערוץ 50 וב-HD בערוץ 550 וכאן באתר.

הגארד הצעיר, איגור מאיור (1.93), רק בן 19, ספורטאי מצטיין בצה"ל ושחקן בנבחרת העתודה, גדל בעירוני ר"ג והנחיל אמש לנהריה הפסד ראשון העונה: "היה ממש כיף ואני ממש שמח שהשכלנו לנצח במשחק הזה. התחושה היא עילאית, הייתי במקום הנכון בזמן הנכון. כן, זאת הייתה נקמה קטנה על הגביע אבל רצינו לנצח כמו בכל משחק. נהריה היא קבוצה חזקה והיינו צריכים לנצח. הם נלחמו איתנו בשיניים עד סוף המשחק, לא היה משחק פשוט".

מאיור המשיך ואמר: "המטרה העונה היא לעלות לליגת העל ואז אני מקווה לקבל את הבמה. לא הערצתי לעולם אף אחד, האנשים היחידים ששאבתי מהם מידע וניסיון הם עמית אמיר ואיתי גרינבוים. אני רוצה להדגיש שהקבוצה לא הייתה מה שהיא ללא עמי נאווי שנותן לי באופן אישי הזדמנויות רבות ואני לוקח אותם בשתי ידיים. ההנהלה תומכת בצורה מצויינת".

רמת גן מנצחת בשניות הסיום את נהריה

עוד במחזור, באר יעקב הפסידה 87:81 למכבי הוד השרון לאחר מותחן שבו הוליכה באר יעקב לאורך כל המשחק בפער דו ספרתי אך ברבע האחרון הצליחה הוד השרון לחזור ולהמשיך לניצחון. אליצור יבנה ניצחה 75:94 את הפועל גליל עליון, משחק התחתית בין טבעון/מגידו הסתיים בהפסד לאחרונה אליצור רמלה 87:83, עירוני נס ציונה ניצחה 63:71 את הפועל עפולה וכפר סבא עם הפסד שלישי למכבי קריית גת, 79:66.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */