יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:25

טסונגה, ינוביץ' ו-ואורינקה בשמינית הגמר בפאריס

טורניר ברסי: גם קאי נישיקורי, פול הנרי מתיו, ג'רמי שארדי ומיכאל לודרה העפילו ל-16 האחרונים בטורניר המאסטרס. טורניר סופיה: ווזניאקי בשלב הבא

|
טסונגה. ניצח מול הקהל המקומי (רויטרס)
טסונגה. ניצח מול הקהל המקומי (רויטרס)

טורניר ברסי בפאריס, טורניר המאסטרס האחרון של עונת 2012, נכנס ליומו השני. ג'ו וילפריד טסונגה, המדורג שישי והצרפתי הבכיר, נאבק כשעתיים ו-24 דקות בבן ארצו ז'וליאן בהנטו וניצח לבסוף רק בשובר שוויון במערכה השלישית.

טסונגה ניצח 2:6 במערכה הראשונה, בנהטו השיב עם 4:6. טסונגה שבר והגיש למשחק ביתרון 3:5 במערכה השלישית, אבל בנהטו המדורג 37 בעולם, שבר בחזרה ולקח את המשחק לשובר שוויון בו הפסיד 7:3.

ייז'י ינוביץ' מפולין, 69 בעולם, מצא את עצמו בשמינית גמר טורניר מאסטרס כשהפתיע את המדורג 13, מריאן צ'יליץ' הקרואטי עם 6:7 ו-2:6. קאי נישיקורי מיפן (15) גבר על בנוט פאייר המקומי שקיבל כרטיס חופשי 6:7 ו-2:6. נישיקורי יחכה בשמינית הגמר למנצח בין ז'יל סימון לוויקטור הנסקו מרומניה, שנכנס כלאקי לוזר ישירות לסיבוב השני במקומו של רוג'ר פדרר שפרש ברגע האחרון.

סטניסלס ואורינקה משווייץ (18) עלה לשמינית הגמר עם 3:6 ו-2:6 על קרלוס ברלוק מארגנטינה. במשחקים מהסיבוב הראשון שימחו 3 צרפתים את הקהל המקומי. פול הנרי מתיו שקיבל כרטיס חופשי גבר על רוברטו בטיסטה אוגוט הספרדי 4:6 ו-5:7, ג'רמי שארדי ניצח את גיז'רמו גארסיה לופס 0:6 ו-3:6 ומיכאל לודרה גבר על דניאל גיאמו טראבר הספרדי 5:7 ו-3:6.

נישיקורי (רויטרס)
נישיקורי. גם הוא בשלב הבא (רויטרס)
 

אלכסנדר דולגופולוב מאוקראינה הפסיד לאיגור סיסילינג ההולנדי 4:6 ו-2:6. גרגור דימיטרוב מבולגריה ניצח את יורגן מלצר מאוסטריה 6:7 ו-2:6.

בטורניר סופיה, בו מתמודדות שמונה המדורגות הבכירות מבין השחקניות שזכו בתארים בטורנירים קטנים השנה (טורנירי אינטרנשיונל מסדרת ה-WTAׂ ) גברה המדורגת 11 בעולם, קרולין ווזניאקי על סו הי הישה מטיוואן 2:6 ו-2:6. רוברטה וינצי מאיטליה הביסה דניאלה הנטוחובה מסלובקיה 2:6 ו-1:6 ואילו צבטנה פירונקובה מבולגריה, שקיבלה כרטיס חופשי כנציגת המדינה המארחת, ניצחה במשחק הצמוד של הערב, את ז'י ז'אנג מסין 6:2, 4:6 ו-6:7 (4:7).

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */