יום ראשון, 13.04.2025 שעה 15:04
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה ספרדית 24-25
7029-8431ברצלונה1
6331-6330ריאל מדריד2
6024-4930אתלטיקו מדריד3
5424-4630אתלטיק בילבאו4
4839-5129ויאריאל5
4837-4130בטיס6
4345-4431סלטה ויגו7
4337-3131מיורקה8
4134-3031ריאל סוסיאדד9
4035-3330ראיו וייקאנו10
3928-3131חטאפה11
3747-3531ולנסיה12
3642-3431סביליה13
3540-3330אספניול14
3543-3430אוססונה15
3446-3730ג'ירונה16
3044-3330אלאבס17
2952-3731לאס פלמאס18
2848-2931לגאנס19
1669-1930ויאדוליד20

על מי התחייבה ברצלונה לשלם 40 מיליון יורו?

קטאלוניה כמרקחה: הדו"ח הכספי של בארסה לעונת 11/12 פורסם, ובו "התחייבות רצינית לרכישה", כש-10 מ' כבר שולמו. חלוץ ברזילאי בדרך?

|
מסי שמח. אולי בגלל שהוא שמע שניימאר בא? (רויטרס)
מסי שמח. אולי בגלל שהוא שמע שניימאר בא? (רויטרס)

השמועות בנוגע למעברו של ניימאר, חלוצה של סאנטוס ונבחרת ברזיל, לברצלונה, הן לא שמועות חדשות, אך עד כה סירבו במועדון הקטאלוני, כמו גם בברזיל, לאשר אותן. אך אחרי שבארסה פירסמה את הדו"ח הכספי שלה לעונת 2011-12, נראה שאולי, רק אולי, ההוכחה נמצאה.

באותו דו"ח כספי נמצא סעיף "חשוד", שלפי התקשורת בספרד מוכיח באופן סופי שהשחקן הכי מבטיח בכדורגל העולמי כבר סגור וחתום בבלאוגראנה.

וזו לשון הסעיף: "ב-30 ביוני 2012, המועדון ביצע התחייבות רצינית לרכישה לטווח ארוך בסכום של 40 מיליון יורו. בנוגע להתחייבות זו, המועדון שילם השנה סכום של 10 מיליון יורו, עבור "נכס ספורטיבי בלתי מוחשי"".

בתקשורת הספרדית כבר פורסם בעבר כי בארסה תשלם לסאנטוס 40 מיליון יורו עבור ניימאר, כאשר החלוץ יגיע לקבוצה הקטאלונית רק לאחר סיום המונדיאל בברזיל. בספרד בטוחים שכעת, נמצאה גם ההוכחה לכך.

שער עצמי מדהים במספרת מ-12 מטרים? צפו עכשיו בפייסבוק שלנו ובעוד עשרות שערים מדהימים. לחצו כאן

מסי מול ניימאר. בקרוב ביחד? (רויטרס)
מסי מול ניימאר. בקרוב ביחד? (רויטרס)
 

לכתבה זו התפרסמו 226 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 226 תגובות ב-74 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
74
bv26/11/2012 13:01
את הצמד מול ריאל באלופות ראיתה?
השב   •  00
73
איתן28/10/2012 07:29
איזה שטויות מפתאום ניימאר חברים יקרים שישאר בנינו הכסף הזה הוא עבור רכישה של אלירן עטר ממכבי תל אביב
השב   •  00
72
.28/10/2012 07:23
הוא סתם שחקן הוא רק יודע לעשות פוזות עם הכדור זה מה שהוא יודע.
השב   •  10
71
ישראל28/10/2012 00:40
1 פלוס 1
השב   •  00
70
Mr. Sir28/10/2012 00:08
לא ידעתי שאם השחקן טוב צריכה להיות לו נבחרת מצליחה.. חתיכת טמבל פורטוגלי
השב   •  00
69
גל הצהוב28/10/2012 00:01
עושים צחוק מהאזרחים

תגידו אין משבר כלכלי בספרד??
אין 40% מובטלים??

40 מליון יורו זה סכום מוגזם עבור כל שחקן, ומה עם חוק הפייר פליי??
השב   •  00
ישראל28/10/2012 00:33
תגיד שאת אוהד של ריאל וזהו, ח, מה אתה שר האוצר של ספרד. ועל 400 מליון שהולכים לבחירות אתה לא מודאג.ח
השב   •  00
כתום ותיק28/10/2012 06:51
השב   •  00
גל הצהוב29/10/2012 19:41
לא ברסה ולא ריאל

פשוט מצחיק אותי שהאנשים בריאל ובארסה כל כך מנותקים מהמציאות
השב   •  00
68
ברסה בנשמה27/10/2012 22:16
ניימר שחקן מעולה רק יכול לעזור לברסה. הלוואי שהוא יבוא
השב   •  10
לא ידוע27/10/2012 22:38
הוא בא אלינו צפרירים חולון 40 מיליון יורו בקטנה
השב   •  21
משה27/10/2012 22:49
הוא בא אלינו לקריות נביא לו דירה ליד השריון והוא עולה 45 מיליון מטומטם
השב   •  11
אזגי27/10/2012 22:51
אני החלטתי ואני קונה אותו. מה זה 40 מיליון יאללה אשקלון
השב   •  10
ח27/10/2012 23:01
הוא בא אלינו יסתומים הוא בא ב 46 מיליון בקטנה
השב   •  02
יוני27/10/2012 23:03
אוליגרך קנה אותנו ומתכוון לקנות את ניימאר ואת יניב קטן אתם יודעים מה זה שיניב קטן יגיע לפה
השב   •  21
מוחמד27/10/2012 23:06
אין לנו 40 מיליון אבל אנחנו נשלם להם החומוס ודגים ושהוא יבוא נפתח שולחן
השב   •  10
ידוע27/10/2012 23:09
ניימר יבוא אלינו ב יורו כי אנחנו צריכים חיזוק והוא בן אדם נחמד ועוזר ורוצה לעזור לנו לעלות ליגה
השב   •  00
אוהד27/10/2012 23:15
מהתביעה על מכבי מקבלים 40 מיליון שקל ומקנה הה זה ביורו אז עזבו שיבוא לערב פנויים פנויות שיש כאן בק"ש שיכיר איזה סבתא
השב   •  00
מחפוד תיתעורר27/10/2012 23:22
צריך חיזוק והוא במבצע זיל הזול רק היום קנה אחד. (ניימאר) וקבל 7 שחקני נוער מתנה יאללה להחתמה
השב   •  00
67
איתי27/10/2012 22:07
הוא סתם רץ עם הכדור ולפעמים יש לו מזל ויוצא לו מסירה טובה או שבלם מועד

בואו נאמר את האמת ההר הוליד עכבר

רונאלדו לעומתו זה שחקן שאי אפשר לתאר במילים
השב   •  112
מסי בדם28/10/2012 00:34
מסי קיבל מעלה אלוקית וביחד עם היכולת של ססק העונה ועם ניימאר שנה הבאה אני לא שמשהו יכול לעצור תשלישייה הזאת!!
השב   •  00
ריאל מדריד28/10/2012 00:58
מה אתה מקשקש אני אוהד ריאל ומכבד את מסי כי הוא באמת שחקן הכי טוב בעולם ואחרב רונאלדו
השב   •  00
דודו28/10/2012 01:52
אני מציע לך לקנות משקפיים או לעשות נתוח דחוף. כי בטח אתה רואה שחקן אחר,כנראה שזה רונלדו
השב   •  00
ברסה28/10/2012 07:41
שמע עם לשחקן כמו מסי יש 301 גולים וזה במזל אני מחר מתחיל לשחק דיי לדבר ככה הוא השחקן ההכי טוב בעולם וזה לא אני אומר את זה השלוש כדורי זהב אומרים הכל
השב   •  00
66
מבינה היטב27/10/2012 21:34
יש כנראה סיכום לא להצהיר ואם תהחה קבוצה שתשלם יותר , בארסה תשלים את ההפרש או תפוצה . אין אף שחקן אחר שמצדיק שבתקציב המועדון יופיע סעיף הוצאה ע״ח ממימוש רכישה בעתיד. לדעתי הצנועה . אולי גארת בייל שווה אבל לא נראה שהוא יעזוב את הפרמייר ליג.. מי לדעתכם ?
השב   •  00
שי27/10/2012 22:34
השב   •  00
65
שלמו27/10/2012 19:46
השב   •  00
64
שלמו27/10/2012 19:45
רונאלדו המלך
השב   •  01
ישראל28/10/2012 00:35
השב   •  00
יאן28/10/2012 08:06
תאכל את הלב בתיבול קטלוני !
השב   •  00
63
ביצי זהב27/10/2012 19:08
זה סה''כ חלק מהעברתו של מאור בוזגלו הענק לבארסה אבל שיישאר בינינו
השב   •  91
Meir Cohen27/10/2012 20:31
השב   •  10
62
מכביסט27/10/2012 19:04
ראשית, סאנטוס לא הסכימה למכור אותו בפחות מ-80 מיליון, עכשיו מדובר על מחצית מהסכום. שנית, לסגור עם שחקן שנתיים מראש זה גם דבילי וגם לא מעט מלוכלך.
השב   •  01
אוהדת מבינה27/10/2012 20:01
השב   •  00
61
אוהד כדורגל27/10/2012 18:34
מי יותר טוב ניימאר או פלקאו
השב   •  10
דון אנדרס27/10/2012 19:11
אבל אני מתחבר יותר לניימאר
השב   •  20
60
אוהדת ברסה),27/10/2012 18:14
הוא השחקן הכי חתיך בעולם
השב   •  20
אוהד את אוהדת בארסה.28/10/2012 06:16
נביא ילדים ונקרא להם אנייסטה, צאבי, מסי וערן לוי.
השב   •  00
אראה לך מי חתיך28/10/2012 08:06
בבקשה תאמרי לי שאת לא אמרת שמסי חתיך מה חתיך בו ? אני מבין שהוא השחקן הכי טוב אבל חתיךjQuery15106034127080347389_1351404208744?? Hell no מה נסגר עם הבחורות בישראל.
השב   •  00
אני חתיך28/10/2012 08:06
בבקשה תאמרי לי שאת לא אמרת שמסי חתיך מה חתיך בו ? אני מבין שהוא השחקן הכי טוב אבל חתיךjQuery15106034127080347389_1351404208751?? Hell no מה נסגר עם הבחורות בישראל.
השב   •  00
אני חתיך28/10/2012 08:07
בבקשה תאמרי לי שאת לא אמרת שמסי חתיך מה חתיך בו ? אני מבין שהוא השחקן הכי טוב אבל חתיךjQuery15106034127080347389_1351404208755?? Hell no מה נסגר עם הבחורות בישראל.
השב   •  00
59
איציק27/10/2012 17:08
נימאר = רוביניו. לא פחות ולא יותר.

הבעיה היא, שהוא שחצן פי 10 מרונאלדו, מה שיגרום לו לריב עם מסי.

ברסה לא צריכה אותו, הוא רק יעשה שם צרות. הדקיק הזה יקבל כניסה משחקן אירופאי וייקח לו שבוע לקום.
השב   •  510
רונלדיניו27/10/2012 19:11
מי מספר לך מאיפה הידע הכל כך רחב
אתה יודע את זה רק מלהסתכל על אנשים?
אולי למדת פסיכולוגיה

אם כבר נגעת ברוביניו תלמד לכל הברזילאים מנטליות דפוקה אדריאנו היה אמור להיות הטוב ביותר כשרונות אדירים שרק הורסים את עצמם
אבל מניימאר עדיין לא ראינו שום דבר כזה ככה שהכל יכול להיות
ושחצן? אם הוא שחצן מה אני אגיד על אחרים
השב   •  20
פוק על..28/10/2012 07:22
השב   •  00
58
ברסה27/10/2012 16:30
רק כך תסתום פיות לכולם שאתה הטוב בכל הזמנים אבל לא תעשה זאת כי אתה פחדן(מה תעשה בלי צ''אביינייסטה?)
השב   •  1626
ברסה27/10/2012 17:58
השב   •  54
סלבה ברזילאי27/10/2012 18:25
השב   •  55
טמיר27/10/2012 19:09
שורדים..,אפילו אתה והמקלדת
השב   •  10
רונלדיניו27/10/2012 19:42
או לג''רארד או לטוטי או לראול
ודווקא להיפך מהללים אותם ועוד קוראים להם סמלים דגלים של דלפיירו ביציעים עד היום
לוזרים פתטיים ממורמרים ח ח ח ח ח
השב   •  30
אוהדת מבינה27/10/2012 19:59
השב   •  10
איציק הירושלמי27/10/2012 21:13
השב   •  00
57
ארגנטינאי בדם27/10/2012 16:27
עם 0 קופה,0 גביע עולם,0 אליפות בקבוצה אחרת הוא לא יטביע את חותמו כטוב בהיסטוריה!ימים יגידו אולי בעתיד הוא יעשה זאת??
השב   •  618
נועם27/10/2012 17:37
למה הוא שיחק עם קבוצה אחרת? ילד סתום. לא יוטבע בהיסטוריה. הוא בן 25 וכבר אחר הוא הוטבע חזק בתוך ההיסטוריה
השב   •  41
2227/10/2012 17:50
גם רונאלדו לא זכה ביורו וגם הוא לא זכה במונדיאל אז חלאס
השב   •  20
מבין עניין27/10/2012 17:57
תדבר עליו ככה בגיל 35 אולי אם הוא לא יוביל את ארגנטינה לזכייה במונדיאל או בקופה, למרות שלדעתי המונדיאל הבא הוא המונדיאל של מסי
השב   •  10
אבי27/10/2012 18:32
רונאלדו משחק בפורטוגל ומסי בארגנטינה מה אתה משווה. תכף תשווה לי את פפ למוריניו. עוד אוהד ברצלונה שמבין כדורגל מאתמול
השב   •  00
שי27/10/2012 18:41
אתה ממחזר את התגובה לפחות פעם שנייה אולי תלמד לצייר אותה ונגמור מזה? וחוץ מזה מה עשה רונאלדו בתחורויות בינ״ל חוץ מתיקו הירואי מול צפון אירלנד?!
השב   •  00
כולם יודעים שלונדון אדומה27/10/2012 19:19
הוא לא אמר עליו שום דבר. תפסיקו לחפש לדחוף את ה"מסי יותר טוב מרונאלדו" או "רונאלדו יותר טוב ממסי" הזה שלכם! ילדדוס נמאסתם!-!-!-!-!
השב   •  00
רז27/10/2012 19:32
השב   •  00
רונלדיניו27/10/2012 20:05
אבל עם 0 צ''מפיונס ליג עם ברצלונה או עם כל קבוצה
למסי יש כבר 3 בגיל 25
השב   •  10
Jonathan dos Santos27/10/2012 20:12
עד מתי? אין שחקן שמצליח לבד. אין שחקן שעושה הגנה לבד, שוער, עושה קישור, מבשל לעצמו, ומבקיע לבד. תלמדו מה זה כדורגל ואז תחזרו. אף שחקן לא שיחק לבד. אם הוא שיחק לבד, אתה מבטל שחקנים כמו נאני, רוני, גיגס, סקולס, די מאריה, אוזיל, היגואין, קסיאס, ואן דר סאר, מוטיניו, ואלרה ועוד הרבה שחקנים גדולים ששיחקו איתו, בזכותו ולטובתו.
השב   •  00
איציק הירושלמי27/10/2012 21:14
השב   •  00
מבין עניין27/10/2012 22:05
הוא בקושי היה השחקן המוביל ביונייטד עם רוני הענק אז להגיד שהוא שיחק לבד??
השב   •  10
56
הייוש27/10/2012 16:22
אתם צריכים בלם ומגן טוב
השב   •  20
55
מוטי27/10/2012 15:37
נמאס מברסה. בלי מסי היא לא אותה קבוצה. אחריו תחזור למה שהיתה פעם קבוצה משעממת. פשוט נמאס לראות איך משחקת.
השב   •  29
54
אוהד27/10/2012 15:14
אחלה רעיון להביא את ניימר יש לו מהירות סילון
השב   •  61
53
ישראל27/10/2012 15:11
השב   •  43
האללה מדריד !27/10/2012 15:31
השב   •  02
האללה מדריד !27/10/2012 15:32
שאורך זמן תקופת השיפוץ של הברנבאו הוא שלוש שנים והעלות היא מיליארד ורבע יורו יש מצב אתה צודק
השב   •  32
מכביסט27/10/2012 19:05
הנתון האמיתי הוא רבע מיליארד. רובו בעונת החזרה של פרס בה הגיעו רונאלדו, קאקא, בנזמה, אלונסו, ארבלואה..
השב   •  10
52
ישראל27/10/2012 15:08
השב   •  11
51
ריאל27/10/2012 14:55
ווליאן שחקנה של שחטאר דונייצק זה הדבר הבא בכדורגל העולמי.
השב   •  30
50
איבן דה לה פנייה27/10/2012 14:45
כשיש מלא חלוצים בבארסה (מסי, פדרו, וייה, סאנצ''ס, טייו, קואנקה),
עדיף לביא 4 מגינים ובלמים ב10 מיליון כל אחד, שזה העקב-אכילס של בארסה!!
השב   •  90
בונ27/10/2012 16:53
השב   •  10
רונלדיניו27/10/2012 20:03
תבין את זה איך שאתה רוצה

חבל שלא יכלו להיסתדר עם איברהימוביץ'' העצלן
השב   •  20
רונלדיניו27/10/2012 20:03
תודה רבה שהזכרת לי אותו
השב   •  10
49
עיד אטיאס27/10/2012 14:37
ביתר אלופה והכי טובה בכל ישראל אני חולה עליה
השב   •  12
כתום27/10/2012 18:27
מה קשור עכשיוו
השב   •  00
מוחמד27/10/2012 19:19
תרדו ליגה..אלופים בליגה לאומית..מסכן אתה ודדש ח ביתר..אין קבוצה
השב   •  00
48
בונ27/10/2012 14:21
אורן זריף.
הוא יכול לגמול את מסי מהנחירות בלילה
השב   •  70
47
Fc barcelona27/10/2012 14:10
עם כל הכבוד לכל האנשים הלא מפרגנים אבל עדיף לומר זכיתי בליגה הספרדית מאשר אליפות ברזיל באותו משקל לגביי התארים הייבשתיים, בקיצור עדיף לניימר להיות באירופה כך הוא יכול באמת להצליח יותר!
השב   •  30
46
האלוף27/10/2012 14:01
זה כסף שהם משלמים לשופטים כל שנה
השב   •  82
45
ברמן27/10/2012 14:01
הוא יחליף את מסי שם אתם עוד תראו!
השב   •  15
צבי27/10/2012 15:34
ורמוט שחקן ליגה ג מקסימום
השב   •  01
ניצן27/10/2012 16:33
מה אתה חי בסרט מה ?!?! אני אוהד הפועל תל אביב אני מת על וורמוט מה אתה חי בסרט מה ?!?!?!
השב   •  11
אני27/10/2012 17:13
השב   •  20
כולם יודעים שלונדון אדומה27/10/2012 19:21
הוא צוחק יאהבלים
השב   •  10
44
צהוב27/10/2012 13:43
פעם שחקנים גדולים היו מגיעים לקבוצות גדולות בתור אנונימיים .. למשל רונאלדיניו הגיע מברזיל לצרפת ורק אז לברצלונה שהוא נחשב לשחקן מהשורה ולא לכוכב עולמי כמו שעושים את ניימאר..
השב   •  11
43
no27/10/2012 13:42
אין כמו ריאל
השב   •  14
42
אדם ריאלי27/10/2012 13:41
ניימאר עוד ילד! בסה״כ בן 20 והוא משחק במקום שהוא נחשב למלך-הוא מקבל מלא בטחון, יכול להפיק מעצמו את המירב ולהשתפר. הוא לא כמו פלה שהמשיך כמעט כל הקריירה כולל את שנות השיא שלו בסאנטוס. הקיצר גם רונלדיניו התחיל מלעשות בית ספר להגנות הברזילאיות עד שעבר לפ.ס.ג׳ ובארסה. אני לא אומר שניימאר יהיה גדול מרונלדיניו כי בפן הפיזי הוא נחות ממנו, אבל ללא ספק יש לו את הפוטנציאל. עלה והצלח ילד!!
השב   •  11
41
קובי27/10/2012 13:28
קודם כל לבארסה מותר לקנות שחקנים ברגע ש8 שחקני בית משחקים קבוע כמעט למה לא להתחזק רציני במקום אחד וזהו.. אל תשכחו אי אפשר להיות אימפריה על סמך שחקני בית בלבד. אם ניימאר
השב   •  10
40
ערן לוי27/10/2012 13:19
השב   •  00
39
מישהו27/10/2012 13:16
אחרי המונדיאל החוזה שלו בסנטוס נגמר ! ולכן אין סיבה שבארסה תשלם לסנטוס כשב-2014 הוא כבר שחקן חופשי והיא יכולה לקחת אותו בחינם !
ניימאר בעונה הבאה ילבש בלאוגרנה !
השב   •  32
38
תותחן ירוק מהכרמל27/10/2012 12:58
קונה ועוד איך
50 מיליון יורו על שחקן אחד!
מה עם וייה שנקנה ב40 מיליון??
ריאל קנתה 6 שחקנים ב40 מיליון יורו..
השב   •  46
משוגע אדום27/10/2012 13:26
רואים שאין לך מושג
השב   •  32
Jonathan dos Santos27/10/2012 14:12
רק אנשים שלא יודעים לקרוא ראיונות של אנשים לתקשורת. ואם כבר, מה שנאמר זה שכריסטיאנו וקאקא זכו בכדור הזהב עברו לריאל, בעוד שמסי זכה כשחקן שגדל בברצלונה. ואם כבר אני אתייחס למשהו שאמרת, זה בדיוק הקטע. ריאל קונה 6 שחקנים, בארסה רק 2, זה אומר הכל. בכל שנה הם בונים קבוצה חדשה שכולה עשויה מרכש, בארסה בכל שנה מעלה 3 שחקנים לבוגרים, בנוסף לשחקני רכש. מתי בארסה קנתה לאחרונה 6 שחקנים בקיץ?
השב   •  61
תותחן ירוק מהכרמל27/10/2012 14:33
אתה טיפש? השנה את מי ריאל קנתה את מודריץ והשאילה את אסיין
אחח אוהדי ברצלונה האלה אוהדי הצלחות..
השב   •  34
עידן27/10/2012 15:01
בספרד ובעולם חוץ ממנצ''סטר יונייטד צבוע כבר אמרנו עליך ?

להזכיר לך משהו לפני 3 שנים נעשתה רכישה של 400 מיליון יורו!
קאקא 65 מיליון פנדלדו 94 מיליון בנזמה 28 מיליון מליון שריאל לא עברה אותה באלופות עד שקנתה את בנזמה פח ח ח כמה פתאטי שריאל לא עוברת את הקבוצה אז היא החליטה לקנות את החלוץ שלהם ובכך עברה אותה וגם זה היה בקושי!
הלאה פפה מפורטו 30 מיליון
קונטראו 25 מיליון
מרסלו עוד 19 מיליון
אוזיל לפני שנתיים וחדירה ביחד עלו 53 מיליון !
הלאה קרבאליו עוד 8 מיליון
אלביול מולנסיה עוד 22 מיליון רפאל וראן (קנינו רק את מודריץ עלאק) עוד 17 מיליון
ארבלואה וצ''אבי אלונסו מליברפול לפני 3 שנים גם ביחד עלו 38 מיליון
השנה השאלה מצ''לסי על אסיין וקנייה של מודריץ עוד 39 מיליון .
אתה לא מתבייש תגיד לי ? יא אגזוזן חסר ידע ברצלונה לא מגיעה לחצי מהקניות של ריאל !
תחבר את כל הקניות האלה ביחד ותמצא סכום של כל הליגה הספרדית ביחד עם ברצלונה!
ברצלונה ב3 שנים אחרונות הוציאה 190 מיליון ! קשקשן שכל וסלפן עובדות שונא ברצלונה מדופלם כבר שנים כל כתבה נכנס ומלכלך על בארסה תתבייש לך על הצביעות והשקרים והטימטום שאתה מייצג יא טמבל!
השב   •  82
Jonathan dos Santos27/10/2012 15:49
אבל אתה עוד אחד שמברבר את אותן המילים שכולם אומרים עם החותמת החרושה של "אוהדי הצלחות" בלי לדעת בכלל על מי ואל מי אתה מדבר. אז העונה מוריניו נשאר עם הסגל של העונה שעברה, אבל תבדוק שוב את רשימת הרכשים של הקיץ שלפני, ולפניו, ולפניו. בקיצור, אני לא קונה את מה שאתה אומר. קיץ אחד ריאל לא מחליפה סגל שלם וזהו, הם שינו מדיניות רכש? יש לי תחושה שאם הפער יגדל גם בינואר המזומנים יעבדו שעות נוספות.
השב   •  50
תותחן ירוק מהכרמל27/10/2012 16:11
פפה עבר לריאל ב2007
מרסלו עבר לריאל ב2006 עוד שרונאלדו היה ביונייטד.
אלביול עבר לריאל מולנסיה תמורת 15 מיליון יורו
ארבלואה עבר לריאל מליברפול תמורת 4 מיליון ליש"ט בלבד.
צ''אבי אלונסו עבר מליברפול לריאל תמורת 30 מליון יורו.
סבבה ריאל ב2009 עשתה מסע קניות מטורף רונאלדו , קאקא , בנזמה ושנה אחרי זה חדירה אוזיל , קאייחון , קונטראו ,וראן , קרבליו ואחרים .

אבל ריאל לא מתקרבת לסכומים שברצלונה משלמת על שחקנים בודדים להזכירך:
דוד וייה - 40 מלייון יורו
הנרי - 20 מלייון יורו
זלאטן - 45 מיליון יורו+טרייד עם אטו שבלי אטו ברצלונה הייתה צריכה לשלם על זלאטן לפחות 70 מיליון יורו
סאנצ''ס - 26 מיליון יורו
אלבס - 32 מיליון יורו
פברגאס - 32 מיליון יורו
אז אולי ריאל מוציא מיליונים על מספר שחקנים אבל ברצלונה מבזבזת על שחקנים בודדים 30-40 מלייון יורו!!
השנה ריאל קנתה שחקן אחד מודריץ'' ב35 מיליון יורו והשאילה את אסיין מצ''לסי..
אז שב בשקט ותחזור לחורים אוהד ברצלונה קנאי מסריח כי אתה מדבר על הקבוצה הטובה בעולם.
השב   •  25
ריאל27/10/2012 16:34
אתה מדבר שטויות כריסטיאנו לבד 94 מיליון יורו וקאקא 68 מיליון יורו ואלכסיס בכלל עלה 24 מיליון
השב   •  31
עידן27/10/2012 17:02
הטובה בעולם שהושפלה 5-0 6-2 בבית ובחוץ !

הטובה בעולם שלא מצליחה לנצח את ברצלונה יותר מ3 פעמים מ21 משחקים !

הטובה בעולם ?! איזה מקום ריאל תזכיר לי ?


וכמה שקרים וטימטום יוצאים ממך צ''יבי אלונסו ורבלואה 30 מיליון ו4 מיליון פאונד כמה זה אם לא 37 מיליון וחצי? אז זה לא נקרא 38 מיליון ? מסתבר שאתה עילג גם כי אתה לא יודע לקרוא שרשמתי 38 מיליון ביחד!
"אבל ריאל לא מתקרבת לסכומים שברצלונה משלמת על שחקנים בודדים" תלמד לקרוא מה שרשמתי רונאלדו 94 מיליון יורו ההעברה הכי יקרה בהיסטוריה בכל הזמנים ! ביחד עם עוד העברה השניה בגודלה בהיסטוריה של 65 מיליון על קאקא ולא סכום שאתה משער על אטו שהוא בערך 15 מיליון היה שווה ואם אתה גם לא יודע אז שנה לפני כן הוא כמעט עבר לקבוצה לאזרבייג''אן מרוב שהוא היה בלתי נסבל בחדרי ההלבשה אתה מבין כמה אידיוט אתה עכשיו?
קח את אלכסיס +פאברגאס + ואלבס ביחד לא מגיעים לסכום של רונאלדו!
אתה מבין כמה בילבולי מוח ושטויות אתה זורק באוויר ?

אתה ילד בן 21 גג חסר מושג והבנה בכדורגל עילג טיפש ואני בטוח שגם מכוער פיזית.
השב   •  50
scooby27/10/2012 18:34
אתה הכי כאפות בארץ יטמבל! זורק מספרים (ולא כזה מדייק אגב) ומה אתה יוצא פה על אנשים סתם ככה.
השב   •  01
רונלדיניו27/10/2012 20:00
ברצלונה לא יכולה לקנות שחקנים בינוניים!

הסבר:
בגלל מחלקת הנוער הטובה בהיסטוריה אין סיבה להביא שחקן שהוא לא מהטופ העולמי
ברצלונה מביאה רק שחקנים גדולים או שחקנים שממלאים מקום ומתאימים לשיטה או יכולים לשחק בכמה תפקידים.

כי אחרת מה הבעיה פשוט לשלוף עוד שחקן מהנוער.
השב   •  10
תותחן ירוק מהכרמל28/10/2012 04:20
דוד וייה+זלאטן+פברגאס=112 מליון יורו
השב   •  01
37
יליד ארגנטינה בן 1427/10/2012 12:50
גם בבית הם לא פייבוריטים ובטח לא פייבוריטית ברורה.מה יהיה עם הנבחרת הזאת.
השב   •  12
36
אולטראס 201227/10/2012 12:19
בארסה יצאו פה גדולים!
ניימאר עוד לא הכוכיח את עצמו מספיק וככה המחיר שלו "יחסית" נמוך תארו לעצמכם בעוד שנתיים את המפלצת הזאת אחרי שהוא כבר הוכיח את עצמו,בארסה תעשה הרבה כסף על הילד הזה
השב   •  21
35
הקאטלוני27/10/2012 12:05
אם נימאר יבוא לכולם היה קשה כול קבוצה מול בארסה היו צריכים מזל כגדול . עם יודע כמו נימאר מסי וויה היה קשה ומעניין לראות איך נימאר הסתדר עם מסי וזה שהוא ישחק בצד ולא באמצע בקיצור היה מעניין
השב   •  62
מבינה היטב !27/10/2012 12:38
השב   •  13
אחד שיודע אבל באמת! ולא ממציא נתונים!27/10/2012 13:47
דויד וייה יהיה בן 33,ואולי יעבור לקבוצה קטנה יותר,ובוודאי לא יהיה טוב מספיק להרכב בברצלונה.אם כבר אז אלכסיס סאנצ''ז (26 עוד שנתיים),מסי(27 עוד שנתיים) וניימאר(22 עוד שנתיים) זה חוד מטורף עוד שנתיים.
השב   •  20
34
סלאבה ברזילאי27/10/2012 11:56
אני נכס בלתי מוחשי, תמיד הייתי
השב   •  70
ברונו קוטיניו27/10/2012 12:08
השב   •  01
גוסטבו בוקולי27/10/2012 12:09
השב   •  20
ניבאלדו בטיסטה סנטנה27/10/2012 12:11
השב   •  20
אופניק27/10/2012 14:14
השב   •  10
ערן לוי27/10/2012 19:21
השב   •  00
33
גבר27/10/2012 11:50
אם היית מבין לפחות קצת היית יודע שהליגה הברזילאית הרבה יותר מוצלחת מהספרדית . להזכיר לך איפה היה משחק פלה השחקן הגדול בעולם כבר 50 שנה ?
השב   •  32
Fc27/10/2012 13:29
מסי לוקח אותו בסיבוב. חוכמה גדולה לשחק בליגה הברזילאית. בוא נראה אותו בליגה הספרדית ובאלופות.
השב   •  10
32
טיטו27/10/2012 11:50
לדעתי כל שחקן טוב הוא שחקן שמתאים לסגנון של ברצלונה אין שחקן שלא רוצה לקבל כל הזמן מסירות מדויקות וגם לא יזיק לבארסה שחקן קצת אגואיסט שפתאום לוקח על עצמו הכל ומציל משחק ובלי שום קשר ניימאר יהפוך לאחד הגדולים באירופה וזה בדוק היכולת שלו מטורפת והוא כולה בן 20 אני מחכה ליום שהוא יעבור
השב   •  22
31
איציק27/10/2012 11:46
ברסה החתימה את ניימאר לא בגלל שהיא צריכה אותו, יש לה מספיק כשרון בחלק הקדמי והבעיה שלה הוא בהגנה. היא החתימה את ניימאר כדי שהוא לא יחתום בריאל. זה כבר יותר הגיוני
השב   •  32
אוהד מכבי27/10/2012 13:13
בארסה תשלם 40 מיליון יורו על שחקן רק בשביל שהוא לא יהיה בריאל?
השב   •  10
30
בלאוגראנה27/10/2012 11:22
ניימאר שלנו
השב   •  63
ron27/10/2012 14:10
אתם קבוצה של השחקנים הכי טובים, ככה אתם מנצחים, לא עבודת צוות, לא משחק קבוצתי רק שחקנים מעולים. קחו לדוגמה את מנצ''סטר סיטי, קבוצה עם סגל של השחקנים שהם אולי לא הכי מוכשרים, אבל יש להם עבודת צוות ומשחק קבוצתי מצויין, וזאת קבוצה אמיתית, לא קבוצה שקונה את השחקנים הכי חזקים
השב   •  13
האללה מדריד !27/10/2012 15:28
אחרי שראיתי מספיק אליפויות של ריאל מדריד בכל דרך וצורה אפשרית ראית את השחקן הטוב בעולם משחק בריאל מדריד ואם אתם חושבים שזהו רונאלדו טעיתם אלא זהו צאבי אלונסו החכם והמסור
כשאומרים השחקן הטוב בעולם באמת מתכוונים לשחקן הטוב בעולם עכשיו נחשב מה שיש למסי ורונאלדו - טכניקה יכולת הבקעה דריבל ראיית משחק אבל לא ברמות של הקשר הגדול
ועכשיו בוא נבחן את צאבי אלונסו - אמן , מגן , רואה משחק דגול ובעל יכולות ליישום הראייה - כודרי אורך על מגרש שלם מדוייקים שאין כמוהם פסים מדוייקים אחראיות והבנה טקטית מפלצתית .
אני באמת מעריך את שתי השחקנים האלה יש להם השפעה ענקית ויכולת אישית וקבוצתית אבל המנוע האמתי של ריאל מדריד הוא צאבי אלונסו לבדו
ולכן לדעתי אם באמת נבחן טוב את הכדורגל ונדע את מהותו נבין ששחקני הקישור ובעיקר 50/50 לא מקביל את הקרדיט הגדול
צאבי אלוסנו פעם אמר בראיון שאבא שלו לימד אותו שהמסירה עדיפה על הבעיטה הגיע הזמן שההערכה תגיע למנוע האמיתי של כל קבוצה ולא של הסקוררים שבסופו של יום הספיקו לקבל דקה פה ושם מנוחה על המגרש
השב   •  23
בארסהה27/10/2012 16:11
רון אתה אחד האנשים שלא מבינים בכדורגל . אם בארסה לא משחקת משחק קבוצתי אז מי כן ? ואם אתה מדבר על סיטי זה שהם מנצחים את סטוק בדקה 92 וחוטפים 3 באייאקס אז הם לא כאלו שחקנים , ואתה מדבר גם על לקנות שחקנים כל סיטי זה שחקנים מבחוץ בארסה זה בית , זה מסי צאבי אינייסטה פיקה בוסקטס ואלדז פויול אלבה שהיה שחקן בית פבראגס אותו דבר עדיף שתשתוק
השב   •  21
רק אמת27/10/2012 19:06
כל מה שאמרת פשוט נכון
הבעיה שבדיוק הפוך

אני קצת אעזור לך
13 מ20 בסגל של בארסה שחקני בית

מ 13 מתוך 500 שחקנים אחרונים ששיחקו בסיטי שחקני בית
השב   •  21
ron27/10/2012 19:06
א- זה לא שאתם לא הכנסתם שער ניצחון 14 שניות לסיום בצ''מפיונס נכון?? נגד מי זה היה תזכיר לי? זה לא שההגנה שלכם (פויול המהולל שאתה מדבר עליו- כשחקן בית) לא חטפה רביעיה בליגה אני צודק??
ב- אם אתה כל כך מבין בכדורגל, אז אתה בטח יודע ששלושת רבעי (כולל אתה) מאוהדי ברצלונה הם פשוט אנשים שאוהבים ניצחון, אוהבים קבוצות גדולות, בזה שאתה אוהד ברצלונה ושרשמת תגובה כזאת מטומטמת אפשר לראות שמי שלא מבין בכדורגל זה אתה, תמשיך לאהוב ניצחונות אבל תמיד תהיה עוד אוהד גלמוד חסר עמוד שדרה של ברצלונה, ושהם יפלו אתה תעבור לקבוצה אחרת.
ג- אם אתה כזה אפס שלא נותן לאחרים להביע את הדעה אולי כדאי שאתה תעוף מכאן! שלום ולא להתראות.
השב   •  10
goal27/10/2012 19:12
השב   •  10
אדום שרוף27/10/2012 19:20
זה אמת לאמיתה! אז מה אם זה שחקני בית, אז מה אם זה טיקי טקה, יש משהו שזה לא, זה לא כדורגל! כדורגל זה לא לרנות את הכי טובים, החודים הכי חדים וההגנות הכי סולידיות, זה לאהוד קבוצה שלא רק תמיד מנצחת, זה לאהוד את מה שמתאים לך! ולא הכול סובב סביב קבוצה אחת, יש מתח, דרמה והפתעות!
השב   •  10
דון אנדרס27/10/2012 19:30
לאוהד ריאל.
אם אתה מדבר על קשרים למה לא צ''אבי?
ראיית משחק כנראה הכי טובה בעולם, לא בקושי מאבד כדורים,הלב של בארסה שבלעדיו בארסה לא מתפקדת, וירטואוז, מגיע לרגעים החשובים ועוד הרבה יותר.
אני מאוד מכבד את צ''אבי אלונסו כשחקן אבל אישית אני חושב שצ''אבי יותר טוב
ולאוהד בארסה.
הוא צחק.
השב   •  02
האללה מדריד !27/10/2012 23:00
היא מכיוון שמרכז הקישור של ריאל זה צאבי אלונסו כשהוא משחק לצד שחקן מגן שבזמן האחרון העליה שלו לבעיטות כבר מוגזמת (חדירה) ולכן הוא מחפה על שתי עמדות בנוסף הקשר השני הוא קדמי לכן הוא יותר תוקף ממחלק כדורים בעוד שצאבי שהוא באמת בין גדול שחקני הכדורגל האמתיים נמצא ליד גאון בשם אינייאסטה , יכול להיות שאם היה משחק לבד בקישור עם שחקן התקפי במקום מרכז הייתי נותן לו את התואר.
השב   •  10
בן28/10/2012 00:06
אני בטוח שאתה אוהד יונייטד בגלל שהם נלחמים נגד הירידה כל שנה. עצם זה שאתה ממחזר קלישאות ולועס בפעם האלף את המושג "אוהדי הצלחות" מוכיח לי שאתה ילד בן 9. שום אוהד של אחת קבוצות הפאר באירופה לא יכול לקרוא לאוהד של אחרת "אוהד הצלחות", עצם זה שברצלונה סחפה מיליוני אוהדים חדשים, שלא היו מכורים לכדורגל, מוכיח את גדולתה בהיסטוריה!
השב   •  01
ron28/10/2012 15:33
יחתיכת אפס אתה לא רואה מה האוהד הפועל והואהד של וסטהאם אמרו, אתה כמו כל אוהדי ברצלונה חושבים שאתם שם מלפני שהם שווים משהו. יחתיכת אפס שלא מבין מה זה כדורגל אתה מבין מה זה ניצחון אז תשתוק. אתה חתכית אפס "עצם זה שאתה אוהד ברצלונה"
השב   •  00
29
מוטי27/10/2012 11:17
השב   •  01
28
אוהד מכבי27/10/2012 11:04
שאלה טובה
השב   •  40
חי בחשאי27/10/2012 11:45
אם גרסייה מסתדר. אולי גם ניימאר יצליח, הוא לא ברמה של ישראל אבל עם המון עבודה בטוח יגיע ל40 אחוז יכולת
השב   •  31
27
זה לא אומר כלום27/10/2012 10:54
השב   •  11
26
אבי27/10/2012 10:45
לדעתי האישית צריך להסתכל על המהלך הזה בראייה לעתיד.
מסי עוד מעט יגיע לגיל שהוא לא יוכל לעשות את הדברים שהוא עושה עכשיו, כבר עכשיו רואים שיש שינוי ממסי שלפני שנתיים שלוש ונראה כי הוא עובר חפיפה במשחקים מסויימים לתפקיד של צ''אבי ואינייסטה ומבשל יותר משנים קודמות, נייאמר ייכנס למשבצת של מסי, מסי יכנס למשבצת של צ''אבי ואינייסטה שהם יפרשו, ובגלל זה השילוב בין מסי לנייאמר דווקא הגיוני מאוד אם בוחנים את זה בראייה של עוד חמש שנים מהיום ומבטיח לשמור על צורת המשחק של ברצלונה.
השב   •  85
יובל27/10/2012 11:17
תגיד אתה מטומטם מסי רק שיפר את עצמו בשנתיים שלוש האחרונות והוא כולה בן 25 וחצי ותראה איך צאבי משחק בגיל 32 ופניות בגיל 34 אז תעשה טובה פעם הבאה תבדוק טוב טוב מה אתה כותב. ורק לידיעתיך רונאלדו עוד מעט בן 28
השב   •  51
אלון27/10/2012 11:21
סליחה אחי אבל ההשערה שלך על גבול הזייה זה ממש מזכיר לי את הקונספירציות שמשדרים בערוץ ההיסטוריה בארסה יקנו את ניימאר מסיבה אחת פשוטה. כי הוא חלוץ מצויין וידוע שבארסה משוועים לחלוץ טוב מאז ששיחררו את אטו ולא בגלל כושרו אלא בגלל שלא התאים למירקם החברתי בקבוצה דרך אגב זו גם הסיבה שזלאטן שוחרר
השב   •  21
אבי27/10/2012 11:37
איפה קראתם שרשמתי שמסי נחלש? למסי יש עוד שלוש שנים בשקט כשחקן הכי ענק ולהצגה הכי טובה, אבל נייאמר יגיע רק עוד שנתיים, ואני אמרתי חמש שנים קדימה, אם אתם חושבים שמסי עדיין יהיה זריז כמו היום בגיל 30 אתם לא מציאותיים, ואם אתם חושבים שצ''אבי ימשיך להיות צ''אבי עוד חמש שנים אז אתם באמת ממש לא מציאותיים, ונייאמר הוא לא חלוץ 9, הוא שחקן בסגנון של מסי עם יכולת לקחת כדור ולכדרר, הוא רחוק מלקבל כדור עם הגב כמו חלוץ חוד אמיתי אז איך בדיוק אתם חושבים שהוא זה שאמור לסגור את הפינה של החלוץ בברצלונה?
השב   •  30
אבי27/10/2012 11:54
דבר ראשון תלמד איך לדבר כמו בן אדם..
שנית אני רואה איך צ''אבי משחק בגיל 32, וזה דווקא בדיוק מה שאמרתי, מתי פעם אחרונה ראית את צ''אבי מנסה לעבור מישהו?
עכשיו בוא נדלג חמש שנים קדימה, מסי בן 30 אינייסטה בן 32 וצ''אבי בן 37, צ''אבי כבר לא משחק. אז אתה חושב שמסי בגיל 30 עדיין יהיה זריז כמו היום? אתה חושב שאינייסטה בגיל 32 יהיה מסוגל לעבור בלם בגיל 24 ברמות שהם משחקים בהם? אינייסטה יעבור לתפקיד צ''אבי בלי דריבלים ומחלק כדורים של אמן, מסי יעבור למשבצת של אינייסטה מחלק כדורי אמן אבל גם נכנס פעמים רבות לרחבה וגם חודר לרחבה בדריבל מדיי פעם, ונייאמר הצעיר נכנס לתפקיד החופשי שמסי משחק בו עכשיו.
השב   •  31
מכביזם זורם בדם27/10/2012 12:29
זה ידוע כבר מראש שבארסה רוצה כתחליף לצ׳אבי את איסקו .. יש גם את ססק שעוד שנתיים יהיה לא פחות טוב מאינייסטה. ורוצים לדחוף שחקנים כמו סרג׳י רוברטו .. ניימאר בא כעזר למסי והם ישחקו ביחד כי וייה יועזב . ויש את פדרו ואלקסיס איתם . די לדבר שטויות מסי לא יעבור עמדה יש שחקנים מצוינים במקום צ׳אבי ואינייסטה
השב   •  21
אבי27/10/2012 12:48
שוב כמו עם יובל תלמדו לדבר, זה שאתם מקללים וכביכול מעליבים לא באמת עושה ממכם יותר גדולים וחכמים ולא עושה רושם על אף אחד עם קצת שכל, אני מבין שאתם עדיין ילדים ועדיין לא יודעים איך לדבר בכבוד ולנהשיחה אבל הגיע הזמן להתחיל ללמוד. ובנוגע למה שאמרת אם נראה לך שמסי בגיל 30 ישחק באותה עמדה כמו היום באמת שאין לי מה להגיד לך בנושא.זה פשוט לא מציאותי ולא אפשרי כי הוא כבר יאבד את הזריזות שלו
השב   •  20
מבין עניין27/10/2012 13:18
השב   •  10
25
אדום שרוף27/10/2012 10:40
הם חייבים להתעורר ולהביא את נייאמר או את פלקאו
השב   •  21
24
vamos real hala madrid27/10/2012 10:31
ברצלונה זו הקבוצה שמציגה את הכדורגל הכי מגעיל באירופה, כדורגל משעמם, שבלוני, תלמדו קצת מריאל מדריד אולי יבוא יום ותהיו כמעט כמוהם!
השב   •  3053
המלך באדום כחול27/10/2012 12:07
חח אני לא חושב שברצלונה תעבור לשחק בשיטה של רעל (0 חלוצים 0 קשרים 10 בלמים) ריאל היא הקבוצה המגעילה בעולם יש לה רק שחקן בית אחד יש לה את במאמן והשחקן הכי שחצנים ומגעילים בעולם ורק שתדע אני מעדיף שברצלונה תרד ליגה מאשר שהם יעברו לשחק בונקר עם מתפרצות כמו של ריאל
השב   •  156
פח27/10/2012 12:11
משחק לא ספורטיבי?
איך לשבור רגליים כשאתה בחיסרון?
או איך להתלונן על צוללנים ולצלול יותר מכל שחקן אחר בעולם כמו פפה?
לדעת איך עדיין לשחק בונקר עם קבוצה כל כך יקרה ולהתבסס על שחקן אחד מהיר שיבקיע?

ריאל איבדה את הגדולה שלה ברגע שהיא הכניסה את מורניו והעיפה את ראול אתם הצל של עצמכם וכשאתם שווים תיקו בלחץ עם ברצלונה בלי הגנה וב10 שחקנים אין שום דבר ללמוד מכם .. פשוט בושה לכדורגל
השב   •  164
ביתר27/10/2012 12:48
כמו הקבוצה המעפן הזבל שלך
השב   •  53
אחד שיודע אבל באמת! ולא ממציא נתונים!27/10/2012 14:10
לא רק קסיאס גדל בריאל:
ארבלואה קאייחון ואדאן (השוער השני) הם שחקני בית.
היגוואין,ראמוס,מרסלו ווראנה נקנו כשהיו שחקני נוער,וזה לגמרי נחשב לדעתי.
ויש גם שחקנים שלא משחקים,כמו מוראטה וחסה.
אז כדאי שתבדוק נתונים במקום להמציא אותם.
השב   •  55
ron27/10/2012 14:12
ריאל, סיטי, יוניטד, באיירן הם הקבוצות האמיתיות!
השב   •  24
שי המתוק27/10/2012 14:39
היגוואין וראן ומרסלו הגיעו בגיל 18-19 לא יודע איך זה בדיוק נוער מבחינתך אירופה זה לא ישראל שעולים לבוגרים בגיל 20. וראמוס הגיע בגיל 20 אם אני לא טועה מסיביליה אחרי עונה כשחקן פותח בהרכב ראשון של קבוצה שכל שנה במפעל אירופי! זה נחשב שחקני נוער מבחינתך?! נראה לך שהם מחויבים למועדון כמו שחקני בארסה. ואם מוראטה וחסה לא משחקים מה אתה משוויץ שיש שחקני נוער בריאל?! בקיצור כדאי שאתה תבדוק נתונים במקום להמציא אותם!
השב   •  71
עידן27/10/2012 15:14
כלום ושום דבר ראמוס נקנה מסביליה כשהוא בן 19 מאיפה המצאת את השחקן נוער? הוא שיחק 39 משחקים וכבש 2 גולים בסביליה! ככה שזה מוכיח שאין לך מושג בכלל על מה שאתה מדבר גם היגוואין נקנה בגיל 20 מריבר פלייט ושחקן נוער נקרא מתחת לגיל 18! אז אתה אוהד ריאל מדריד עלאק פח ח ח אתה לא יודע מי זאת הקבוצה שלך אפילו לצחוק עליך כמה שטויות אתה מוציא מהפה.

העיקר לקרוא כמה תארים יש לריאל וזהו נהיית אוהד?

אחד שיודע ? אין לך טיפה של ידע בכלל וקאייחון אומנם גדל בריאל אבל עבר לשחק באספניול 3 שנים עד שריאל שילמה עליו 5 מיליון יורו כמו מקרה ג''ורדי אלבה בברצלונה שאחר כך היו צריכים לקנות אותו.

בקיצור תעבור לשחק דוקים כי אין לך מושג!
השב   •  41
שי27/10/2012 17:39
שימו את ברסה וריאל משחקות בנפרד באותו שעה תראו למי יש יותר ריינטג
השב   •  10
רק אמת27/10/2012 19:02
או התקפות מהירות ולהביך את היריב
בונקר מודרני משחק כל כך משעמם שלאף אחד אין תשובה אליו ספרד אלופת אירופה ואלופת העולם סה''כ מעתיקנית השיטה
או המשחק הפשוט למעשה משחק הכדורגל האולטימטיבי כמו בשכונה או בשמו טיקי טקה
לכן מביאים שחקנים כמו ניימאר לכן מגיעים שחקנים כמו רונלדיניו וריבלדו.
מתאים לבארסה? לא מתאים ?

מוכרים פה כדורגל לא התקפות מהירות או למעשה בונקר ומתפרצות (תלוי איך כל אחד קורא לזה)!

כל אחד מתחבר למה שהוא אוהב
הבעיה שאחר כך מתפלאים למה אוהדים כל כך קבוצה שלכאורה הכדורגל שלה המשעמם בעולם
הרי זה לא ייתכן
והקנאות מתחילה לצאת מכל החורים.
חבל
השב   •  11
23
אשר27/10/2012 10:20
לא בטוח שזה ניימאר ברצלונה גם רצו את בייל ב40 מיליון אני כימעט בטוח שזה ניימאר אבל אסור לשלול תאפשרות של בייל ברצלונה חייבים מגן עכשיו
השב   •  20
22
חזן27/10/2012 10:16
עצם זה ששני השחקנים האלו יהיה באותה קבוצה, גורמת לציפייה בלתי רגילה. תחזירו לי את רונאלדניו לבארסה, ואני נוסע לגור בברצלונה!
השב   •  11
21
Gil27/10/2012 10:08
יגיע בקרוב
השב   •  01
20
האריה הכחול27/10/2012 10:08
זה הדבר הכי מטומטם שהומצא אי פעם בהיסטוריה של הכדורגל. בארסה הולכת לחטוף על זה
השב   •  3210
אלירן27/10/2012 10:15
השב   •  16
19
יוני הקיסר הלבן27/10/2012 10:06
גבוה, חזק, טכני, לא הכי מהיר (כמו 9 טיפוסי) אבל מצוין לבארסה ומסי יחזור לעמדה הטבעית שלו
השב   •  54
18
אחד שיודע27/10/2012 09:44
אם ברצלונה הגדולה פותחת את הספרים שלה לעיני כל למה אתה לא מוכן לפתוח את הספרים jQuery15105521190743893385_1351323771514 משהו פה מריח לא טוב
השב   •  21
אדום27/10/2012 10:22
מה תתרום לו חצי? לך תבלבל את השכל במקום אחר.
השב   •  01
בלו27/10/2012 13:20
הסיבה שבארסה פותחת את הספרים היא:
שבגלל שהיא בבורסה היא מחויבת לכך בניגוד להופעל חיפה (למרות שלא היה מזיק פה קצת שקיפות)
ותרדו מואב כץ הבן אדם בא להשקיע כסף במועדון מה אתם רוצים ממנו?
אז הוא "ישב ביציא של מכבי"
1. נו.. מותר לו מה הבעיה? רוב בעלי הקבוצות לא אוהדים את הקבוצה שלהם באופן טבעי
2. במקום לרדוף אחריו למכונית תסבירו לו שזה פוגע בכם ושלא יעשה את זה ברוגע בלי כל הישראליות הזאת
די!

מקווה שתפנימו אוהדי הפועל חיפה למרות שיואב כץ אשם אתם עוד יותר אשמים
השב   •  01
רק אמת27/10/2012 18:55
אברמוביץ'' רצה שבאריין תיקח?
להקשיב לעצמך לפני שמגיבים פותר הרבה בעיות
השב   •  10
17
פפ27/10/2012 09:30
לא צריך את ניימאר, בארסה ציכה בלמים וכמה שיותר מהר. כמה כבר אפשר לאלתר עם אדריאנו וסונג?
השב   •  110
16
AnDrEs27/10/2012 09:25
שיביא את כריסטיאן אריקסן מאייאקס,ודגלאס כוסטה משחטאר דונייצק, 2 כישרונות שעוד יכבשו את אירופה, עם כל הכבוד לניימאר הוא לא מתאים לחדר הלבשה
השב   •  164
איתן27/10/2012 09:43
ראיתי ביצועים שלהם ביוטיוב עכשיו ללא ספק שני כישרונות מפחידים
השב   •  71
רחמן27/10/2012 10:38
וואי זה כאילו הכניסו לאחד מהם דג למכנס הייתי אומר
השב   •  32
בלו27/10/2012 13:25
אריקסן אני מסכים כישרון אדיר (אבל הוא יותר מתאים לאנגליה ואם כבר לספרד אז לריאל או בילבאו אבל לא לברסה)
אז במקומם אני הייתי קונה את ווילאן (מדהים לביצועים ביוטיוב תכתבו willian) שחקן אדיר מהיר ולא נופל מנייאמר שלדעתי יכול להצליח רק ליד הגנות חלשות בספרד ובברזיל לכן אני הייתי קונה אותם במקום אריקסן אני אומר לכם תביאו את דה ברוין מצ''לסי (מושאל לברמן) הוא מזכיר את אריקסן רק הוא יותר מתאים לברסה כמו כפפה (מהיר,שליטה מצוינת בכדור, בעיטה מסחררת ופסים נהדרים ויודע לשחק בהמון עמדות יורש פונטנציאלי לאינייסטה)
השב   •  01
פיפא27/10/2012 17:21
פיפא
השב   •  00
15
דג27/10/2012 09:23
אדיר
השב   •  01
14
דור27/10/2012 09:21
יש לה מספיק כשרונות בחלק ההתקפי, שלא לדבר על מסי. זה רק יגדיל את הפער שלה משאר הקבוצות ואולי דווקא יהיה לרעה.
ניימאר צריך לשחק בקבוצה קטנה יותר באירופה כדי להיות דומיננטי ולהצליח. כמו ארסנל, טוטנהאם, סביליה, מילאן, ליון.
השב   •  93
13
אופק27/10/2012 09:20
ניימאר יותר מתאים לריאל לדעתי אבל גם לריאל וגם לבארסה הוא לא כמו כפפה ליד מסיבה אחת פשוטה-אגו!אז בריאל יש את רונאלדו והוא הרבה יותר טוב מניימאר ובברסה יש את מסי שהוא גם הרבה יותר טוב ממנו..ניימאר יתקשה לשחק ליד שחקנים כאלה דומיננטיים ושלא תחשבו שלמסי אין את האגו שלו הוא כמו כל כוכב רוצה להיות באור הזרקורים
השב   •  91
12
עמית בחבוט27/10/2012 09:13
נימאר וברצלונה לא מתאימים מכמה סיבות : נימאר שחקן שאוהב לקחת תמשחק עליו לעומת ברצלונה שכל ה-11 משחקים יחד ,
השנייה שהוא עוד לא הוכיח את עצמו חוץ מי בברזיל קח שלדעתי הוא מתאים לקבוצה טובה אך פחות מהקבוצה "הטובה בעולם" קבוצות כמו צלסי ,ארסנל או ליברפול ..
כל מי שמבין בכדורגל יבין אותי ..
השב   •  199
אדום עולה27/10/2012 09:45
בגלל זה מסי אחראי ל60% מהשערים של בארסה?
השב   •  93
יוני הקיסר הלבן27/10/2012 10:04
השב   •  31
טל27/10/2012 10:37
גם מבחינת אישיות הוא יותר מתאים לריאל נגיד, שהשחקנים שלה יותר חובבי אגו. אבל מצד שני זה גם מה שחשבתי על וויה שהוא הגיע לברצלונה הוא היה אגואיסט שלא היה חושב לרגע לשחק קבוצתי והקבוצה הצליחה לשנות אותו.
יש מצב שנייאמר לא יצליח להשתלב, מצד שני אל תזלזל בכוחה של קבוצה להשפיע ולשנות יחיד ואם זה יקרה והוא ישתלב רק תחשוב על הפוטנציאל שיכול להתפוצץ כאן..
השב   •  41
אני27/10/2012 11:08
עם ברצלונה הוא ילמד לשחק קבוצתי תוך כמה חודשים לכל היותר.
ובקשר לזה שהוא עדיין לא הוכיח את עצמו, זה רק מוריד במחיר כי אחרי שהוא יוכיח את עצמו השווי שלו יכפיל את עצמו.
השב   •  20
משנה?27/10/2012 12:33
צלסי מהקבוצות הפחות טובות? אה בגלל זה היא אלופת אירופה? מה גם שעם הקניות יש לה את הסגל השלישי הטוב בעולם ועם היא קונה את פלקאו וקשר אחורי הסגל שלה לא נופל מאף סגל בעולם רק להזכיר לך שצלסי ניצחה את ברצלונה יוצר פעמים מברצלונה את צלסי בכל העשור
השב   •  01
בלו27/10/2012 13:30
נגיד נזרום עם זה שאתה אומר שליברפול לא באותו לבל אני זורם (רואים שאתה קטין)
אבל צ''לסי וארסנל לא נופלות מברסה וריאל (נכון שהם טיפה טיפה פחות טובות אבל אין ספק שאתה אהבל בן 12) וניימאר ממש לא מתאים לשתיהם לך תעשה שיעורי בית
השב   •  13
אוש27/10/2012 15:19
מסי וניימאר יהיו שילוב קטלני עם אייניסטה וצ''אבי אני לא מבין וכל מי שאומר כמוך , והרבה אומרים כמוך טועים ובגדול .
השב   •  10
רק אמת27/10/2012 18:49
צ''לסי ליברפול ארסנל וכל הפחים של אנגליה 5 דרגות מתחת לבארסה גם ו3 מתחת לריאל תמשיכו לבכות עד מחר ולהינות מניצחונות ע''י בונקר עם 11 שחקנים ברחבה
לראות משחק של בארסה לעומת צ''לסי זה עולם אחר פשוט תמשיכו לשקר לעצמכם רק אל תתפלאו אחר כך למה כולם אוהדים את בארסה ולמה כולם מלקקים לה ולכדורגל שלה שהוא כזה משעמם ומכוער ובגלל זה היא בכלל לא אהודה ח ח
תשחקו כדורגל טוב או שפשוט תלמדו מהטובים ביותר
השב   •  31
כולם יודעים שלונדון אדומה27/10/2012 19:45
אין לך מושג כמה שטויות אמרת עכשיו.
ניקח לדוגמא את המשחק האחרון של בארסה בליגה (שזה הישג לכל ילד ברצלונה וביניהם אתה עם הם יודעים מי זאת האימפריה לה- קורוניה):
ראינו משחק שהציג לנו 9 שערים מתוכם 2 מרהיבים, אך שאר השערים נבעו מטעויות שיפוט והגנה והמשחק היה רדום למדי. ראינו ברצלונה נאיבית שעם יתרון של 3-0 מפסיקה לתפקד וקבוצה בינונית כמו לה קורוניה שגם השם כבר לא נשאר לה, כובשת לה בקלילות רבה.

לעומת זאת, במשחק שבין צ''לסי וטוטנהאם ראינו מותחן אדיר שהניב לנו 6 שערים. המשחק היה שוטף וצמוד, היו מהפכים רבים ואיומים רבים על השער משני צידיי המגרש. ראינו אצל צ''לסי שני שחקני נתיב מעולים (הזאר ומאטה), בעיקר מאטה שנמצא בכושר מעולה והיה מעורב בכל מהלך. אצל טוטנהאם ראינו קבוצה מגובשת שמשחקת נפלא ונתנה פייט אדיר לצ''לסי והייתה קרובה מאוד ל3-3 ואם לא מאטה שתיקל את ווקר בדקה ה-91 התוצאה הייתה אחרת ולאו דווקא 3-2. ההבדלים בין ברסה וריאל לאנגליות קיימים, אך נסגרים בצעדי ענק וסביר להניח שבעוד כמה שנים האנגליות יהיו חזקות יותר מברסה וריאל.

ילדודס לכו לישון, בעיקר אוהדי ברצלולנה שבכם, אתם מבזים מועדון ענק ואת אוהדיהם האמיתיים! ! !
השב   •  02
רק אמת27/10/2012 20:50
זה שאתה מתחבר לליגה האנגלית (התקפות מהירות וכוח)זה עיניין שלך.

זה שאני מעדיף משחק איטי יותר ויירטואוזי יותר שמסתמך על מסירות וטכניקה(משחק משעמם לטענתכם) זה עיניין שלי שכונתי יותר יותר כדורגל דרום אמריקאי יותר זה כבר עיניין שלי .

אבל בוא נכניס לך קצת עובדות כי אתה קצת משתחצן:

נעזוב את ריאל בצד

בארסה שהיא 7 שנים בטופ העולמי 7 שנים ברצף בחצי גמר הצמפיונס 7 שנים שעצרו אותה רק עם בונקר ומתפרצות(מצטער אלה העובדות אינטר וצ''לסי נראה יחד את המשחקים וננתח אותם אם אתה רוצה)

הקבוצה שכולם מתחברים אליה הקבוצה שאמרו שהיא הטובה בהיסטוריה הקבוצה שמקנאים בה מצטער זו הקבוצה הטובה בהיסטוריה של המשחק ואתה יכול לבכות עד מחר.

אגב ארסנל זו הקבוצה האנגלית שמשחקת הכי יפה לדעתי ללא ספק ואני נורא נהנה לראות משחקים שלה אבל ונגר כבר מיצה עצמו עד לפני 3 שנים בערך
הלוואי שגוורדיולה היה מגיע לשם ועושה מהפכה
מצטער מראש אל תפגע באמת.
השב   •  21
11
גילי27/10/2012 09:11
הוא סגור סכנין
השב   •  100
קובי27/10/2012 10:46
אתה מתכוון לקבוצת הבת שלכם
השב   •  12
אדום בדם27/10/2012 11:24
ראדי טיבי אבו זייד דאבור
ועוד אתה מעז להגיד שאנחנו ערבים?
השב   •  60
האימפריה הצהובה27/10/2012 12:51
וגם לכם יש ערבים בקבוצה בדיוק כמו שיש לנו
השב   •  11
10
אלי בן בשט27/10/2012 09:10
עם כל הכבוד לניימאר, מה שחסר כרגע לבארסה זה בלם ומגן.
השב   •  92
אדיר27/10/2012 09:40
השב   •  110
יוס27/10/2012 10:17
השב   •  41
דניאל27/10/2012 10:51
אפילו הוא לא הבין את התגובה שכתב (כנראה הוא צריך הסבר עם בדידים )
השב   •  91
נאור27/10/2012 17:32
הוא בטעות כתב התקפה
השב   •  01
9
אדום בדם27/10/2012 09:09
הוא פשוט לא מתאים להם הוא יותר מתאים לריאל או לצלסי
השב   •  105
אוהב אותך הפועל!27/10/2012 13:23
ניימאר מתבסס על דריבלים בערך כמו מסי. עכשיו נותר רק לעבוד איתו על התיקי תקה שזה לא כזה קשה וסלמאת הוא מתאים לבארסה!
השב   •  33
רז27/10/2012 17:20
הגנות פיזיות, חזקות. בספרד יהיה לו יותר נוח.
השב   •  00
8
ברסה אלופה27/10/2012 09:03
רעל מחריד תזהרו כי מסי ונישאר יכסחו אתכם (ואמרתי בכוונה רעל מחריד במקום ריאל מדריד)
השב   •  134
אוהד.27/10/2012 11:32
בן 5\6\7
השב   •  162
די מריה27/10/2012 11:49
בכוונה!
השב   •  290
אני27/10/2012 19:03
השב   •  10
7
חלק מהעדר27/10/2012 09:00
השב   •  83
ראפר27/10/2012 13:02
ברצלונה לא ממש צריכה את ניימאר, הם פשוט לא רוצים שיגיע לאחת מהיריבות שלה. בכל מקרה, ניימאר שחקן עם המון כישרון, זה הולך להיות מטורף
השב   •  50
אחד שיודע אבל באמת! ולא ממציא נתונים!27/10/2012 14:15
למי? לאוססונה? אספניול? באמת תעלומה!
השב   •  32
הכריש האדום27/10/2012 16:29
נכון אלה היריבות של בארסה כי אתם אפסים אתם למטה
השב   •  61
6
שלו החתיך27/10/2012 08:57
הוא לא כל כך טוב כמו שאתם עושים ממנו והוא לא שווה 40 מיליון יורו .
השב   •  2122
קטלוני27/10/2012 11:49
ימסכן
השב   •  47
רונלדיניו27/10/2012 19:48
ערן לוי
השב   •  20
5
Jonathan dos Santos27/10/2012 08:56
תקשקשו כמה שאתם רוצים, כל קבוצה קונה שחקנים, יש קבוצות שיותר ויש שפחות. העובדה היא שאצל ברצלונה הקבוצה היא על בסיס שחקני הנוער. תקשקשו כמה שאתם רוצים על זלאטן אלבס וכל אלה. אתם תגידו ניימאר וזלאטן, אני אגיד פדרו, בוסקטס, בארטרה ומונטויה. שחקנים שמקבלים הזדמנויות ויקבלו עוד הזדמנויות ועוד ישתדרגו, בניגוד לקבוצות אחרות.
השב   •  198
יניב27/10/2012 16:12
פדרו לא שחקן בית של ברצלונה ולא גדל שם בכלל אז תבדוק דברים לפני שאתה רושם
השב   •  24
אוהב אותך הפועל!27/10/2012 20:41
השב   •  00
4
קסטרו27/10/2012 08:56
לא בטוח שמסי וניימאר יתאימו ביחד אבל אם כן זה יהיה חוד בלתי מנוצח כשניימאר וסאנצ׳ז נכנסים מהצדדים ומסי באמצע זה פשוט מדהים רק שחייבים בלם כמו הומלס
השב   •  303
אוהב אותך הפועל!27/10/2012 13:21
מסי רגיל לשחק בכנף אבל פפ שחק איתו כחלוץ מטרה שזה לא טוב, הוא צריך לשחק בכנף בצד אחד ניימאר בכנף בצד שני ואז וייה כחלוץ/להביא חלוץ כמו יורנטה.
השב   •  23
רונלדיניו27/10/2012 19:48
מתאים את עצמו לכולם
תישאלו את היגוואין ודי מריה
השב   •  30
3
אופק27/10/2012 08:55
ניימאר התחייב אחרי מונדיאל 2014 לבוא לברסה,הוא קיבל מקדמה של כ10 מיל'' יורו..אם הוא לא יגיע לברצלונה הוא יהיה חייב לה פיצוי של 80 מיל'' יורו..מה שאומר ככה:יכול להיות שהוא יבוא אבל קבוצה כמו פאריס סן זרמן יכולה להביא אותו והיא תשלם במקומו לברסה כאילו הוא נרכש ממנה
השב   •  161
2
אני27/10/2012 08:55
אבל אני לא ממש מחזיק ממנו ..כאילו ליגה ספרדית זה לא בראזילאית !
השב   •  454
gr27/10/2012 10:06
ואני לא צוחק. בספרד יש רק שתי גדולות ברסה וריאל.. בברזיל יש 13 קבוצות גדולות. יחי ההבדל. מה גם שאני בטוח שבמקום ניטרלי קורינטיאנס מנצחת את ריאל..
השב   •  1131
הפועל עד המוות!27/10/2012 10:24
עאלק הליגה הברזילאית טובה מהספרדית מה עם אתלטיקו זיינו 4-1 את צלסי בילבאו סבילה ולנסיה כזה משפט מטומטם לא שמעתי נשבע לך
השב   •  135
אני27/10/2012 11:58
ח ולנסיה > כל הליגה הברזילאית
השב   •  110
אופק27/10/2012 16:17
אני יסביר את זה ככה:ניימאר ילד ברזליאי עם המון המון כישרון וטכניקה אבל הוא עוד לא הוכיח את זה באירופה..מה הסיפור?!יש בברזיל המון המון המון שחקנים שהם עם פצצת כישרון אבל רק אחדים מצליחים לנתב את זה לרמה הגבוהה{פלה,קאקא,רונאלדו דה לימה,רוברטו קרלוס,ריבאלדו וכ''ו..}
וכאלה כמו רוביניו,פאטו וכ''ו.. לא הצליחו כל כך בזה
השב   •  40
רונלדו שמונלדו27/10/2012 18:44
ועוד לפני 50 שנה קבעתם שהוא הטוב בעולם
השב   •  10
מכביסט27/10/2012 18:59
כשפלה שיחק שם זו הייתה הליגה הטובה בעולם וסאנטוס הייתה הקבוצה הטובה בעולם. זה היה מזמן, יחסי הכוחות השתנו, הליגה הברזילאית היא בערך החמישית בטיבה, למרות שהיא עשירה מאוד.
השב   •  12
אני27/10/2012 19:02
השב   •  00
רונלדו שמונלדו27/10/2012 19:47
היום היא חמישית?
עוד פרשן בן 70 שראה הכל בחייו
איך אתה קובע דירוגים בין הליגות?
רק עיצה בשבילך תפסיק לדרג ליגות לעולם אי אפשר לדעת אתה גם מאלה שמבלבלים את השכל על הליגה האנגלית שהמוליכה שלה מול ספרדית אחת מקבלת 5 ומול ספרדית אחרת צריכה להזמין איטונג ושפכטל ולסגור את השער והרחבה
השב   •  10
1
דודו הדודאי27/10/2012 08:54
השב   •  91
אסור לפספס
נגןאינטימי: פאטצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
אינטימי: פטאצ'י מעניק מסאז' בירך לזהבי
נגןקבע שיא עולמי מטורף בעליות מתח ב-24 שעות
קבע שיא עולמי הסטרי בעליות מתח ב-24 שעות
נגןכמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
כמה כוכבי כדורגל אפשר לפגוש במשחק של מסי
נגןאתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
אתגר "נחש מי?" פדרי מול פרנקי דה יונג
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */