יום שישי, 05.07.2024 שעה 17:33

סרינה וויליאמס עלתה לחצי גמר אליפות סוף השנה

האמריקנית גברה 4:6 ו-4:6 על הראשונה בעולם, ויקי אזרנקה, שתתמודד על העלייה לחצי הגמר מול נה לי שגברה 4:6 ו-3:6 על קרבר. ניצחון לשרה אירני

|
סרינה וויליאמס. מנצחת בצורה מרשימה (רויטרס)
סרינה וויליאמס. מנצחת בצורה מרשימה (רויטרס)

סרינה וויליאמס הוכיחה הערב (חמישי) שוב כי היא הטניסאית הטובה בעולם כשניצחה את המדורגת מספר 1, ויקי אזרנקה 4:6 ו-4:6 וסיימה את הבית האדום המוקדם עם שלושה ניצחונות בשתי מערכות כשהיא במקום הראשון.

"שיחקתי טוב וצריך להיות טובה כדי לנצח את ויקטוריה. בטוחה שאפגוש אותה בהמשך הטורניר. הייתי רגועה למרות שפיגרתי בשתי שבירות, לא נלחצתי וחזרתי", אמרה וויליאמס בסיום.

המשחק החל עם שמירות על ההגשה, עד 3:4 לסרינה. האמריקנית בת ה-31 שברה ל-3:5, אבל אזרנקה החזירה מיד בשבירה. משחקון לא טוב של אזרנקה העניק לסרינה עוד שבירה ל-4:6 ואת המערכה הראשונה. אזרנקה פתחה מצוין את המערכה השנייה, שברה פעמיים ל-0:3, אבל סרינה לא נבהלה, שברה פעמיים וחזרה ל-3:3, השתיים שמרו על ההגשה עד שביתרון 4:5, סרינה שברה וסגרה עניין . 

נה לי הסינית שמרה על סיכוייה לעלות לחצי גמר אליפות סוף השנה של סבב ה-WTA כשניצחה במסגרת הבית האדום את אנג'ליקה קרבר מגרמניה 4:6 ו-3:6. עבור לי שהפסידה לסרינה וויליאמס בשתי מערכות, פתח הניצחון את סיכוייה מחדש, אך היא תצטרך לנצח מחר את הראשונה בעולם אזרנקה כדי לעלות לחצי הגמר.

עבור החמישית בעולם, קרבר זה היה הפסד שלישי ברציפות בבית המוקדם, אבל היא תצא מהטורניר הזה עם הרבה כבוד, בעיקר בגלל המשחק המדהים שלה מול אזרנקה.

למשחק מול לי הגיעה קרבר עייפה מנטלית ופיסית, אחרי ששיחקה יומיים ברצף מול שתי סרינה ואזרנקה. המשחק החל עם שלוש שבירות ברציפות, כשקרבר הוליכה 1:2, אבל הגרמניה התעייפה מהר ולי שברה בחזרה ל-4:4, המשיכה עם עוד שני משחקונים לזכייה במערכה. במערכה השנייה שיחקה לי מצוין, בעוד קרבר הולכת ודועכת.

נה לי, לא סתם היא עושה פרצוף (רויטרס)
נה לי. "יש לי עדיין סיכוי" (רויטרס)
 

הסינית ברחה ל-1:5, קרבר עוד שברה ושמרה כאקורד סיום ל-3:5, אבל לי סגרה עניין ואמרה בסיום: "יש לי עדיין סיכוי, ידעתי שקרבר שחקנית הגנה מצויינת והתכוננתי. אני מקווה לשחק מחר אפילו יותר טוב".

במשחק שנעל את היום, השיגה שרה אירני מאיטליה, הפתעת השנה, את הניצחון הראשון שלה בטורניר כשגברה 3:6, 6:2 ו-0:6 על סאם סטוסר האוסטרלית, התשיעית בעולם שנכנסה לנעליה של פטרה קביטובה שפרשה. אירני, שתשחק גם בטורניר הזוגות באיסטנבול, שברה ל-3:4 במערכה הראשונה ומשם המשיכה לזכייה בה.

סטוסר חזרה במערכה השנייה, ברחה ל-1:4, בדרך ל-2:6, אבל האוסטרלית נעלמה לחלוטין במערכה השלישית, ניפקה טעויות בלתי  מחויבות וחטפה בייגל מוצדק מהאיטלקיה מספר אחת בסבב הנשים, כיום שביעית בעולם. אירני תשחק על המקום השני בבית הלבן מול אגה רדוונסקה. שראפובה שגברה על אירני ורדוונסקה וכבר עלתה לחצי הגמר תשחק מול סאם סטוסר.

שרה אירני (רויטרס)
שרה אירני. יופי של משחק של האיטלקיה (רויטרס)
 

טור בחצי הגמר בטורניר באשקלון
בטורניר ה-ITF באשקלון על שמה של הילה בצלאלי, שנהרגה בתאונת טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות, עלתה הישראלית אקטרינה טור בת ה-18 לחצי הגמר. טור ניצחה ברבע הגמר את המדורגת 2 בטורניר, קסניה קירלובה מרוסיה 0:6 ו-4:6. טור, 1067 בעולם, גברה בסיבוב הראשון על הישראלית הבכירה בטורניר, דניז חזניוק.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */