יום שישי, 05.07.2024 שעה 15:06
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-0 0מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

פקולטת בית"ר: נקבעה הרצאה על נהיגה בשכרות

בקבוצה, שעדיין לא נחלצה ממעמקי הטבלה, ממשיכים במסורת ההרצאות לשחקנים. האוהדים חוטפים את הכרטיסים להפועל, היציע הצפוני ייפתח?

|
שחקני בית
שחקני בית"ר ירושלים מתכוננים (משה חרמון)

כנראה שהצרות בבית"ר ירושלים נעלמו ואין בעיות מקצועיות כי מחר, שימו לב, יגיע לבית וגן עו"ד עמיחי גולדבאום, לשעבר מדריך דיני תעבורה במשטרת ישראל, כדי להרצות בפני שחקני הקבוצה בנושא נהיגה בשכרות.

עו"ד גולדבאום, המתמחה בתחום התעבורה, ייתן לשחקנים עצות מעשיות במפגש שוטר - אזרח וכן יסקור בפני השחקנים את הכמות המותרת לשתייה על פי חוק, הרפורמה בענישה וכן את הסכנות הטמונות בנהיגה בשכרות. בבית"ר רוצים לתת ערך מוסף לשחקנים ואין יותר טוב מההתמודדות עם נהיגה בשכרות ולדעת איך לנהל שיחה עם שוטר.

ובבית"ר דווקא רואים את הדברים בצורה חיובית. "אנחנו כמועדון שגם מחנך וגם מהווה דוגמא חייבים להיחשף גם לדברים שמחוץ למגרש הכדורגל" אמר גורם במועדון ל-ONE.

הערב תגיע הקבוצה ללשכת ראש עיריית ירושלים, שם יחלקו מאות כרטיסים ו-500 מנויים למשחקי בית"ר לבני נוער בירושלים ותחתים אותם על אמנה נגד גזענות ואלימות בשיתוף הקרן לידידות שתרמה לבית"ר ירושלים 1.25 מיליון  ₪.

בית"ר תגיע בטירוף להפועל ת"א
אחרי הניצחון על בני יהודה, בבית"ר חושבים רק על דבר אחד: המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני הקרוב, כנראה באצטדיון טדי. ההיערכות של בית"ר למשחק מורכבת ולא פשוטה. בסיור של נציגים ממשרד התמ"ת נמצא ליקוי בטדי שקשור לבניית היציע הדרומי שאמור להסתדר בתוך יום או יומיים ובבית"ר ירושלים אומרים שהמשחק ייערך באצטדיון הביתי.

צפו בניצחון הבכורה של בית"ר י-ם

בשל הבנייה מחוץ לטדי, בעקבותיה נהרסו מאות מקומות חניה, קיימת בעיה חמורה של חניה עבור אוהדים שיגיעו למשחק ובמשטרה ביחד עם הקבוצה ועם המנהל מנחם נידם מנסים למצוא פיתרונות, כשהדבר הבוער הוא הפרדה בין אוהדי הפועל תל אביב לאוהדי בית"ר ומציאת מתחם חניה עבור האוהדים באדום. אמש (שני) התקיים דיון במשטרה בנושא וכן על כמות הסדרנים והשוטרים שיהיו במגרש ומסביב לאצטדיון. ההערכות מדברות בשלב הזה על כ-400 שוטרים וסדרנים וזאת מבלי לפתוח את היציע הצפוני.

בבית"ר קיימת דילמה בנוגע לפתיחת היציע הצפוני עבור אוהדי הקבוצה. בשלב הזה התקבלה החלטה להמתין ולראות מה קצב מכירת הכרטיסים למשחק לפני שמחליטים על פתיחת היציע הצפוני. אגב דריקטוריון הקבוצה החליט כי ביציע הצפוני לא ימוקמו אוהדי הפועל תל אביב מה שעושי לפגוע בהכנסות הקבוצה אם הוא לא ייפתח עבור האוהדים בצהוב-שחור. האוהדים האדומים ימוקמו ביציע הצפון מערבי ורק 1,800 כרטיסים הוצאו למכירה ליציע זה.

עד כה נמכרו 3,500 כרטיסים. כרטיסי הנוער נחטפו במכירה מוקדמת וכעת מוצעים למכירה כרטיסי מבוגר במחיר של 70 ש"ח. על מנת למשוך כמה שיותר אוהדים למשחק, בית"ר מציעה כרטיס חינם לכל מי שירכוש מנוי למשחקי הקבוצה. גם עמותת האוהדים מנסה לגייס אוהדים ובפגישה עם היו"ר, איציק קורנפיין, הועלו מספר רעיונות כדי למשוך כמה שיותר אוהדים לטדי. חשוב לציין כי אם ויגיעו 14,000 צופים למשחק, בית"ר תכניס לקופת המועדון כ-800 שקלים.

אוהדי בית&qout;ר (משה חרמון)
אוהדי בית"ר. מחכים בקוצר רוח ליום שני (משה חרמון)
 

"בעונה שעברה לא הערכנו נכון את כמות האוהדים שהגיעו למשחק מול מכבי חיפה אחרי שטדי שופץ והגיעו אלפי אוהדים שלא היה ניתן למכור להם כרטיסים כי הכל אזל", מסבירים בבית"ר, "האוהדים שלנו לא ממהרים לקנות כרטיסים במכירה מוקדמת ולכן אנחנו בדילמה האם להסתפק בכמות הכרטיסים שהוצאו למכירה עד כה שזה נע סביב ה-10,000 או מראש לקחת סיכון, להוציא עוד כרטיסים למכירה ולפתוח את היציע הצפוני ולקוות שיגיע קהל וימלא אותו, כי העלות של פתיחת היציע הצפוני גבוהה". סיכמו במועדון.

במשטרה יקיימו מספר פגישות עבודה עם נידם לקראת המשחק. המשטרה דורשת הפרדה מוחלטת בין אוהדי בית"ר והפועל בשל היריבות בין מחנות האוהדים והשאיפה למנוע ככל הניתן מגע בין אוהדי שתי הקבוצות. בנוסף, הודיעה משטרת ירושלים כי תנקוט ביד קשה ובחוסר סבלנות כלפי מתפרעים.

בפגישה שהתקיימה בין ועד עמותת האוהדים לאיציק קורנפיין, היו״ר לא הסתיר את מורת רוחו על ההודעה שהוציאה העמותה בזמנו על כך שנפדה צ׳ק של העמותה על ידו, והוציאה הודעה אישית נגדו בתקשורת. בסופו של דבר יושרו ההדורים בין הצדדים. ״ניקינו את השולחן, טובת בית״ר עומדת על הפרק ואנחנו נמשיך לשתף פעולה כדי שלקבוצה יהיה עתיד טוב יותר״, אמר אחד מאנשי עמותת האוהדים.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */