יום שני, 08.07.2024 שעה 13:11

6 שחקני נבחרת לא יוכלו ליטול חלק בקמפיין הבא

כדוריד: נאמן, מירקוס, לנגליב, חליפי, אברהם ולוזון לא בקריטריון סגל הזהב ולא יכולים להגיע לאימוני הבוקר. נאמן: "לא מחרימים. יש סימני שאלה"

|
עופר לוזון. בעיה מול נבחרת ישראל (יניב גונן)
עופר לוזון. בעיה מול נבחרת ישראל (יניב גונן)

בלאגן בנבחרת הכדוריד. שישה שחקנים בכירים בנבחרת, יואב נאמן, דן מירקוס, אמיר לנגליב, איציק חליפי, גל אברהם ועופר לוזון, לא יהיו בקמפיין הבא של הנבחרת. הבעיה צצה בעקבות ההחלטה להקים סגל זהב לנבחרת, הכולל קריטריון גיל שהשישה לא עומדים בו.

סגל הזהב מתאמן בבקרים ומקבל תנאי שכר, אימונים נוספים ותרגולי אתלטיקה וטקטיקה. השישה ששייכים לנבחרת לא יכולים בכל מקרה להגיע לאימוני הבוקר, מכיוון שלכולם עבודות רגילות אליהם הם מחויבים מן הסתם להגיע. מעבר לכך, אם השישה ישתייכו לנבחרת, ייווצר פער, שכן הם יוכלו להתאמן רק באימוני אחר הצהריים.

לוזון, לנגליב ואברהם ויתרו מראש והודיעו על פרישתם מהנבחרת, ללא כל קשר לזימונים שייקבעו בימים הקרובים. נאמן, מירקוס וחליפי עוד לא הודיעו על החלטתם וצפויים לקבל אותה לאחר שיידעו אם זומנו לנבחרת.

יואב נאמן דיבר על המצב הבעייתי: "קודם כל אני רוצה להבהיר שאנחנו לא מחרימים. זו מילה קשה. לכל אחד יש סיבות משלו לעשות את זה. אנחנו פשוט לא יכולים להגיע לאימוני הבוקר. זו הסיטואציה שנוצרה והיא מחייבת אותנו לזרז את יום ההחלטה שלנו ושל הצוות המקצועי, אם אנחנו צריכים להיות חלק מהנבחרת. מעבר לכך אם זו החלטה נכונה בעקבות היווצרות סגל הזהב והפערים שייווצרו. צריך לחשוב אם זה מקדם את הנבחרת והכדוריד. יש הרבה סימני שאלה".

יואב נאמן (משה חרמון)
יואב נאמן. "לכל אחד סיבות משלו לעשות את זה" (משה חרמון)
 

נאמן הסביר: "סגל הזהב הומצא כדי שיהיה הבסיס שיוביל את הנבחרת. בסגל הזהב קבעו גיל יעד ואני לא עומד בקריטריון בכדי להשתייך אליו. אף פעם לא הציעו לי להיות בו. אני וחבריי רצינו לנצל את הפרוייקט הזה, רצינו להתמקצע בכדוריד יחד עם שאר הנבחרת, אך אין לנו אופציה".

"היושב-ראש דורון שמחי היה פרטנר שלנו וניסינו יחד איתו למצוא פיתרון כדי שנצליח להיות בנבחרת כמו שצריך. זה לא הצליח ברמה התקציבית. לשחקנים הוותיקים יש דרישות קצת אחרות, כי אנחנו אנשים עובדים עם משפחות. אנחנו לא יכולים להיות חלק מפרוייקט סגל הזהב, ומה שנשאר זה לראות אם אנחנו יכולים להיות בנבחרת ובאיזו מתכונת. מצד אחד אנחנו רוצים להיות בנבחרת, אך מצד שני זה יוצר פער וזו אכן בעיה שאנחנו מנסים לפתור", הוסיף נאמן.

גל אברהם. גם הוא לא יוכל ליטול חלק במשחקי הנבחרת (יניב גונן)
גל אברהם. גם הוא לא יוכל ליטול חלק במשחקי הנבחרת (יניב גונן)
 

"אם ייתנו לי את הבחירה, אנסה להפוך עולמות וקצת להתגמש כדי לפחות שאוכל להיות בנבחרת בטווח הקרוב. השאלה אם מבחינת המאמנים זה רלוונטי", סיכם השחקן.

יושב-ראש האיגוד, דורון שמחי, הגיב על הבעיה: "הנבחרת הבוגרת ממשיכה להתאמן במתכונת הישנה בשעות אחר הצהריים. נוספו אימוני בוקר לסגל הזהב וזה לא אמור להשפיע. אנחנו נעשה התאמות כדי שזה יתאים לכולם. נעשה הכל על מנת שכל השחקנים יהיו בתוך המערכת. אנחנו רוצים את כל השחקנים בנבחרת. אני מקווה שנמצא את המתווה הנכון ושכל הדברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר".

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */