יום ראשון, 06.10.2024 שעה 10:41
ליגת ווינר סל 24-25
00-00עירוני קריית אתא
00-00הפועל עפולה
00-00עירוני נס ציונה
00-00הפועל ירושלים
00-00הפועל גליל עליון
00-00בני הרצליה
00-00הפועל ת"א
00-00עירוני רמת גן
00-00הפועל חיפה
00-00מכבי ת"א
00-00גלבוע/גליל
00-00אליצור נתניה
00-00הפועל ב"ש/דימונה
00-00הפועל חולון
לוח משחקים
  • עירוני קריית אתא
  • ראשון, 06/10, 19:45
  • הפועל עפולה
  • הפועל גליל עליון
  • ראשון, 06/10, 20:00
  • בני הרצליה
  • עירוני נס ציונה
  • ראשון, 06/10, 21:05
  • הפועל ירושלים
  • גלבוע/גליל
  • רביעי, 09/10, 18:50
  • אליצור נתניה
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • רביעי, 30/10, 20:15
  • הפועל חולון
  • הפועל ת"א
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • עירוני רמת גן
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 31/12, 00:00
  • מכבי ת"א

דייסון: הקהל פה נהדר, ברקוביץ': זה היה נוק-אאוט

גארד חולון, שכיכב ב-62:84 על אשדוד, מרוצה. בירנבוים על התצוגה ההגנתית של ראשל"צ ב-90:101 על אילת: "השחקנים ישמעו ממני". צפו בתקצירים

|
ג´רום דייסון מודה לאוהדים בסיום (משה חרמון)
ג´רום דייסון מודה לאוהדים בסיום (משה חרמון)

הפועל חולון פתחה הערב (ראשון) את עונת 2012/13 בליגת העל בכדורסל עם תצוגה נפלאה במגרשה הביתי וניצחון גדול - 62:84 על סגנית האלופה, מכבי אשדוד. הקבוצה של דן שמיר שלטה במשחק למן פתיחתו ולא השאירה לאורחים שום סיכוי, כאשר ג'רום דייסון מנצח על החגיגה עם 23 נקודות.

מאמן המנצחת, דן שמיר, אמר בסיום: "ההכנה נמדדת במשחקים הראשונים, אז כמובן שכיף להתחיל ככה. היה לנו שבוע טוב מאוד של הכנה, אבל המבחן יהיה להשתפר לכל אורך העונה. ביססנו את העובדה שזו קבוצה שרוצה שההגנה שלה תהיה מאוד חזקה, הגנה שתאפשר לנו לרוץ".

שמיר דיבר על מה שמצפה לקבוצה העונה, עם המשחקים בליגה ובאירופה: "אנחנו שמחים, אבל הולך להיות שבוע קשה בו נשחק גם ברביעי. זה יהיה כך כל שבוע בגלל המשחקים באירופה. לשחק באירופה זה אתגר גדול שלקחנו על עצמנו כחלק ממה שאנחנו רוצים לעשות בחולון בשביל המועדון, הקהל והליגה.

"כל מי שנמצא במערכת הזו עושה הכל כדי שתהיה קבוצה וזה לא פשוט. זו חוויה אחרת למועדון, קפצנו על המציאה לשחק באירופה, אבל זה לא יהיה קל כי אנחנו קבוצה שחיה על אנרגיות ונצטרך לעשות זאת כל משחק. אם אנחנו רוצים לעמוד באתגר הזה של שני משחקים טובים בשבוע, נקווה להתחיל כך כבר השבוע".

צפו בחולון מביסה את מכבי אשדוד

שמיר: המטרה היא להשתפר לאורך העונה

על זאק רוזן, שלא בלט מול אשדוד, אמר שמיר: "אני חושב שזאק מגלה שיפור ועושה תהליך של התאמה לכדורסל הישראלי במהירות גדולה. אני בטוח שהוא יהיה טוב יותר. הוא קבע את הטון של המשחק כבר מהתחלה ואני מרוצה מההתקדמות שלו. הוא לא יהיה מורן רוט מיד ולא חיפשנו מישהו שיהיה מורן רוט, חיפשנו שחקן שיוכל להיות שחקן ליגה טוב ואני מאוד מאמין בו".

רוזן מול יזרעאלי. המאמן מרוצה (משה חרמון)
רוזן מול יזרעאלי. המאמן מרוצה (משה חרמון)
 

השחקן המצטיין, ג'רום דייסון, אמר: "היה לנו שבוע אימונים מצוין והבאנו את אותה אינטנסיביות לכאן. אני מאוד שמח על התצוגה האישית והקבוצתית שלנו, כי במשחקי ההכנה גם אני לא הייתי ממש טוב וגם הקבוצה, כך שמאוד נהניתי מהיכולת שלנו הפעם. אהבתי כל רגע של הקהל שלנו, ציפיתי לזה, אמרו לי שיש לנו את הקהל הטוב ביותר וזה בדיוק מה שהם הראו. אני מאמין שנצליח להביא את אותה אנרגיה ליום רביעי בחיפה, כי יש לנו קבוצה מצויינת שקשה מאוד לעצור, גם בהגנה וגם בהתקפה ואני מקווה שנגיע לשם אגרסיביים בדיוק כמו הפעם".

דייסון קולע (משה חרמון)
דייסון קולע. "יש לנו קבוצה מצויינת" (משה חרמון)
 

בצד המפסיד לא נשמעה אותה אופטימיות והמאמן, עופר ברקוביץ', אמר: "זה היה נוק-אאוט מהיר. לא הצלחנו לחזור או לפתח את המשחק בדרך שרצינו וציפינו. צריך ללמוד מהמשחק הזה הרבה על עצמנו, מה צריכים לעשות, כי הדרך בה שיחקנו לא ראויה לדרישות של הליגה ולציפיות שלנו. אני מקווה שמהסטירה הזו נקום, מאמין שעד שבוע הבא נעשה התאמות, כי בלשון עדינה לא היינו דומים הפעם לקבוצת ליגת על. כל הכבוד לחולון, הם השיגו את הניצחון בקלות ובצדק".

ברקוביץ´ לא יודע מה לעשות (משה חרמון)
ברקוביץ´ לא יודע מה לעשות (משה חרמון)
 

דרור חג'ג' היה גם הוא מאוכזב: "לא היינו במשחק כבר מהרבע הראשון, בעצם בשום שלב. אני לא יודע בכלל איך להתייחס למשחק, כי הצורה בה שיחקנו זו לא צורה של קבוצה ואני חושב שאחרי טורניר ווינר, בו הצגנו כדורסל טוב, נצטרך למצוא את הדרך לחזור ליכולת משם, כי לפי איך שנראינו כאן, אין סיכוי שנגיע למשהו. בסך הכל אנחנו קבוצה צעירה שיכול להיות שהעליות והירידות בה יהיו גדולות, נצטרך לעשות את ההתאמות לאגרסיביות ולאנרגיה".

דרור חג´ג´ יודע שמשהו לא עובד (משה חרמון)
דרור חג´ג´ יודע שמשהו לא עובד (משה חרמון)
 

סולומון: עוד ניענש על הגנה כזו, בירנבוים: הוא צעיר, אבל צודק

מכבי ראשל"צ לא התקשתה לנצח בביתה את הפועל אילת 90:101 בתצוגה התקפית מרשימה. לא פחות מששה שחקנים קלעו 13 נקודות או יותר במדי המנצחת, שנהנתה מערב התקפי נפלא, אך ערב הגנתי טוב פחות.

צפו בראשל"צ עם 2 מ-2 אחרי אילת

הפורוורד הצעיר אור סולומון, שסיים עם 13 נקודות, אמר בסיום: "הפעם קלענו מעל 100 נקודות, אבל לא כל משחק נגיע לתוצאות כאלה בהתקפה. קבוצות אחרות יענישו אותנו על ההגנה שלנו. למרות זאת, הבאנו אנרגיות וזה חלק חשוב מהניצחון. זו ליגה ארוכה, כל ניצחון חשוב ואנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר".

על עצמו אמר סולומון: "אני מחכה להזדמנויות שלי. עשיתי את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר, השנה עשיתי התקדמות. אפי ומתן נותנים לי ביטחון בשיחות אישיות, מה גם שכל הישראלים פה חברים גם מחוץ למגרש. גם אדריאן בן אדם נחמד שכיף לשחק איתו, רואים את הנוכחות שלו, עוד שנה שאתה לומד אותו זה בכלל עוזר". אז מה המטרות של הפורוורד בן ה-19? סולומון לא חושב רחוק: "תן לי לסיים את העונה, אחרי זה יש לי את המטרות של נבחרת העתודה, לא חושב מעבר לזה".

יוטר חוגג עם האוהדים. סולומון נהנה לשחק איתו (יניב גונן)
יוטר חוגג עם האוהדים. סולומון נהנה לשחק איתו (יניב גונן)
 

אמנו של סולומון, אפי בירנבוים, הסכים עם הפורוורד: "למרות שאור סולומון בחור צעיר, הוא צודק בנושא ההגנתי. לא הספקתי לדבר עם השחקנים, אבל הם ישמעו ממני. לזכותו של עודד יאמר שהוא הבין שהוא מפסיד והוא פירק את המשחק למשחק של גארדים. לא ידענו לענות על זה בתבונה, כל מה שהיינו צריכים לעשות זה להרים את הראש ולחלק את המסירות נכון, אבל ברגע שהם הפכו את זה לכל-כך לא מסודר, היה לנו קשה. הם הלכו מהר לסל, זרקו והלכו לריבאונד, אני שמח שכמה חבר'ה ידעו לקחת את העניינים לידיים. שחקנים צעירים צריכים ללמוד מזה, אדריאן וחנוכי ידעו לעשות את זה טוב".

המאמן פירגן לחניכיו: "אני מאוד מרוצה מהחבר'ה שלנו, שיודעים לפרגן אחד לשני. היו לנו שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות ונתנו את מה שיש להם. זה דבר מאוד חשוב לקבוצת כדורסל. זה עוזר לנו מאוד לשחק עם 8-9 שחקנים, אור סולומון מתפתח מול העיניים לשחקן, בכל סיטואציה צריך לתת לו לעלות ולהראות את היכולות שלו, הוא עובד כמו שחקן שרוצה להיות ברמה הכי גבוהה. כולם מקבלים את אותו קרדיט והרוטציה הזאת תעזור לנו בהמשך".

בירנבוים. למרות הניצחון, המאמן כועס על ההגנה (חגי ניזרי)
בירנבוים. למרות הניצחון, המאמן כועס על ההגנה (חגי ניזרי)
 

על המשחק הבא, מול האלופה, אמר בירנבוים: "מכבי תל-אביב היא קבוצת יורוליג עם שישה זרים, עם הישראלים הכי טובים בשוק כמו מורן רוט ולנדסברג, אנחנו צריכים לעבוד ולהסתכל על עצמנו. זה פאזה אחרת לבוא ליד אליהו ולשחק מול קבוצת יורוליג".

מן הצד השני אמר המאמן המפסיד, עודד קטש: "בשום שלב לא היינו ברמת אגרסיביות הגנתית. פה ושם קצת לחצנו, אבל זה היה יותר חוסר ריכוז שלהם מאשר הגנה שלנו. אנחנו מתחילים משחקים לא טוב, זה ניסיון שאנחנו צריכים לאסוף. קיבלנו ברבע הראשון 29 נקודות ו-54 בחצי, לא ציפינו לקלוע 110 נקודות כדי לנצח פה. אנחנו לא מביאים למשחק אפילו 50 אחוז ממה שאנחנו עושים באימונים.

עודד קטש חסר אונים (יניב גונן)
עודד קטש חסר אונים (יניב גונן)
 

"ידענו שצריכים להביא את האקסטרות הנכונות, זה עניין של בגרות, לדבר על הדברים עוד ועוד, אני רוצה להאמין שכמה שיותר מהר נהיה יותר קשוחים. יש לנו יכולות, גם הגנתיות, לפעמים מרכיבים קבוצה גם מאינדיבודאלים שהם לא הכי קשוחים. גם בשבוע שעבר לא הייתי מרוצה מאיך ששיחקנו, יש דברים שאין מה לעשות איתם. המרחק זה עובדה, צריך להתמודד עם זה. אני לא מאמין בדברים האלה, אני מאמין במחוייבות, צריכים להשריש מחוייבות לשחקנים, לא משנה איפה משחקים, בבית או בחוץ".

טוני יאנגר הסכים עם מאמנו: "האינטנסיביות והאגרסיביות שלנו כקבוצה צעירה לא הייתה מספיק טובה. אנחנו צריכים להבין שצריך לשחק טוב בשני צידי הפרקט, יש לנו עוד הרבה זמן כדי לתקן את זה".

צפו בחיפה מביסה את גלבוע/גליל

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */