יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:46

צפו: ברצלונה, צסק"א ופאו ניצחו, הצגה של סופו

בית ד': נבארו בלט עם 13 ב-49:67 על ריטאס, ניצחונות גם לרוסים ולבשיקטאש. בית א': 19 לסופו מול קאנטו. ניצחון לאלבה בבית של מכבי. צפו בתקצירים

|
נבארו חוגג עוד 13 נקודות לאוסף המכובד(GettyImages)
נבארו חוגג עוד 13 נקודות לאוסף המכובד(GettyImages)

ברצלונה כבר במאזן של שני ניצחונות אחרי 49:67 על ריטאס וילנה בליטא בעיקר הודות למלך הסלים של היורוליג בכל הזמנים, חואן קרלוס נבארו.

המשחק החל באחוזים נמוכים והתקפות ארוכות מהפתיחה. 5,000 אנשים ראו את האורחים עולים ל-8:13 אחרי רבע אחד עם הרבה הגנות ומעט התקפות.

המגמה הזו נמשכה לאורך רוב המשחק אך ריטאס התאוששה קצת ברבע השני כדי להוריד את ההפרש עד ל-2, 25:27 במחצית לאורחים.

הרבע השלישי היה רגע השבירה מצד ריטאס שלא הצליחה להתמודד כמו שצריך עם ההגנה האגרסיבית של הספרדים והיתרון צמח ל-11. מכאן לא הצליחו יותר לחזור והמשחק הסתיים ב-49:67 וניצחון שני בבית ד'.

ג'ו אינגלס גם בלט עם 11 נקודות, בנוסף לנבארו. שאראס היה חלש וקיבל 2 דקות בלבד ללא ניסיון של ממש להשפיע על ההתמודדות. לאון רדוסביץ' קלע 11 אצל ריטאס.

בארסה חגגה, צסק"א התקשה בסרביה

במשחק נוסף בבית הזה, שהוגדר כמשחק המרכזי של הערב ניצחה צסק"א מוסקבה את פרטיזן בלגרד אחרי הארכה 71:76 בבלגרד בעיקר הודות ל-30 נקודות של סוני ווימס הרכז המצוין. המשחק היה צמוד לרוב אורכו ואחרי רבע ראשון בו שתי הקבוצות לא הרבו לקלוע (13:14) עלתה צסק"א חזקה יותר וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 8 (31:39).

הסרבים קיזזו את היתרון ושמרו את המשחק צמוד במחצית השניה עד שהצליחו להשוות עם סל של בוגדן בוגדנוביץ' דקה לסיום שהשווה ל-62:62. הקבוצות השתחררו בהארכה והסלים לא הפסיקו לבוא עד שהרוסים ברחו ליתרון שסוכם בניצחון ב-5 נקודות. הניצחון עיצב את בית ד' עם שלוש קבוצות במאזן של שני ניצחונות ושלוש קבוצות במאזן של שני הפסדים כמובן.

קרטיס ג´רלס. 27 נקודות מפלצתיות (GettyImages)
קרטיס ג´רלס. 27 נקודות מפלצתיות (GettyImages)
 

עוד בבית ד', בשיקטאש עלתה גם היא למאזן של שני ניצחונות אחרי 76:81 על באמברג. הטורקים נצמדו בכך לספרדים בעיקר הודות לקרטיס ג'רלס שקלע 27 נקודות.

בשיקטאש כבר הוליכה ב-25 נקודות על פני היריבה מגרמניה ורבע אחרון מחריד הוריד ליתרון שנראה קטן. אנטו ג'אבל היה האיש שהשאיר את המארחים בתמונה עם 21 נקודות.

אלבה עם 0:2 בבית ב', הבית של מכבי, על חשבון שאלון
יריביתה של מכבי ת"א בבית ב' של היורוליג, אלבה ברלין, צברה עוד ניצחון, 71:74 על חשבונה של שאלון. דאון תומפסון השתולל עם 24 נקודות ו-8 ריבאונדים, דשון ווד קלע 19.

סטיד טשיקאמבוד קלע 20 נקודות במדי האורחת מצרפת שתארח בשבוע הבא את מכבי ת"א.

בית א': ניצחון קשה לפאו על קאנטו, 10 נק' לטיוס
פנאתאנייקוס אירחה ביוון את קאנטו שעלתה מהמוקדמות וגברה עליה בקושי 76:78 בזכות 19 נקודות של מיודעינו, סופוקליס שחורציאניטיס. הירוקים הובילו אחרי הרבע הראשון אך נרדמו מעט ברבע השני והקבוצה שמנגד הורידה לנקודה בירידה להפסקה.

טיוס מטביע. 10 נקודות לסנטר של הנבחרת בהפסד
טיוס מטביע. 10 נקודות לסנטר של הנבחרת בהפסד
 
ברבע השלישי זו שוב הייתה פאו ובסופו של דבר היתרון הספיק כשלשת ההתאבדות של מרקו קוסין לא צללה פנימה. שחקן נבחרת ישראל, אלכס טיוס, סיים עם 10 נקודות בצד המפסיד.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */