יום שישי, 20.09.2024 שעה 20:25

יוני ארליך ואנדרסון עלו לחצי הגמר בשטוקהולם

בזמן שרם מתכונן לניתוח, חברו שמשחק עם הדרום-אפריקני ניצח 2:6 ו-3:6 צמד אמריקני-שבדי. עכו: וינטרוב פרש. לוקסמבורג: ונוס חזרה לשחק וניצחה

|
יוני ארליך. שני ניצחונות מהתואר (GettyImages)
יוני ארליך. שני ניצחונות מהתואר (GettyImages)

בעוד הטניסאי אנדי רם מתכונן ליציאה לניתוח במפרק הירך, יוני ארליך עושה חיל בטורניר הראשון שלו עם קווין אנדרסון מדרום אפריקה. השניים עלו הערב (חמישי) לחצי גמר טורניר שטוקהולם עם ניצחון קל על בראיין ביקר מארצות הברית ואנדראס סליסטרום השבדי 2:6 ו-3:6.

ארליך ואנדרסון השיגו שבירה בפתיחת המערכה הראשונה וברחו ל-2:4 ובהמשך שברו שוב ל-2:6. המשחק הוכרע כשארליך ואנדרסון שברו וברחו ל-0:3 במערכה השניה. משם הם כבר המשיכו לחצי הגמר. יריביהם בחצי הגמר ביום שבת יגיעו מהמפגש בין ננאד זימוניץ' הסרבי ורוברט לינשטד השבדי המדורגים 1 בטורניר לבין אריק בוטראק מארצות הברית ופול הנלי מאוסטרליה.

עכו: וינטרוב פרש
בטורניר עכו נרשמה אכזבה לאמיר וינטרוב. הישראלי שהיה אמור לקחת את הפיוצ'ר על סך 10,000 דולרים בהליכה, פרש עקב פציעה קלה בגב בפיגור 7:6 (8:6) ו-3:2 מול אדריאן סיקורה הסלובקי המדורג 457 בעולם.

וינטרוב, 199 בעולם, כבר הוליך בשובר השוויון של המערכה הראשונה 2:6 עם ארבע נקודות מערכה, אבל הסלובקי זכה במפתיע בשש נקודות רצופות וניצח במערכה. כשהסלובקי השיג שבירה במערכה השניה ל-2:3, וינטרוב פרש.

מי שעושה חייל בטורניר הנשים המקביל היא דניז חזניוק שניצחה ברבע הגמר את יאנה באצ'ינה מרוסיה 4:6, 7:6 (7:3) ו-4:6. חזניוק תשחק בחצי הגמר מול אולגה ברוזדה בת ה-26 מפולין המדורגת 719 בעולם.

אמיר וינטרוב. נאלץ לפרוש מטורניר עכו (משה חרמון)
אמיר וינטרוב. נאלץ לפרוש מטורניר עכו (משה חרמון)
 

ונוס חזרה וניצחה
בטורניר ה-WTA בלוקסמבורג, ונוס וויליאמס חזרה למגרשים וגברה אחרי משחק צמוד 6:7 (4:7) ו-4:6 על מונה ברתל מגרמניה, שחזרה מפיגור 4:0 במערכה הראשונה ו-3:0 בשנייה, אבל זה לא הספיק לה. ונוס תפגוש ברבע הגמר את האיטלקיה רוברטה וינצ'י.

גם יוליה גרגאס, בת ארצה של ברתל, נפרדה מהטורניר אחרי הפסד מפתיע 6:2 ו-6:4 למוניקה ניקולסקו מרומניה. גרמניה שכן ניצחה היא אנדראה פטקוביץ' שחוזרת מפציעה ארוכה וסיימה את העונה הלא מוצלחת של ילנה ינקוביץ' הסרבית, עם 5:7 ו-0:6.

ונוס מרוצה. חזרה לנצח (רויטרס)
ונוס מרוצה. עלתה לרבע הגמר (רויטרס)
 

דולגופולוב הופתע במוסקבה
בטורניר הקרמלין קאפ במוסקבה הפסיד במפתיע המדורג 1 בטורניר, אלכסנדר דולגופולוב מאוקראינה בסיבוב השני לאדוארד רוז'ה וסלין מצרפת 3:6, 7:5 ו-6:7 (6:8). בין הנשים עלתה לרבע הגמר אנה איבנוביץ' הסרבית עם 1:6 ו-4:6 על ולריה סלובביה מרוסיה. מריה קירילנקו נשארה הרוסיה היחידה ברבע הגמר אחרי 5:7 ו-4:6 על ירוסלבה שבדובה הקזחית.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */