יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:36

נייקי ביטלה החוזה שלה עם לאנס ארמסטרונג

רוכב האופניים ממשיך להסתבך. הפעם ענקית הספורט הודיעה כי היא נפרדת ממנו עקב פרשת הסמים. ארמסטרונג גם הודיע על עזיבת קרן "ליבסטרונג"

|
לאנס ארמסטרונג. ימשיך ללא נייקי (GettyImages)
לאנס ארמסטרונג. ימשיך ללא נייקי (GettyImages)

פרשת לאנס ארמסטרונג לא יורדת מסדר היום. הפעם רוכב האופניים שממנו נשללו שבע הזכיות בטור דה פראנס, מסיים את שיתוף הפעולה עם ענקית הלבשת הספורט נייקי ועם "ליבסטרונג", הקרן למלחמה בסרטן.

שבוע אחרי שארגון המלחמה בסמים בארצות הברית הוכיח כי ארמסטרונג השתמש בסמים אסורים והיה חלק מרשת סמים מאורגנת, עזב ארמסטרונג את הקרן שהשפיע על מיליונים להילחם במחלה.

למעשה, עזיבתו של רוכב האופניים את הקרן, כמו גם ההסתבכות שלו בפרשת הסמים האחרונה, הביאו את נייק שעמדה מאחוריו מעל עשור לבטל את החוזה עימו. הסיבה הרשמית לפי החברה היא שארמסטרונג שהשתמש בסמים לא יכול להיות עוד בקשר עם החברה.

"יש ראיות חותכות על כך שלאנס השתמש בסמים והונה את נייק מעל לעשור. צר לנו להודיע שאנחנו מסיימים את החוזה עימו. אנחנו לא סולחים על שימוש בחומרים אסורים בכל צורה שהיא. נמשיך לתמוך בקרן ליבסטרונג", טענה נייקי.

ארמסטרונג בתקופת השיא. שפל בקריירה (GettyImages)
ארמסטרונג בתקופת השיא. שפל בקריירה (GettyImages)
 

ארמסטרונג עצמו טען היום (רביעי) כי: "זה היה כבוד גדול לשרת את הקרן הזו כיושב-ראש בחמש השנים האחרונות. ההצלחה שלה הייתה בראש מעייניי תמיד. היום אני עוזב את תפקיד היושב-ראש, כדי לא לקשור את הקרן לכל ההשפעה השלילית של האירועים האחרונים".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */