יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:27

יאור: הליגה הלאומית תחרותית, עוד יקרו דברים

מאמן הפועל עפולה לא יוצא מגדרו לאחר ה-67:95 על אליצור רמלה במחזור הראשון: "יש עוד דרך ארוכה". צפו בתקציר הניצחון של עירוני ר"ג על נס ציונה

|
אבנר יאור.
אבנר יאור. "אנחנו במקום סביר" (עמית מצפה)

המחזור הראשון בליגה הלאומית בכדורסל נתן אמש (שלישי) הצצה לגבי השנה המרתקת שצפויה לנו. קיבלנו המון הפתעות, תבוסות לא צפויות ומנגד, משחקים צמודים ומרתקים שכללו מהפכים וקאמבקים גדולים.

באחת התוצאות החד צדדיות של אמש, שלחה הפועל עפולה הצהרת כוונות חד משמעית לליגה הלאומית עם ניצחון ביתי מוחץ 67:95 על אליצור רמלה.

הקבוצה של אבנר יאור שלטה במשחק מהפתיחה ולא נתנה סיכוי לרמלאים. אנתוני פישר היה הבולט אצל המנצחת עם 25 נקודות וארבעה אסיסטים. האקים רייט היה המצטיין אצל רמלה עם 16 נקודות ושבעה ריבאונדים.

מאמן הקבוצה, אבנר יאור, היה מרוצה ממשחק הפתיחה של קבוצתו: "פתחנו את העונה ברגל ימין כמו שרצינו, אנחנו נמצאים בהתחלה של דרך כמו כל הקבוצות וצריכים לעבוד קשה יום יום כדי להתקדם. יחסית לשלב הזה של פתיחת העונה, אנחנו נמצאים במקום סביר, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה".

יאור הוסיף על המשחק אמש: "אני לא חושב שאפשר להגדיר את המשחק כקל, היה שם הרבה מאמץ ואינטנסיביות שגרמה למשחק להתפתח בצורה הזו לאט לאט. מדובר בליגה תחרותית וצפופה והרבה דברים עוד יקרו בדרך, אנחנו בכל אופן מעדיפים להתרכז בעצמנו בכדי להתקדם".

בשבוע הבא תצא עפולה למשחק חוץ קשה מול אליצור קריית אתא, שניצחה בחוץ את באר יעקב ונראה כי מדובר במבחן כוח משמעותי ביותר ליאור ושחקניו: "מדובר בקבוצה מצויינת שהראתה זו מול באר יעקב, צפוי משחק ממש לא קל".

צפו עירוני ר"ג מנצחת את נס ציונה

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */