יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:38

9.7 אחוזי צפייה ל-0:3 של ישראל על לוקסמבורג

המשחק ששודר בערוץ הראשון הגיע לפיק של 13 אחוזים. "חטופים" במקום הראשון בטבלה היומית עם 29 אחוזים, "יצאת צדיק" במקום השני עם 23 אחוזים

|
תומר חמד חוגג צמד בר
תומר חמד חוגג צמד בר"ג (יוסי ציפקיס)

נבחרת ישראל השיגה ניצחון שני בחמישה ימים על נבחרת לוקסמבורג במסגרת מוקדמות המונדיאל. אחרי ה-0:6 במשחק הראשון בין שתי הנבחרות, הנבחרת של גוטמן הסתפקה אמש (שלישי) בחצי מנה וגברה על היריבה החלשה 0:3 באצטדיון ר"ג.

בעקבות הניצחון העפילה ישראל למקום השני בבית שהיא מקדימה את נבחרת פורטוגל בהפרש שערים ואותה היא תפגוש במחזור הבא שייערך בחודש מארס. הניצחון של הנבחרת שודר בערוץ הראשון ורשם 9.7 אחוזי רייטינג ופיק צפייה של 13 אחוזים בסיום המשחק.

הסדרה "חטופים" של הזכיינית "קשת" בערוץ 2 ממשיכה להניב נתוני צפייה גבוהים גם בפרק השני והיא הגיעה ל-29 אחוזי רייטינג ומקום ראשון בטבלת הצפיות היומית. “יצאת צדיק" של חיים הכט תפסה את המקום השני עם 23 אחוזים ולמקום השלישי הגיעה "חדשות 2” עם 22.4 אחוזי רייטינג.

עוד בטבלת הצפיות: "המקור" (ערוץ 10) בפרק סיום העונה 8.3 אחוזים, “פולטיקה" (ערוץ 1) 6 אחוזים (שיא עונתי), “מבחן המנהיגות" (ערוץ 2) 10.8 אחוזים, “היום שהיה" (ערוץ 10) 6.6 אחוזים, “תוכנית חיסכון" (ערוץ 2) 12.5 אחוזים, “ערב טוב עם גיא פינס" (ערוץ 10) 7.4 אחוזים, “חדשות 10” עם 8.4 אחוזים ו"מבט" (הערוץ הראשון) רשמה 8.2 אחוזי רייטינג (שיא לשנת 2012).

עדן בן בסט חוגג (משה חרמון)
עדן בן בסט. אולי מול פורטוגל הנבחרת תהיה במקום הראשון (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */