יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:34

צפו ב-59:66 של גלבוע/גליל על דז'ורו דז'אקוביץ'

משחק הפתיחה בבלקנית: אלופת המפעל לא הרשימה, אך ניצחה בזכות מחצית שניה סבירה. סנדרס נפגע ברגלו. 13 לשמחון. ליובין: "גילינו לב, פחות כדורסל"

|
שחקני גלבוע/גליל. יש על מה לעבוד (יניב גונן)
שחקני גלבוע/גליל. יש על מה לעבוד (יניב גונן)

אלופת הליגה הבלקנית, גלבוע/גליל, לא הרשימה במיוחד במשחק הפתיחה שלה במפעל לעונת 2012/13 מול דז'ורו דז'אקוביץ' הקרואטית, אבל השיגה ניצחון 59:66 בגן נר. המשחק הועבר בערוץ ONE, ערוץ 50 ובערוץ 550 ב-HD וכאן באתר.

הקבוצה של ליאור ליובין שהפסידה במשחק הראשון שלה בליגת ווינר סל, המשיכה להציג יכולת ירודה גם ברבע הראשון במשחק. ההגנה שלה הייתה רכה ובדקות הראשונות היא ספגה מהקרואטים סלים רבים ללא התנגדות של ממש. מי שנכנסו לשחק הם יניב גרין ויועד בית יוסף שהצליחו לעצור את המפולת.

גלבוע/גליל ניסתה לחזור למשחק ברבע השני, אבל הייתה תקועה בהתקפה והפער שוב גדל, עד 27:36 במחצית.

ברבע השלישי חזרה גלבוע/גליל למשחק. סלים חשובים של עמית שמחון ועוד סלים של שמוליק ברנר העלו אותה ליתרון ראשון. היתרון הזה נשמר גם ברבע האחרון ובסיום המשחק ניצחו שחקניו של ליובין 59:66. מי שנפגע במהלך המשחק הוא ראקים סנדרס, שרגלו נחבשה.

בלטו בגלבוע/גליל: עמית שמחון 13, נמרוד טישמן 12, ברנדון האנטר 11, קני הייז 9.

צפו: גלבוע/גליל מנצחת בבלקנית

המאמן המנצח, ליאור ליובין, אמר בסיום המשחק: "הכל הולך לנו קשה בהתחלה. זה קשה גם תוך כדי, אבל בטווח הארוך זה טוב לנו. הפתיחה שלנו הייתה נוראית ויצרנו בור. קרו לנו דברים מוזרים תוך כדי כמו פציעה של ראקים סנדרס. לא היה פה כדורסל שאני אוהב לשחק, אבל אנחנו נעבור את התקופה הזו. גילינו לב, אבל פחות כדורסל. הייתה המון נחישות ועל זה אני שמח". 

רבע ראשון - 16:23 לדז'ורו דז'אקוביץ'
גלבוע/גליל פתחה בחמישיה עם: ברנדון האנטר, נמרוד טישמן, עמית שמחון, קני הייז וראקים סנדרס. ברנדון האנטר קלע שתי דקות מהפתיחה את הסל הראשון לגלבוע/גליל אחרי 5:0. טורומן קלע שלשה לקרואטים וקבע 2:10 לטובתם. מסאמבה שתיים קלות וטורומן שלשה, מה שקבע 6:18, המארחת נראתה רע. שלוש דקות לסיום הרבע נכנס לשחק יניב גרין כדי לספק עזרה בצבע. יועד בית יוסף וגרין סייעו לקבוצה לשפר את ההגנה ולצמק את ההפרש עד סיום הרבע.

דגן יבזורי. רבע ראשון לא טוב לאלופת הבלקנית (יניב גונן)
דגן יבזורי. רבע ראשון לא טוב לאלופת הבלקנית (יניב גונן)
 

רבע שני - 27:36 לדז'ורו דז'אקוביץ'
גלבוע/גליל שלטה על הנעשה בפרקט, אבל ההתקפות שלה לא הניבו פירות כלל. עם הזמן קיבלה הקבוצה של ליובין ביטחון וקני הייז סיים התקפה שקבעה 26:22, רק ארבע נקודות הפרש. עמית שמחון סוף סוף קלע מחצי מרחק אחרי אינספור החטאות וסיים דקות חלשות נוספות של גלבוע/גליל. יוסיף בלאיץ' העלה את הקרואטים ל-11 נקודות, עד שעמית ביר כץ קלע נקודות קלות בצבע, 36:27.

נמרוד טישמן. גם הרבע השני היה פושר (יניב גונן)
נמרוד טישמן. גם הרבע השני היה פושר (יניב גונן)
 

רבע שלישי - 47:48 לגלבוע/גליל
האנטר ושמחון פתחו את הרבע השלישי עם נקודות וצימקו ל-38:34 בלבד. גלבוע/גליל נצמדה לדז'ורו, אבל אז קלע מסאמבה וקבע 38:42. עמית שמחון צימק לנקודה, אבל קבוצתו לא ממש הרשימה. שמוליק ברנר קלע נקודות ראשונות והעלה את קבוצתו ליתרון ראשון, 42:43. במקביל התברר כי ראקים סנדרס נפגע ברגלו שנחבשה. ברנר קלע גם שלשה וקבע 43:48. היריבה צימקה עד ל-48:47 בסוף הרבע.

עמית ביר כץ. הרבע השלישי היה רבע המפנה (עמית מצפה)
עמית ביר כץ. הרבע השלישי היה רבע המפנה (עמית מצפה)
 

רבע רביעי - 59:66 לגלבוע/גליל
מסאמבה קלע שתי נקודות שש דקות וחצי לסיום והעביר את היתרון לקרואטים. עמית שמחון עשה זאת בצד השני והחזיר אותו לגלבוע/גליל, אבל מכאן החלה נדנדה. טורומן דייק בשלשה, אבל שוב גלבוע/גליל חזרה למשחק, 56:57. קני הייז גם הגדיל לארבע נקודות. נמרוד טישמן היה סוף סוף מרוכז וקלע נקודות חשובות כדי להעלות את היתרון לשש - 58:64. מכאן הקרואטים לא היו יכולים לחזור.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */