יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:08

בנזמה, ארבלואה וסילבה נפצעו, ראמוס: שער מרגיז

ריאל הנפגעת העיקרית מ'וירוס פיפ"א', לאחר שאיבדה גם את מרסלו וקואנטראו. בלם ספרד לאחר ה-1:1 מול צרפת: "הכל פתוח", דשאן: "הגיעה לנו נקודה"

|
בנזמה מחזיק את הברך לפני שהוחלף (רויטרס)
בנזמה מחזיק את הברך לפני שהוחלף (רויטרס)

בתוך ערב המשוגע אמש (שלישי) במוקדמות מונדיאל 2014, אחד המשחקים היותר אטרקטיביים על הנייר, סיפק דווקא כמות שערים נמוכה ביחס למשחקים האחרים. אלופת העולם ואלופת אירופה, ספרד, אירחה את צרפת למפגש ענקיות שהסתיים ב-1:1.

הרבה שערים לא קיבלנו, אך מה שכן קיבלנו, היה כמות גדולה של פציעות. בספרד, דוד סילבה ואלברו ארבלואה לא סיימו את המשחק, בעוד שוער ליברפול, פפה ריינה, נפגע בחימום. ארבלואה נפצע בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה. סילבה נפגע גם הוא באותו מקום ועדיין לא ידוע כמה זמן ייעדר, כאשר הדברים אמורים גם לגבי ריינה.

בצרפת, קארים בנזמה נפגע בברכו בהתנגשות עם קאסיאס ובוסקטס, מה שהכריח את המאמן, דידייה דשאן להחליף אותו, באוליבייה ג'ירו, כובש שער השיוויון. אפשר להגיד שהמפסיד הגדול ביותר מהערב הוא ז'וזה מוריניו, שחוץ מארבלואה ובנזמה, איבד גם את פאביו קואנטראו.

מאמן ספרד, וינסטה דל בוסקה, אמר לאחר המשחק: "לאחר השער שלנו נתנו להם להשתלט על המשחק, הם נלחמו במחצית השנייה והשיגו את השיוויון. הייתה לנו מחצית שנייה רעה מאוד. שלטנו במשחק, אך לא שיחקנו לעומק".

בלם ספרד, סרחיו ראמוס, שכבש שער, ציין: "השער שלי לא שווה כלום אם לא ניצחנו. עבדנו קשה במשך 90 דקות, חטפנו שער מרגיז לאחר שכבר ראינו את 3 הנקודות אצלנו בידיים. אי אפשר להאשים אף אחד בגול שחטפנו, היינו צריכים להגדיל את התוצאה עוד במחצית הראשונה. הבית עוד ארוך והכל פתוח, אך אנחנו יודעים שצרפת היא היריבה החזקה ביותר שלנו". ראמוס גם התייחס לפציעת חבריו לקבוצה, אלברו ארבלואה וקארים בנזמה: "חבל מאוד, אבל נראה מה הרופאים יגידו, אני מקווה שכולם יהיו בריאים".

ג´ירו בטירוף לאחר השער (רויטרס)
ג´ירו בטירוף לאחר השער (רויטרס)
 

מאמן צרפת, דיידיה דשאן, חושב שלקבוצתו הגיעה הנקודה: "אם היינו מפסידים את המשחק, זה היה לא הוגן. לקחו לנו שער חוקי. סבלנו בחצי הראשון, אך הגנו טוב, במחצית השניה היינו עדיפים והגיעה לנו לפחות נקודה".

בנזמה הוסיף: "במחצית השנייה ספרד הלכה אחורה. אנחנו יוצאים מפה ברגשות מעורבים, לקחנו נקודה מאלופת העולם והנבחרת הכי טובה בעולם. ספרד היא עדיין הפייבוריטית בבית".

ואן חאל. מצא זמן גם להתווכח עם השופט (רויטרס)
ואן חאל. מצא זמן גם להתווכח עם השופט (רויטרס)
 

ואן חאל: "עדיין לא עלינו למונדיאל"
במשחק נוסף, הולנד גברה 1:4 בתצוגה מרשימה ברומניה. מאמן האורנג', לואיס ואן חאל, היה מרוצה לאחר המשחק: "'הרגנו' את המשחק במחצית הראשונה. לקחנו סיכונים שהשתלמו, היינו מרוכזים ושיחקנו מצוין. אנחנו עדיין לא עלינו למונדיאל, אפילו אנדורה עדיין יכולה להשיג 12 נקודות".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */