יום שישי, 20.09.2024 שעה 23:29

בן בסט: רונאלדו בר"ג? האוהדים יבואו בשבילנו

חלוץ הנבחרת מכוון למשחק מול פורטוגל שעשוי להכריע את הקרב על המקום השני: "העובדה שנגיע עם אותו מספר נקודות אמורה להוסיף לנו ביטחון"

|
עדן בן בסט. הציוות עם חמד עובד (יוסי ציפקיס)
עדן בן בסט. הציוות עם חמד עובד (יוסי ציפקיס)

אם יש משהו טוב שקרה בשני המשחקים האחרונים מול לוקסמבורג, במהלכם נבחרת ישראל כבשה תשעה שערים ללא מענה, כולל ה-0:3 ברמת גן, היא העובדה שאחרי הרבה שנים נראה שהנבחרת מצאה סוף סוף צמד חלוצים אפקטיבי.

תומר חמד, שנמצא בראש טבלת כובשי השערים במוקדמות המונדיאל עם חמישה יחד עם אדין דז'קו ומסוט אוזיל, משתף פעולה בצורה נהדרת עם עדן בן בסט, שתרם שני שערים משלו בשני המשחקים האחרונים. בן בסט אמור כבר מחר להמריא חזרה לברסט ובראשון לפגוש את ליון במסגרת משחקי הליגה בצרפת.

בן בסט, ששמע על תוצאת התיקו של פורטוגל מול צפון אירלנד אמר ל-ONE: "למדנו שבכדורגל הכל יכול להיות. אחרי התוצאות האחרונות הכל נפתח מחדש והכל יכול להיות. העובדה שנגיע מול פורטוגל עם אותו מספר נקודות אמורה להוסיף לנו ביטחון, מה עוד שלמשחק תהיה חשיבות גדולה עבור הקהל שלא רק יסתפק בלראות את רונאלדו בר"ג, אלא יבוא וידחוף את הנבחרת שלנו. אנחנו צריכים את הקהל ורק יכולים להודות לו בשלב זה על התמיכה שנתן לנו".

על השאלה כיצד הנבחרת התכוננה אחרי השישייה במשחק הראשון אמר: "אני לא מסתיר את העובדה שהיה חשש שתהיה אופוריה, אבל אלי הכין אותנו בצורה הטובה ביותר כדי שחס ושלום לא תהיה איזו תקלה.

"אני שמח שהיינו מחוייבים וגילינו מהרגע הראשון את אותה נחיושת כמו בלוקסמבורג. יש לנו עכשיו עוד שני משחקי הכנה מול בלארוס ופינלנד במהלכם ננסה לתקן וללמוד עוד יותר את הדברים שגוטמן מנסה להשריש בנו".

בן בסט וחמד ימשיכו להוביל בחוד את הקמפיין הקרוב ורק חזרה לכושר משחק של איתי שכטר עשויה להחזירו בשלב הראשון לסגל, אבל לא להרכב.

נאתכו: פורטוגל זה אופרה אחרת

לגבי המשחק עם פורטוגל, כרגע עדיין לא ברור מתי הוא ייערך. המשחק מתוכנן ל-22 במארס, יום שישי, אולם בהתאחדות פועלים להזזת מועד המשחק כדי לא לחלל את השבת.

יש לציין כי כדי להזיז את המשחק, צריך את אישורן של כל הנבחרות בבית, מה שעלול להוביל לבעיה עבור ראשי ההתאחדות. אפשרות נוספת היא להקדים את המשחק לשעת צהריים מוקדמת (בדומה למה שהיה נגד יוון), מצב שגם הוא לא אידיאלי. בכל מקרה, אחרי תוצאות אמש, בהתאחדות מאמינים שלא משנה מתי ייערך המשחק, אצטדיון ר"ג יתמלא לראשונה בקמפיין.

רונאלדו. גם הוא מחכה למועד המשחק (רויטרס)
רונאלדו. גם הוא מחכה למועד המשחק (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */