יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:04

מסי כבש ב-1:2 של ארגנטינה, הקוון הצטלם עמו

מוק' המונדיאל: הפרעוש רחוק 3 שערים ממראדונה בכובשי כל הזמנים של נבחרתו אחרי ניצחון על צ'ילה, הקוון רצה מזכרת. בוליביה מחצה 1:4 את אורוגוואי

|
הקוון מצטלם עם מסי
הקוון מצטלם עם מסי

ארגנטינה עשתה לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) צעד נוסף לעבר המונדיאל בברזיל עם ניצחון חוץ 1:2 על צ'ילה שהעלה את מאזנה ל-20 נקודות בראש הבית הדרום אמריקאי של המוקדמות.

השערים של האלביסלסטה הובקעו תוך שלוש דקות במחצית הראשונה, כאשר ליונל מסי היה הראשון למצוא את הרשת בדקה ה-28 אחרי כדור עומק נהדר של פרננדו גאגו וגונסלו היגוואין השלים אחרי שעבר שני מגנים ושלח טיל לרשת. הפרעוש העלה את מאזנו ל-31 שערים במדי הנבחרת, רק שלושה פחות מדייגו ארמנדו מראדונה במקום השלישי בכל הזמנים.

פליפה גוטיירס רק צימק בתוספת הזמן עבור צ'ילה, שנותרה על 12 נקודות אחרי 9 משחקים ותיאבק על המקום הרביעי המוביל ישירות לגביע העולמי.

הפתעה ענקית התרחשה בבוליביה, שם הדהימה הנבחרת המקומית את אורוגוואי כשהביסה אותה 1:4 בלה פאס. עבור הסלסטה היה זה הפסד שני ברציפות בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2014 ואילו הבוליביאנים חגגו את ניצחונם השני בסה"כ מתוך תשעה משחקים.

החגיגה של ה'לה ורדה' החלה כבר בדקה השישית. כדור קרן שהוגבה לתוך רחבת אורוגוואי הגיע לקרלוס סאוסדו שדחק מקרוב והקפיץ את עשרות אלפי האוהדים ביציעים.  בוליביה המשיכה לתקוף ובדקה ה-27 גואלברטו מוחיקה סידר לה את השער השני בבעיטה חופשית נהדרת. שש דקות בתוך המחצית השנייה, עלו המקומיים ל-0:3. שוב היה זה סאוסדו שדחק פנימה, הפעם אחרי בעיטה חופשית של רודי קרדוסו.

קרלוס סאוסדו מפיל את מקסי פריירה (רויטרס)
קרלוס סאוסדו מפיל את מקסי פריירה (רויטרס)
 

ארבע דקות עברו והחלוץ בן ה-33, שעד למשחק הנוכחי לא כבש מעולם בנבחרת (2 הופעות), השלים שלושער, נחשו איך? בנגיחה מקו השער אחרי הגבהה נוספת של רודי קרדוסו. לואיס סוארס הצליח רק להמתיק את הגלולה המרה בדקה ה-81 עם בעיטה חופשית שפגעה בחומה וחדרה לרשת של סרחיו גלארסה.

פראגוואי השיגה את ניצחונה השני בלבד במוקדמות והשאירה לעצמה סיכוי להעפיל למונדיאל, 0:1 בבית מול פרו, במאבק בין שתי האחרונות בטבלה. פאבלו אגייאר כבש את שער הניצחון בנגיחה בדקה ה-53.

אגייאר חוגג עם החברים. פראגוואי בתמונה (רויטרס)
אגייאר חוגג עם החברים. פראגוואי בתמונה (רויטרס)
 

במשחק נוסף נפרדו ונצואלה ואקוואדור ב-1:1. טיל אדיר מ-30 מטרים של חואן אראנגו העניק יתרון לוונצואלה בדקה ה-6, סגונדו קאסטיו הישווה בבעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-24.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */