יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:28

חשבתם אחרת? מטה אשר ומכבי פתחו עם ניצחון

עונת הכדורעף יצאה לדרך עם 0:3 של האדומים על חדרה ועם ניצחון זהה של הדאבליסטית על כפ"ס. 1:3 להפועל ירושלים על אליצור כרמיאל

|
דודוצקין בפעולה. ניצחון יפה בפתיחה (קובי אליהו)
דודוצקין בפעולה. ניצחון יפה בפתיחה (קובי אליהו)

ליגת העל בכדורעף יצאה לדרך ושתי המועמדות להאבק על תואר האליפות השלימו ניצחונות קלילים. ראשונה יצאה לדרך הפועל מטה אשר שגברה באולם בעין שמר על מנשה/חדרה/עמק חפר בשלוש מערכות 17:25, 20:25, 14:25. סבסטיאן פכרז הפולני שהצטרף העונה מהפועל כפר סבא בלט יחד עם חוסם האמצע החדש סלבה בצ'קלה, שחקן נבחרת העתודה. מוסר הקבוצה אריאל כצנלסון שהגיע ממכבי תל אביב, שיחק, למרות שלא התאמן ביומיים האחרונים עקב מחלה.

"משחק פתיחת עונה עלול להיות מוקש במיוחד במקום בו הפסדנו בעונה שעברה", אמר לאתר איגוד הכדורעף המאמן המנצח נעם כץ, "הגענו מוכנים ועשינו את המשחק קל עבורנו. אני שמח שניצחנו ופתחנו עונה עם חיוך".

בהדר יוסף גברה מכבי תל אביב על הפועל כפר סבא 0:3 (21:25, 14:25, 21:25) כשהיא בשליטה אך מציגה נפילות מתח לאורך הדרך. הצהובים שעברו מהפך כירורגי לקראת העונה עדיין עם סגל מצומצם אך המאמן זהר בר נצר יצא מעודד: "זה היה משחק פתיחת עונה טיפוסי עם הרבה טעויות. אני רואה דברים טובים אם מביטים לעתיד, כמו למשל אמיר וינרסקי שיכול להפוך לגורם משמעותי בקבוצה".

זהר בר נצר. פתח ביד ימין (מור שאולי)
זהר בר נצר. פתח ביד ימין (מור שאולי)
 

גם הפועל ירושלים פתחה עונה ברגל ימין, לאחר שהשלימה ניצחון ביתי בחוות הנוער על אליצור כרמיאל בארבע מערכות 25:23, 21:25, 22:25, 21:25.     

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */