יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:35

לוק הולץ: לא היינו אמיצים, ישראל מהירה וטכנית

מאמן לוקסמבורג אחרי ההפסד 3:0 בר"ג: "היינו להוטים לשחק טוב וזה לא עבד. במחצית השנייה היינו התקפיים, זה לא הספיק לנו. יכולים להוציא נקודות"

|
פטרס אובד עצות באצטדיון רמת גן (משה חרמון)
פטרס אובד עצות באצטדיון רמת גן (משה חרמון)

אווירה לא טובה בנבחרת לוקסמבורג לאחר ההפסד הנוסף לישראל (3:0) הערב (שלישי) באצטדיון רמת גן. מאמן הנבחרת, לוק הולץ, אמר בסיום: "היינו להוטים לשחק טוב לאחר התוצאה שספגנו במשחק הראשון בלוקסמבורג, אך לא היינו מספיק אמיצים".

המאמן ניתח את ההתמודדות מול הכחולים-לבנים: "במחצית הראשונה שיחקנו לא טוב. במחצית השנייה השתפרנו והיינו מעט יותר התקפיים, אבל זה לא הספיק לנו וכבר היה מאוחר מדי".

תשעה שערים ספגה הנבחרת מלוקסמבורג בסיכום שני המשחקים מול ישראל, שקטעו מומנטום חיובי שלה כאשר טרם המשחקים היא ספגה הפסד מינימלי לפורטוגל וסיימה בתיקו מול צפון אירלנד.

הולץ פרגן לנבחרת של גוטמן: "נבחרת ישראל מורכבת משחקנים טובים, הם טכניים ומהירים. היא שיחקה בצורה שונה משני המשחקים הראשונים שלה נגד רוסיה ואזרבייג'אן, נגדנו הם שיחקו בצורה טובה יותר".

לוק הולץ (משה חרמון)
לוק הולץ מוסר לגבאי (משה חרמון)
 

על הנבחרות האחרות בבית והמשחקים הבאים הוסיף: "שיחקנו בחודש שעבר נגד פורטוגל ושיחקנו טוב. היינו יכולים להוציא ממנה נקודה. אנחנו יכולים להוציא נקודות מנבחרות אחרות בבית אבל זה יהיה קשה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */