יום שבת, 05.10.2024 שעה 05:01

גוטמן: מחכה לנו מוקש, אני דורש שתגיעו מרוכזים

המאמן חושש משאננות נגד לוקסמבורג ב-18:00 וביקש מחניכיו: "תשמרו על דריכות". אוואט ישבור את שיא ההופעות לשוער בנבחרת, טיבי התלונן על כאבים

|
דקל, נאתכו, טיבי ומליקסון באימון המסכם (משה חרמון)
דקל, נאתכו, טיבי ומליקסון באימון המסכם (משה חרמון)

שוער וקפטן נבחרת ישראל, דודו אוואט, ישבור הערב מול לוקסמבורג את שיא ההופעות של שוער בנבחרת הלאומית כאשר יגיע ל-70. בכך יעקוף את בוני גינצבורג שרשם 69. במהלך מסיבת העיתונאים לקראת המשחק ניתן היה לחוש שלשוער לא נוח עם כל הסיטואציה בה נופה חברו, יוסי בניון. יחד עם זאת, בנבחרת משוכנעים שאוואט מודע הערב לגודל האחריות שמוטלת עליו כקפטן וכמי שאמור להנהיג את השחקנים היותר צעירים.

המאמן אלי גוטמן חושש משאנננות אחרי הניצחון המשכנע במפגש הראשון בין הנבחרות ובמהלך אסיפת הקבוצה הדגיש את הצורך לעלות עם אותן אנרגיות: "המשחק הזה הוא מוקש. אני דורש מכם עירנות, דריכות וזהירות. אנחנו נמצאים לפני המחצית השנייה ועלינו להשלים את המלאכה ולהשיג שש נקודות".

למעט שינוי אחד בהרכב בו יואב זיו יחליף את גל שיש הפצוע, לא צפויים בהרכב שינויים אחרים לעומת זה שפתח במשחק האחרון. איתן טיבי, שהתלונן על כאבים, אמור להמשיך במרכז ההגנה לצידו של דן מורי כאשר מאור מליקסון ימשיך כבורג מרכזי בקישר עם ביברס נאתכו ומהראן ראדי.

גוטמן חזר על ההוראות מהמשחק הראשון לומעט מליקסון שרשאי להחזיק יותר בכדור, כל יתר השחקנים יהיו חייבים לשחק בנגיעות מהירות מתוך מטרה להשריש בנבחרת הנעת כדור מסודרת מאחור ויציאה מסודרת להתקפות.

מסיבת עיתונאים של נבחרת ישראל

בנבחרת מודעים לרצון הגדול להשלים את המשימה הזמנית ולהשיג שש נקודות משני המשחקים: "אם נכבוש שער מהיר בפתיחה לוקסמבורג תפתח את המשחק ויהיה לנו הרבה יותר קל", אמר אחד השחקנים.

בהתאחדות לכדורגל עושים מאמן גדול כדי לגייס כמה שיותר קהל למשחק והצפי הוא ל-20 עד 25 אלף צופים.

תומר חמד ושיר צדק. החלוץ יפתח, הבלם יחכה על הספסל (משה חרמון)
תומר חמד ושיר צדק. החלוץ יפתח, הבלם יחכה על הספסל (משה חרמון)
 

הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, איתן טיבי, דן מורי, יואב זיו, גל אלברמן, ביברס נאתכו, מהראן ראדי, מאור מליקסון, עדן בן בסט ותומר חמד.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */