יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:32

הופעה 100 לרונאלדו, בנטו: מצפה שלא יושפע מזה

הבית הישראלי: CR7 יהפוך ב-21:45 מול צפון אירלנד לשחקן השלישי בפורטוגל שמגיע למספר המכובד. קואנטראו ייעדר. ב-17:00: רוסיה - אזרבייג'אן

|
כריסטיאנו רונאלדו במצב רוח טוב (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו במצב רוח טוב (רויטרס)

כריסטיאנו רונאלדו אוהב לשבור שיאים והוא מתקרב לאחד נוסף. קפטן נבחרת פורטוגל יערוך ב-21:45 את ההופעה ה-100 שלו במדים הלאומיים במשחק הביתי מול צפון אירלנד במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014 ובכך יהפוך לשחקן השלישי בלבד שעושה זאת אחרי לואיס פיגו ופרננדו קאוטו.

עם 37 שערים ב-99 משחקים, יעלה CR7 לדרגאו שבפורטו כשהוא סוחב פציעה בכתף, במטרה לעזור לנבחרתו לשפר עמדות אחרי ההפסד 1:0 לרוסיה ביום שישי.

מי שמסרב להצטרף לחגיגות ה-100 של רונאלדו הוא מאמנו, פאולו בנטו. "אני לא מצפה שמשהו אצלו יהיה שונה בגלל העובדה שהוא הגיע ל-100 הופעות. אני יודע שזה מספר שמעט מאוד שחקנים מגיעים אליו, אבל אני לא צופה שום דבר מיוחד בגלל זה".

על מצבו הפיזי של הקפטן אמר בנטו: "כולנו יודעים שכריסטיאנו נפצע בקלאסיקו, אבל הוא כשיר לשחק. אני מצפה ממנו להשתלב במבנה שיצרנו ולהראות את כל היכולות והאיכויות שלו במשחק".

המאמן התייחס גם ליריבה שתעמוד מולו: "צפון אירלנד נבחרת אגרסיבית, במיוחד בהגנה. הם קשוחים מאוד באחד על אחד ובעלי רוח חיובית, מה שאופייני לאירים".

בלמה הוותיק של צפון אירלנד, ארון יוז, לא סתר את דבריו של בנטו ואמר לקראת משחק החוץ: "אי אפשר לצפות שנחזיק בכדור אפילו ב-50 אחוז מהזמן. רוסיה הייתה פחות דומיננטית מול פורטוגל, אבל ניצחה וזה מה שאנחנו רוצים לעשות - להתגונן מאחור ולעקוץ אותם בהתקפות מתפרצות".

כריסטיאנו רונאלדו ופפה באימון. הקפטן עדיין סובל מפציעה בכתף (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו ופפה באימון. הקפטן עדיין סובל מפציעה בכתף (רויטרס)
 

בגזרת הפצועים, תחסר פורטוגל את מגן ריאל מדריד, פאביו קואנטראו, שסוחב פציעה במשפעה. מנגד, האורחים סובלים ממכת היעדרויות ואל הרשימה הארוכה שכוללת את שיין פרגוסון, מרטין פטרסון, ג'יימס מקפייק וכריס ברנט, הצטרפו גם אלכס ברוס וגרנט מקאן.  

במשחק הנוסף בבית 6, תארח המוליכה, נבחרת רוסיה, את אזרבייג'אן (17:00) באצטדיון לוז'ניקי שבמוסקבה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */