יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:55

מאמן לוקסמבורג: המטרה שלנו? לנצח את ישראל

למרות ה-6:0, לוק הולץ לא מאבד תקווה לקראת המפגש ב-18:00 ויבצע מספר שינויים בהגנה: "חייבים להיות אגרסיביים. לישראל שחקנים מהירים"

|
שחקני לוקסמבורג באימון (חגי ניזרי)
שחקני לוקסמבורג באימון (חגי ניזרי)

נבחרת לוקסמבורג קיימה מסיבת עיתונאים לקראת משחקה מול ישראל (, 18:00) באצטדיון רמת-גן.

לאחר שישראל הביסה אותה בתוצאה 6:0 בביתה, עושה רושם שהנבחרת של לוק הולץ מגיעה דרוכה יותר למשחק החוץ. בלוקסמבורג עדיין מעכלים את ההפסד שעצר מומנטום חיובי איתו פתחה הנבחרת את קמפיין מוקדמות המונדיאל, כאשר טרם המפגש ספגה הפסד מינימאלי 2:1 לפורטוגל וסיימה ב-1:1 את משחקה מול צפון אירלנד.

המאמן לוק הולץ התייחס למשחק האחרון בפתיחת מסיבת העיתונאים: "הייתי חייב לעשות ניתוח מעמיק של המשחק ולהבין איך הפסדנו ואיך זה שספגנו שישה שערים אחרי הרבה זמן שלא חטפנו כמות כזאת".

על נבחרת ישראל אמר המאמן: "הישראלים שיחקו טוב מאוד. הם הפתיעו אותנו בהתקפות המתפרצות שלהם והצליחו להבקיע כמות יפה של שערים במשחק האחרון. אין ספק שזה לא היה היום שלנו, נקווה ליום יותר טוב ונקווה להשיג את המטרה שלנו, לנצח את ישראל".

מיד לאחר מסיבת העיתונאים, יצאה הנבחרת מבית המלון בו היא שוהה לאצטדיון רמת-גן, שם ערכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. "אנחנו חייבים לתרגל דברים לקראת המשחק", הוסיף המאמן. "היה לנו יום ארוך ועדיין לא התאמנו לקראת המשחק. אנחנו חוזרים לאימונים ובמשחק עצמו אנחנו נהיה חייבים להיות יותר אגרסיביים ויותר מאורגנים, במיוחד בחלק ההגנתי. זה הכי חשוב".

הולץ: ישראל הפתיעה במתפרצות

"אחליט רק ביום המשחק לגבי שינויים, אם יהיו", אמר המאמן. "אני לא יודע באיזו טקטיקה ישראל תשחק, אבל יהיה משחק טוב וישראל מגיעה אליו בעמדה טובה. למרות זאת, ננסה לשחק טוב יותר מהמשחק ביום שישי. לישראל יש שחקנים חזקים, מהירים ואנחנו ננסה לשחק טוב יותר מולם".            

&qout; (חגי ניזרי)
"הישראלים הפתיעו אותנו בהתקפות המתפרצות" (חגי ניזרי)
 

טום שנל ייעדר, המאמן צפוי לערוך שינויים בהגנה
לוקסמבורג קיימה את האימון המסכם שלה אחרי מסיבת העיתונאים. טום שנל ייעדר מהמשחק, לאחר שנפצע ביום שישי והוחלף בדקות הפתיחה על ידי צ'ארלס לבק, שצפוי לשחק במקומו גם במשחק הקרוב. המאמן לוק הולץ צפוי יהיה לערוך מספר שינויים בהגנה שספגה שישה שערים ופישלה מול שחקני ההתקפה הישראלים.

אימון נבחרת לוקסמבורג (חגי ניזרי)
אימון נבחרת לוקסמבורג (חגי ניזרי)
 

על פי התרגול שביצעה לוקסמבורג באימון האחרון, בוקוביץ', יאניש וגרסון ככל הנראה יאבדו את מקומם בהרכב הפותח לטובת בלייס, לאנס והופמן ששותף בעשר הדקות האחרונות במשחק הראשון מול ישראל. בנוסף, שוקל הולץ לבצע שינוי עמדות בין כריס פיליפס למריו מוץ' שעשוי יהיה למצוא את עצמו במרכז ההגנה.

הרכב משוער: ג'ונתן ז'ובר, לאורן לאנס, אריק הופמן, מריו מוץ', גאי בלייס, כריס פיליפס, בן פאיאל, ז'יל בטמר, צ'רלס לבק, דניאל דה מוטה, אאורלין יואכים.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */