יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:59

"אין בעולם מנהל מקצועי זר לנבחרות הצעירות"

כוונתו של אבי לוזון, שאושרה במזכירות, מעוררת התנגדות בהתאחדות: "יש אנשים מקצועיים שיידעו לעשות את העבודה". ועדת הרפורמה תפרסם את מסקנותיה

|
אבי לוזון. לא כולם מרוצים מההחלטה (יוסי ציפקיס)
אבי לוזון. לא כולם מרוצים מההחלטה (יוסי ציפקיס)

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, אמור בינואר להכריז על זהות המנהל המקצועי לנבחרות הצעירות שאמור לקבוע בין היתר את זהות המאמנים שיעבדו תחתיו בנבחרות השונות.

לוזון כבר הודיע שיש בכוונתו למנות מנהל מקצועי זר ולא ישראלי, החלטה שכבר אושרה ע"י חברי המזכירות לכדורגל מתוך רצון להביא איש מקצוע מהשורה הראשונה עם העקרונות שלו וכזה שלא מכיר ומתערבב בפוליטיקה של הכדורגל הישראלי. כרגע הכוונה למנות מנהל מקצועי שיגיע מהולנד או גרמניה.

בחצי השנה הראשונה המטרה תהיה שהמנהל המקצועי יכיר מקרוב את אופיו של הכדורגלן הישראלי. יחד עם זאת, ולמרות שההחלטה אושרה במזכירות, יש לא מעט קולות שחושבים שמינוי מנהל זר אינו במקום.

"אין שום מקום בעולם שמביא מבחוץ מנהל זר שיפקח על הנבחרות הצעירות. יש לנו מספיק אנשים טובים ומקצועיים בארץ שמכירים את העבודה ויידעו לעשות אותה על הצד הטוב ביותר", אמרו גורמים בהנהלת ההתאחדות.

בהתאחדות היו מרוצים מאוד מתוצאות הנבחרת הצעירה שתשתתף במשחקי היורו שיתקיימו בארץ בקיץ הקרוב וה-1:4 אתמול על בלגיה חיזק מאוד את מעמדו של גיא לוזון. משחקי היורו יתקיימו בפעם הראשונה בארץ עם מיטב הנבחרות בעולם שאת זהותן ניתן יהיה לדעת בשבוע הבא לאחר משחקי הגומלין בפלייאוף.

ניר ביטון וגיא לוזון (משה חרמון)
ניר ביטון וגיא לוזון. הניצחון חיזק את מעמד המאמן (משה חרמון)
 

בנושא אחר, הוועדה הציבורית לרפורמה בכדורגל בראשות דודי כהן סיימה בימים אלו לגבש את מסקנותיה. ביום חמישי  תקיים הוועדה מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב ותציג את עיקר המסקנות.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */