יום שבת, 05.10.2024 שעה 05:16

קאפלו: עצרנו את רונאלדו, פפה: עדיין הטוב בעולם

רוסיה גברה 0:1 על פורטוגל, אבל כולם התרכזו ביכולתו של CR7. קרז'אקוב, כובש שער הניצחון: "התמודדנו איתו כמו שצריך". בנטו: "התוצאה לא הוגנת"

|
כריסטיאנו רונאלדו בפוזה שאומרת המון (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו בפוזה שאומרת המון (רויטרס)

בית 6 של מוקדמות המונדיאל אמנם עדיין רחוק מהכרעה, אך לאחר שלושה מחזורים נראה כי יש פייבוריטית שיכולה להתחיל לעשות סידורים לקראת הטיסה לברזיל. נבחרת רוסיה ניצבת ראשונה בבית כשלזכותה 9 נקודות, עם ניצחונות על שלוש הקבוצות שחולמות להתחרות איתה על הכרטיס למונדיאל - צפון אירלנד, ישראל ופורטוגל.

אמש (שישי) עשתה רוסיה את הצעד המשמעותי ביותר שלה עד כה לכיוון דרום אמריקה עם ניצחון ביתי 0:1 על פורטוגל החזקה, כשהיא מצליחה לנטרל לחלוטין את כריסטיאנו רונאלדו.

מאמן רוסיה, פאביו קאפלו, יודע שעצירת רונאלדו הייתה המפתח לניצחון: “השמירה על רונאלדו הייתה קבוצתית, פגשנו אותו קרוב עם קבלת הכדור והגבלנו את התנועה שלו. גם לשחקני ההתקפה היה חלק בשמירה עליו. מנענו ממנו לפתח מהירות עם הכדור ואני שמח מאוד שהוא לא נכנס למשחק".

על המשחק אמר קאפלו: “זה היה משחק קשה מאוד, הם קבוצה מצוינת, אך שיחקנו עם תשוקה שהיא הכח של הנבחרת הזו. התאמנו מצוין כל השבוע והייתה הרגשה שאנחנו הולכים לנצח. הקהל עזר לנו מאוד ואנחנו מקווים שהוא יגיע גם לשאר המשחקים כדי לדחוף אותנו קדימה".

רונאלדו (רויטרס)
רונאלדו עם הפנים בדשא. "לא נכנס למשחק" (רויטרס)
 

כובש שער הניצחון, אלכסנדר קרז'אקוב, שגם כבש צמד מול ישראל, דיבר גם הוא על המשחק: “חשבנו שהמשחק מול פורטוגל יהיה קשה מאוד, שיחקנו נגד אחד השחקנים הטובים בעולם, אבל הגיע לנו לנצח. התכוננו טוב לרונאלדו והתמודדנו איתו כמו שצריך".

בצד השני הפורטוגלים היו מאוכזבים מאוד מהתוצאה, במיוחד בהתחשב ביכולת שהציגה הנבחרת, שהייתה עדיפה לאורך 90 הדקות והחזיקה בכדור רוב הזמן. מאמן הנבחרת, פאולו בנטו, חושב שהתוצאה לא משקפת את יחסי הכוחות: “זו לא תוצאה הוגנת. לא נראינו רע ובסך הכל שיחקנו די טוב. הגבנו טוב לשער שהרוסים כבשו ולהחמצה שלנו בהתחלה. צריכים לתת קרדיט לרוסים ששיחקו מצוין. באנו לפה במטרה לנצח והגיע לנו לפחות תיקו".

פאביו קאפלו מרוצה מהנבחרת שלו (שי לוי)
פאביו קאפלו מרוצה מהנבחרת שלו (שי לוי)
 

בלם פורטוגל, פפה, הסכים עם מאמנו: “התוצאה לא הוגנת, לא היינו צריכים להפסיד את המשחק". על יכולתו של רונאלדו, אמר חברו לריאל מדריד: “הוא עדיין השחקן הטוב בעולם, למרות שלא הבקיע הפעם".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */