יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:12

בלאט: גם הספקנים ראו שהשיטה שלנו עובדת

מאמן מכבי ת"א היה מרוצה בעקבות ה-80:85 על מלאגה: "היה ברור שהם יחזרו למשחק, היקמן ואליהו היו נהדרים". אליהו: "הראינו אופי". צפו בתקציר

|
בלאט.
בלאט. "היו לנו מהלכים נפלאים" (האתר של מכבי ת"א)

מכבי תל אביב פתחה ברגל ימין את הופעותיה ביורוליג כשניצחה 80:85 את מלאגה במחזור הראשון במשחק חוץ בספרד. המאמן דייויד בלאט אמר לאחר המשחק: "אהבתי את מה שראיתי. יש לנו קבוצה טובה ויש עם מי לעבוד".

"שיחקנו חזק וביחד והיה לנו את האופי לנצח כאן באולם הקשה הזה. אין ניצחון יותר מוצדק מזה. לכל הספקנים, לכל אלה שאמרו שאין לנו שמות גדולים, כולם ראו שהשיטה עובדת והשחקנים שלנו כן טובים".

"ברוב המשחק שיחקנו יוצא מהכלל וזה מעודד מאוד שחבורה חדשה מצליחה תוך פרק זמן קצר להתנהל בצורה קבוצתית. נתנו מחצית ראשונה גדולה ופתחנו פור שהיינו זקוקים לו. היה ברור שמתישהו הם יחזרו למשחק. ברבע הרביעי שוב היו לנו מהלכים נפלאים עם כמה סלים גדולים של החבר'ה".

ליאור (אליהו) וריקי (היקמן) היו פנטסטיים, גם פניני ולוגאן. זו הייתה פרימיירה נהדרת להמון שחקנים חדשים שלנו כמו מורן (רוט), סילבן (לנדסברג) ובעיקר מלקולם תומאס, שהוכיח שלא צריך להיות גדול ומאסיבי כדי לשחק כביג מן אמיתי. הוא נתן לנו חסימות, ריבאונדים מעל הטבעת והמון אנרגיה, דברים שלא תמיד היו לנו, ומגיע המון קרדיט לבחור הזה".

ליאור אליהו אמר: "היה לנו חשוב מאוד להתחיל את העונה ברגל ימין ואני מאושר שעשינו זאת. לנצח בספרד זו תמיד הצלחה גדולה. היה משחק ברמה גבוהה. התחברנו יפה ונשארנו יחד. הראינו אופי, גם ברגעים היותר קשים לא נשברנו. נתנו הגנה טובה וקלענו את הסלים החשובים. בשבוע הבא מחכים לנו שני משחקים חשובים וקשים, מול ירושלים וסיינה, אבל כיף לבוא הביתה, אנחנו מחכים כבר למשחקים מול הקהל שלנו בנוקיה".

צפו בניצחון של מכבי על מלאגה בספרד
בלאט: שיהיה לילה שקט לכל הספקנים
      

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */