יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:12

רון קופמן קיבל מכות בראשו מאלמונים בגבעתיים

העיתונאי הותקף בשעה שישב במכונית שחלונותיה נופצו והוא סבל מחתכים ודימם בראשו. הרקע למעשה לא ברור, המשטרה חוקרת את המקרה

|
רון קופמן. דימם וסבל מחתכים (שוקה כהן)
רון קופמן. דימם וסבל מחתכים (שוקה כהן)

העיתונאי רון קופמן נפצע הערב (חמישי) באורח קל אחרי שישב במכונית ברחוב קריית יוסף בגבעתיים, הותקף על ידי אלמונים ונפגע בראשו. קופמן שדימם כתוצאה מהתקיפה, הובהל באמבולנס שהגיע למקום, לבית החולים "איכילוב" להמשך קבלת טיפול בחבלות בראשו.

הכל החל אחרי שבמד"א התקבל דיווח על אדם שהותקף בגבעתיים ונפצע. כשהאמבולנס הגיע לרחוב קריית יוסף, קופמן ישב ברכב שבו שני חלונות היו מנופצים.

פרט לכאבים בראשו, קופמן סיפר לאנשי מד"א שהוא סובל גם מכאבים בחזהו. בפניו אף היו חתכים שנבעו, ככל הנראה, מהזכוכיות של החלונות המנופצים.

עד ראייה שנכח במקום, סיפר ל-ONE על המקרה: "ירדתי כמו בכל ערב להליכה מתחת לבית שלי וראיתי אמבולנס ומשטרה סביב רון קופמן שהיה עם דם על הראש. הוא היה נראה בהלם מוחלט ושאלתי אותו אם הוא צריך עזרה או מים. הוא ענה לי שלא וניסה לצאת מהאוטו וללכת ברגל. אני לא יודע מה קרה שם, המשטרה סגרה את המקום".

אמבולנס (אור שפונדר)
אמבולנס. קופמן הובהל לבי"ח "איכילוב" (אור שפונדר)
 

בעבר פורסם שקופמן נמצא בבעיות כלכליות וחובות, שהובילו את הבנקים השונים להכריז עליו כפושט רגל. העיתונאי כבר הודה שיש לו בעיית הימורים ובמשטרה בודקים האם הרקע לתקיפה קשור לחובותיו. נכון לרגע זה, עוד לא ברור מהם הגורמים לתקיפה.

מתחילת 2010 נפתחו כנגד קופמן שבעה תיקים בהוצאה בפועל, ארבעה מהם בגין פסקי דין שניתנו נגדו ונגד חברת "קוף מדיה" שבבעלותו ושלושה תיקים בגין שיקים שלא כובדו.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */