יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:12

מליקסון תורגל ב-11, גוטמן: מאמין שנשחק כקבוצה

הקשר עשוי לפתוח ע"ח ורמוט החולה ב-21:00 מול לוקסמבורג במוק' המונדיאל. בכורה לשיש. גוטמן: "מי שלא מתרגש צריך לפרוש". אוואט: "לא מזלזלים"

|
שחקני הנבחרת מתאמנים בלוקסמבורג (ההתאחדות לכדורגל)
שחקני הנבחרת מתאמנים בלוקסמבורג (ההתאחדות לכדורגל)

כשהיא עם נקודה בודדת משש אפשריות, נבחרת ישראל תנסה להשיג הערב (שישי) ב-21:00 שלוש נקודות ראשונות בקמפיין מוקדמות המונדיאל כשתפגוש את לוקסמבורג בחוץ.

הכחולים-לבנים סיימו את המשחק הראשון בקמפיין ב-1:1 מול נבחרת אזרבייג'אן, ובמשחק השני הפסידו 4:1 לנבחרת רוסיה באצטדיון רמת גן. לוקסמבורג נחשבת לנבחרת לא חזקה במיוחד, אך כזאת שהקשתה על פורטוגל, צפון אירלנד ונבחרות אחרות. מה שבטוח, ישראל לא תטייל במדינה הקטנטונת.       

מאור מליקסון תורגל באימון במקומו של גילי ורמוט שהתאמן בצידי המגרש. אבחנה סופית לגבי מצבו של ורמוט תתקבל רק ביום המשחק לאחר שהקשר חלה.

האימון כלל משחקונים והאווירה הוגדרה כטובה. המאמן אלי גוטמן תירגל את אותו הרכב שתורגל בימים האחרונים שכולל את הבלמים דן מורי ואיתן טיבי. צמד המגינים יהיו גל שיש, בהופעת בכורה, ויובל שפונגין, כאשר בקישור ישחקו ביברס נאתכו, גל אלברמן ומהראן ראדי, כשמקדימה יהיו מאור מליקסון, תומר חמד ועדן בן בסט.

גוטמן: חדר ההלבשה מלוכד
"אנחנו יודעים בדיוק מול מי אנחנו משחקים, ואיך אנחנו רוצים לשחק", אמר גוטמן, "אני מצפה שניראה כמו קבוצה שמייצגת את הכדורגל הישראלי, משחקת כדורגל שוטף מודרני, עם הנעת כדור, לחץ, יצירת מצבים ובעזרת השם הכדורגל הוא שיביא לנו ניצחון".

ביברס נאתכו (ההתאחדות לכדורגל) (ONE)
ביברס נאתכו מתכונן למשחק (ההתאחדות לכדורגל)
 

על האווירה בחדר ההלבשה, סיפר המאמן: "אני רואה חדר הלבשה מאוד מלוכד. אני רואה את הדריכות של השחקנים, לשם אני מכוון אותם ואני מאמין שהם יציגו יכולת על המגרש".

גוטמן נשאל על הדריכות והמוכנות של השחקנים לקראת המשחק, ואמר: "כל שחקן כדורגל דרוך למשחק כזה ולכל משחק בכלל. שחקן כדורגל שלא מרגיש פרפרים לפני משחק, הוא צריך לפרוש".

דן מורי מקפץ בלוקסמבורג (ההתאחדות לכדורגל) (ONE)
דן מורי מקפץ בלוקסמבורג (ההתאחדות לכדורגל)
 

השוער והקפטן החדש, דודו אוואט, הוסיף על דברי מאמנו: "יש לנו נבחרת מוכשרת, שרוצה כבר לנצח, נבחרת שעובדת מאוד קשה. האווירה בנבחרת יוצאת מן הכלל, מבחינת התוצאות שלנו ברור שיש אכזבה, אבל האווירה בקרב השחקנים טובה והמטרה שלנו היא לנצח".

על היריבה אמר השוער: "אנחנו לא מזלזלים באף נבחרת, אלא מכבדים כל קבוצה, אבל ניקח את לוקסמבורג בפרופורציה. למדנו אותם בצורה הטובה והמקצועית ביותר. אנחנו ממוקדים במטרה והמטרה היא להיראות כמו נבחרת, כמו קבוצה, לשחק את המשחק שלנו ולעשות את העבודה".

דניאל דה מוטה אחרי שער היתרון המפתיע (רויטרס)
דניאל דה מוטה. אמור לפתוח בחוד של לוקסמבורג (רויטרס)
 

"אנחנו מרגישים את מרגישים את התמיכה של האוהדים", סיכם אוואט. "מול רוסיה ראינו את רמת גן מלא, על אף שאמרו שלא יהיה קהל. נכון שאכזבנו אותם עם התוצאה, אבל אכזבנו גם את עצמנו. אני רוצה שהאוהדים ידעו שהנבחרת מאוד מלוכדת, מאוד ביחד ומפה דברים ילכו הרבה יותר טוב".     

הרכב משוער: דודו אוואט, יובל שפונגין, דן מורי, איתן טיבי, גל שיש, ביברס נאתכו, גל אלברמן, מהראן ראדי, מאור מליקסון, תומר חמד ועדן בן בסט.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */