יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:06

ג'וקוביץ' ומארי טיילו בשנחאי, טסונגה מול ברדיך

השני בעולם ("הסרב נתן בטחון") הביס 3:6 ו-3:6 את פליסיאנו לופס, הסקוטי 2:6 ו-2:6 את דולגופולוב בשמינית. פדרר הבטיח את המקום ה-1 בדירוג הבא

|
אוהד של ג´וקוביץ´ מרוצה ביציע (GettyImages)
אוהד של ג´וקוביץ´ מרוצה ביציע (GettyImages)

נובאק ג'וקוביץ', השני בעולם, המשיך הבוקר (חמישי) בטורניר שנחאי מסדרת המסטרס, את יכולתו המצוינת שהובילה אותה לזכייה בבייג'ין בשבוע שעבר כשניצח ללא קושי בשמינית הגמר את פליסיאנו לופס הספרדי 3:6 ו-3:6.

הסרבי, ששמט רק חמישה משחקונים בסיבוב השני מול דימיטרוב הבולגרי, המשיך בהופעה משכנעת מול לופס עם 12 אייסים ו-5 שבירות של הספרדי בתוך 68 דקות.  ג'וקוביץ' ישחק מול טומי האס הגרמני המתקמבק בן ה-34, שהביס במפתיע 2:6 ו-1:6 את התשיעי בעולם, ינקו טיפסרביץ', הסרבי. "אני מנסה ליהנות מהיעילות של הסרב שלי, שהיא לא תמיד הצד החזק שלי. הפעם קיבלתי הרבה נקודות קלות בזכותו וזה נותן לי בטחון עצמי", אמר ג'וקוביץ',

הראשון בעולם, רוג'ר פדרר, הבטיח לעצמו את המקום הראשון בדירוג הבא, כשגבר על בן ארצו, חברו הטוב, סטן ואורינקה 6:4, 6:7 ו-0:6. למרות שהיה בפיגור, הראשון בעולם יצא מהבור וישחק ברבע הגמר נגד המדורג 10, מריאן ציליץ' הקרואטי שחזר מפיגור מערכה לניצחון על פרננדו ורדסקו הספרדי, 6:4, 1:6 ו-4:6. 

האלוף האולימפי, אנדי מארי, שקיבל אתמול סיבוב חופשי עקב פרישה, הביס 2:6 ו-2:6 את אלכסנדר דולגופולוב מאוקראינה תוך 57 דקות. מארי ישחק ברבע הגמר מול ראדק סטאפנק הצ'כי, שהפתיע את המדורג 8 בטורניר, ג'ון איסנר מארה"ב עם 4:6, 7:6 ו-3:6.

מפגש מסקרן נקבע ברבע הגמר בין תומש ברדיך הצ'כי לג'ו וילפריד טסונגה הצרפתי, הצמודים אחד לשני בדירוג העולמי לאורך כל השנה. ברדיך, 4 בטורניר, התקשה אך ניצח את סאם קווארי מארה"ב 2:6, 7:6 ו-4:6. זו תהיה הופעת רבע גמר ראשונה לברדיך בשנחאי. טסונגה, ה-5 בטורניר, ניצח 2:6 ו-6:7 את מרקוס בגדטיס מקפריסין תוך 82 דקות, "אני מרגיש שאני ברמה טובה, השתפרתי בחודשים האחרונים" אמר טסונגה בסיום.

טסונגה חוגג את הניצחון בשמינית הגמר (GettyImages)
טסונגה חוגג את הניצחון בשמינית הגמר (GettyImages)
 

בטורניר האולמות בלינץ לנשים, המשיכה הראשונה בעולם, ויקי אזרנקה, לטייל ועלתה לרבע הגמר עם 1:6 ו-1:6 קליל תוך 54 דקות מול סימונה האלפ מרומניה.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */